Jouluista keskustelua 2021
- Tämä aihe sisältää 365 vastaukset, 27 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 4 vuotta, 5 kuukautta sitten
Punatonttu toimesta.
- Aiheeseen ‘Jouluista keskustelua 2021’ ei voi kirjoittaa uusia vastauksia.
› Foorumit › Jouluarkisto › Jouluista keskustelua 2021
Merkitty: kirjautuminen
Oho kuva ei näkynytkään, kokeillaan uudestaan🤭
Hih, onnistuihan se viimeinkin….
Olipa hämmentävä paluu kesätauolta foorumille, mutta täällä ollaan ja tutustellaan.
Kylläpä on ikävä meidän hymiöitä.
Tonttu76: voin vain kuvitella, miten ihanaa teillä on siellä pohjoisessa! Onko ruskaa jo minkä verran? Kaunis kranssi!
Vilpoista tosiaan on, hrrr. Sai muksuillekin kaivaa hanskaa, pipoa ja fleecetakkia. Onneksi ilmeisesti loppuviikoksi hieman lämpenee.
Minä olen sienestänyt oikein urakalla. Nyt on herkkutatteja, kangastatteja ja punikkitatteja pakastin pullollaan. Kantarelleja ja vaaleita orakkaita on myös valtavasti. Haapa- ja kangasrouskuja on suolassa niitäkin kiitettävä määrä, joten joulun sienisalaatti on taattu (riittää niistä kyllä muillekin pyhille). Puolukat kävin noukkimassa hyytelöä varten, mutta muuten ne ovat vielä raakoja. Pihlajanmarjojakin pitäisi pakastaa, että saisi myös niistä hyytelöä tehtyä, se on ihanaa riistan kaverina.
Mukavaa viikonjatkoa kaikille!
Omppu, miten epistä! Meillä hädin tuskin neljä tattia ja kourallinen kanttarelleja 😆No, eipä mulla olis ollutkaan mahdollisuutta säilömiseen, mutta metsästys (siis sienten) on ihan ykköslempihommaa.
Tonttu76, onpas taas ihana kranssi! Kävit siellä ottamassa vähän esimakua syksystä ❄️
Stigmis, kiva kun löysit tänne! Vähän on vielä keskeneräistä mutta Joulukettu ja Punatonttu huhkivat olan takaa fiksaillakseen kaikkia pikkujuttuja. Pääasia että ihmiset täällä rupeis kirjoittelemaan ahkerasti, niin tulee sisältöä kaikkien iloksi! ❤️🎄
Tonttu76, ihana kranssi! 💗
Ompulla ollut oikein syksyinen meininki 🤗
Tervetuloa Stigmis ☺️
Omat ajatukset on olleet hyvin syksyisiä ja meinaa lähteä niin sanotusti keulimaan joulujutut 😂 Yritän vielä himmailla 😅
Tämmöisiä tulossa jouluksi
[quote quote=3404]Olipa hämmentävä paluu kesätauolta foorumille, mutta täällä ollaan ja tutustellaan.
Kylläpä on ikävä meidän hymiöitä.
[/quote]
sama, ikävöin hymiöitä 😀
[quote quote=3363]Minulla on jo perinteeksi muodostunut käydä Weisteellä joulukuussa. Siellä on tosiaan aivan ihana tunnelma ja aina sieltä tulee jotain ostettua, vaikka koristeita on jo kaapeissa liikaakin <img draggable=”false”
Olin käynyt ekan kerran weisteen en tuossa nykyisessä talossa mutta siinä tehtaalla kun olin itse töissä koristeviennissä.silloin olin innoissani kaikesta.
Viime joulun alla kävin wanhassa weisteessä
Mutta tulin hieman surulliseksi.
Ei hirveesti ollut enään Suomessa valmistettuja palloja. Koristevienti joka niitä valmisti sulki ovensa viime vuonna.
Todella kaunis kranssi Tonttu76. Piristi päivääni.
Joulun taika, yhteinen aika. Se mieliin jää, ja läheiset nää.
Konvehti; kiitos ja ei ole vielä kuin hyvin vähän ruskaa.
Katikki, snowgirl, punatonttu kiitos😊
Omppu, oletpa saanut mukavasti saalista👍
Mustikat on muuten vielä täällä hyviä ja kävin
Kerämäässä 5 l .
Tänään oli koko päivän satamatta ja lämpötila nousi
sentään 7 asteeseen. 🍂🍃
Syksyistä elokuuta kaikille! Meiti on kesälomalla ja ylihuomenna lähden pohjoseen. Viikonloppuna vieteään kahden lapsuudenystävän kanssa tripla kolmekymppisiä. Ollaan vuokrattu mökki jossa on palju. Sitä kovasti odotan. Pitää ottaa ihan pipo mukkaan. Tässä kans mietin, että kaivaisinko jonkun vanhan joululehden junalukemiseksi. Niiasä kun on niin ihanaa tunnelmaa..
JapeTonttu tervetuloa pohjoseen😊
Jouluntaikaa.com ylläpidossa ei ole yhtään täysiaikaista työntekijää, mutta voitte ottaa ylläpitoon yhteyttä sivustolla olevien lomakkeiden kautta, tai lähettämällä postia suoraan osoitteeseen info@jouluntaikaa.com
[…] joulu ei ole täydellinen ilman perinteisiä löylyjä. Saunominen on monelle vuoden kohokohta ja rauhoittumisen paikka. Kiire ja juhlahumu voivat…
[…] joululaulut ovat paljon enemmän kuin vain kausimusiikkia. Ne ovat kulttuurin kulmakiviä, jotka auttavat […]
[…] Joululaulut ovat olennainen osa suomalaista identiteettiä, ja niiden merkitys ulottuu paljon pidemmälle kuin pelkkään viihteeseen. Jokainen klassikko kantaa mukanaan…
[…] selkeitä piikkejä. FlixBusin mukaan pyhiä edeltävät päivät ovat erityisen vilkkaita. Jouluaattoa edeltävä päivä, eli aatonaatto, erottuu vuoden vilkkaimpana matkustuspäivänä.…
[…] lahjapakettiin sujauttaa kotimaiset Valco-kuulokkeet, antaa samalla jotain käytännöllistä, pitkäikäistä ja […]

| Cookie | Duration | Description |
|---|---|---|
| cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
| cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
| cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
| cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
| cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
| viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
