Joululahjat 2021
- Tämä aihe sisältää 15 vastaukset, 9 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 3 vuotta, 2 kuukautta sitten
Nimetön toimesta.
- Aiheeseen ‘Joululahjat 2021’ ei voi kirjoittaa uusia vastauksia.
› Foorumit › Jouluarkisto › Joululahjat 2021
Merkitty: Joululahja
Miltä näyttää joulun lahjatilanne? Kaikki hankittu ja paketoitu, lahjasukat puikoilla, suunnittelun asteella vai aloittamista vaille valmista?
Sytykeruusuja ja hilloa olen jo tehnyt lähisuvun aikuisille ja parille kaverille. Vielä pitäisi keksiä lapsille (omille ja muille) jotain ja miehelle sekä molempien vanhemmille jotain. Yhdet villasukat tulossa ja 2 paria vielä odottaa neulomista 😄
Ensimmäinen lahjasukka on puikoilla. Jo pariin kertaan purettukin…
Pienimmille poikasille on lahjoja jo hankittuna kirppareilta, isommille lastenlapsille suunnitteilla. Myös kolmelle nuorimmaiselle lapsellemme olen suunnitellut omasta mielestäni ihan mukavat lahjat. Miehelle varmaan kirja, kirpparilta, kirjaston vaihtohyllystä, tai jopa ihan uusi. 😁 Ei väliä, kunhan on hyvä, hänelle sopiva. Jouluiset karkkilahjat tottakai jokaiselle myös. Siinäpä ne sitten on. 🥰
Aronia-omenahilloa tein, ja saatanpa sitäkin lahjaksi antaa lapsosillemme.
2 lahjaa hankittuna. Lahjalista on melkein valmis. Mä paketoin sit vasta, kun alkaa olla kaikki koossa.
Mitään en varsinaiesti tee vaan ostan valmiina. Muutama kakkunen saattaa tulla tehtyä ja ne menee lahjaksi.
Joulun taika, yhteinen aika. Se mieliin jää, ja läheiset nää.
Mä en ole ikinä ollut näin myöhässä 😶
Johtuu tietysti muutosta ja muista muutoksista. Kyllä tämä tästä kohta lähtee. Jonsukkia meinasin tänä vuonna tehtailla, ostin kaikki tarvikkeet Suomesta valmiiksi. Kaksi isoa matkalaukullista 7veljestä-lankoja! Mustaa ja valkoista ja sitten kaikkia herkkuvärejä 🎁
Olen hankkinut joitakin lahjoja, kuten äidilleni ja anopille on lahjat valmiina. Jotkut lahjat ovat vasta ajatuksen asteella. Lasten osalta odottelen vielä mitä joululahjatoiveita esittävät.
Mitähän tehdä oman sisaruksen aikuisten lapsien kanssa? Olen tähän saakka heille kyllä lahjat vielä hommannut, mutta kun en enää edes oikeastaan tapaa kyseisiä henkilöitä. Omat lapset (kouluikäinen ja teini) saavat kyllä veljeltäni lahjat. Eipä tuo nyt budjettia keikuta, jos jotkut pienet muistamiset heillekin laitan…
….mutta jotenkin myös odotan että olisi heidän kanssaan edes vähän tekemisissä, tyyliin: näkisi/kuulisi edes kerran vuodessa… Omatkin lapseni näkevät enoaan vain muutaman kerran vuodessa, koska asutaan eri paikkakunnilla. Serkkunsa eivät siis ylipäänsä ole sukulaisten kanssa tekemisissä isovanhempiaan lukuun ottamatta.
Voisi laittaa joulukortit, mutta en tiedä osoitteita…
AaGee Mitähän tehdä oman sisaruksen aikuisten lapsien kanssa? Voisi laittaa joulukortit, mutta en tiedä osoitteita…
Lahjat lähes kaikki jo hankittuna. Lähden käymään pohjosessa marraskuun puolivälissä ja äitin, siskon ja kahden kaverin lahjat annan heille samalla. Paketointitalkoon teen tänä viikonloppuna. Yhelle kaverille ja appivanhemmille vielä on hankkimatta/tekemättä mutta ne ehtii kyllä. Hyvällä mallilla siis olen ja aikataulussa.
Meneepä nyt taas hermo tähän kun nämä lainaukset eivät onnistu sitten yhtään! Taitaa olla tietokoneesta kiinni, mutta kun puhelimella on näillä nakkisormilla hankala kirjoittaa…
Joka tapauksessa, Katikki, tuo teidän kokoontuminen leffaan kuulostaa kivalta! Itsekin olen miettinyt että olisi joskus hauska kokoontua paikallisten sukulaisten kanssa vaikka jokonkin kahvilaan joulukuussa.
Omat lapseni siis ovat serkkujaan tuntuvasti nuorempia, mutta ehkä tässä voisi olla aika lopettaa lahjojen vaihtaminen. Me aikuisethan emme sitä ole aikapäiviin niin tehneetkään.
Lahjalistaa päivitetty. Valtaosa hankittu ja osalla jo valmiina tulossa tai tiedossa. Sit olisi se paketoiminen jossain vaiheessa.
Kummitytön lahjat en tiedä muusta, mutta yksi hankittu. Yksi mies vähän et mitähän sille.
Muutoin oikein kiitettävässä mallissa. Tyytyväinen et tilanne on tämä ja on vielä marraskuu.
Joulun taika, yhteinen aika. Se mieliin jää, ja läheiset nää.
Täällä ei yhtään lahjaa ole vielä hankittu
Miehelle ei näköjään kelpaa enää mikään mitä ostan 😡
Täällä myös lahjatilanne vielä aika levällään. Jonsukkia olen kutonut puikot sauhuten, mutta muuten ei hirveästi veilä. Lahjapaperit sentään ostettiin viikonloppuna!
Tonttu76: Meillä sama juttu. Siksipä saa itse käydä kaupassa ja minä paketoin 😀
Tällä hetkellä tämän joulun lahjatilanne on vielä kesken, ja jatko riippuu paljolti siitä, kuinka paljon tulee maksamaan yhden koiramme hoito. 😟 Se selviää parin päivän sisällä, sitten voimme tehdä koko joulun hankinnoista uuden budjetin.
Olen yhtä lahjakorttia lukuun ottamatta ostanut kaikki lahjat. Lisäksi miehen lahjat on ostamatta, mutta mies huolehtii niistä itse 😀
Jouluntaikaa.com ylläpidossa ei ole yhtään täysiaikaista työntekijää, mutta voitte ottaa ylläpitoon yhteyttä sivustolla olevien lomakkeiden kautta, tai lähettämällä postia suoraan osoitteeseen info@jouluntaikaa.com
[…] Adventti on joulun odotuksen aika, joka alkaa neljä viikkoa ennen joulua. Tänä aikana suomalaiset valmistaudutaan joulun viettoon sekä henkisesti…
[…] Joulusauna on suomalaisen joulunvieton keskeinen perinne, joka juontaa juurensa vuosisatojen taakse. Se symboloi puhdistautumista ja rauhoittumista ennen juhlaa, ja…
[…] on käyttää enemmän yrttejä ja mausteita, jotka tuovat ruokaan makua ilman suolaa. Esimerkiksi rosmariini, timjami, valkosipuli ja sitruuna sopivat…
[…] Joulukuusi on monille suomalaisille olennainen osa joulunviettoa, ja valinta aidon kuusen ja muovikuusen välillä herättää vuosittain keskustelua. Molemmilla vaihtoehdoilla…
[…] joulupöydän klassikko, joka tuo mieleen perinteiset juhlapäivät. Tämä herkku valmistetaan suolasilakasta, joka saa makunsa erilaisista marinadeista, kuten sinapista, tillistä…
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |