Joululehdet 2021
- Tämä aihe sisältää 16 vastaukset, 7 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 3 vuotta, 3 kuukautta sitten
Punatonttu toimesta.
- Aiheeseen ‘Joululehdet 2021’ ei voi kirjoittaa uusia vastauksia.
› Foorumit › Jouluarkisto › Joululehdet 2021
KAJ osa 1 ilmestyy 6.10.2021
KAJ osa 2 eli Jouluherkut 3.11.2021
Leivotaan jouluteemalla 3.11.2021
Maalla numero 11, ilmestyy 10.11.2021
Kodin kuvalehti numero 23, ilmestyy 25.11.2021: Lahjakirjat.
Kodin kuvalehti numero 24, ilmestyy 09.12.2021: Aattoillan menu. Kattaus ja paketointi. Lahjaideat.
Kotiliesi numero 24, ilmestyy 18.11.2021: Joulun kirjat ja uutuuskeittokirjojen ihanimmat ohjeet. Joululahjat kokkaajalle, kotoilijalle ja sisustajalle. Lahjaviinit.
Kotiliesi numero 25, ilmestyy 02.12.2021: Kotilieden suuri joulupöytä. Joulun juureslaatikot uusin maustein ja höystein.
Joulun taika, yhteinen aika. Se mieliin jää, ja läheiset nää.
Tämä tupsahti eilen postilaatikosta.
Tämä tupsahti eilen postilaatikosta.
Tuli myös myöhään eilen tai tänään. Tiistai ei pitäisi olla jakopäivä, mutta mietin vaan et mitenhän myöhään ne sit jakaa 😀. Mulle pitäisi noita lehtiä tulla 2x eli nyt ootellaans itä toista.
Harmittavasti tuota lehteä ei ollut Cittarissa. K-kaupat eivät oikein muutenkaan kunnostaudu joululehtien osalta. Pitääpä siis tehdä toivioretki S-markettiin, eli vähän pidemmän matkan päähän.
Allers Julmagasin ilmestynee joskus 5.10. tienoilla.
N. viikkoa myöhemmin tulee englantilainen Your Best Ever Christmas.
Allersin ostan aina ja tykkään tuosta ´Best everistä´ myös.
Ensi viikolla ilmestyy taas lehtiä 🙂 :jee
Harmittavasti tuota lehteä ei ollut Cittarissa. K-kaupat eivät oikein muutenkaan kunnostaudu joululehtien osalta. Pitääpä siis tehdä toivioretki S-markettiin, eli vähän pidemmän matkan päähän. Allers Julmagasin ilmestynee joskus 5.10. tienoilla. N. viikkoa myöhemmin tulee englantilainen Your Best Ever Christmas. Allersin ostan aina ja tykkään tuosta ´Best everistä´ myös.
Tuleekohan tää tarjolle myyntiin myöhemmin? Nimittäin toisen lehden mä saan marraskuussa.
Eilen posti toi ensimmäisen joululehden.🙂 En vielä ole edes selannut, kovin ohkaiselta tuntuu.
^Jep, ohkaisempi oli, mutta ehkä varsinaisia mainoksia oli myös vähemmän. Vähemmän myös pidempiä juttuja.
Joka tapauksessa, ensi selailulta vaikutti ihan kivalta. Hienoja kuvia, sellaista silmäkarkkia mitä joululehdiltä toivookin.
Tulen Suomeen kokoustamaan ensi viikolla, ja ostan kaikki joululehdet jotka siihen mennessä on saatavilla!! 🎄🎄🎄
Odotan et saan tuon KAJ 1. Ehkäpä se huomenna 🙂 Jos vähemmän mainostajia niin kertonee omaa kieltään. Valitettavasti vaikuttajina katoava usko painettuun ja tietenkin tää pandemia. Harmi sikäli. Toki tuo eka numeo on mulle vähän sellainen et selaan, mutta ei juuri anna mitään. Tai jos niin harvemmin. Odottanut aina enemmän sitä kakkososaa eli ruokaa ja ruokaohjeita.
Mut odotan mielenkiinnolla lehteä. Katsotaan mitä on ja millainen sisältö.
Varmaan suurin osa painetusta on siirtynyt tai siirtymässä nettiin. Pöh. Millä minä sieltä leikkelen kuvia ja tekstejä ruksikalenteriin?…🤔
Varmaan suurin osa painetusta on siirtynyt tai siirtymässä nettiin. Pöh. Millä minä sieltä leikkelen kuvia ja tekstejä ruksikalenteriin?…
Olen kuullut myös FB ryhmistä, että tämän vuoden Kaikkien Aikojen Joulu on aika heikko, liian vähän sivuja ja vähän tunnelmakuvia. Itse en resepteistä välitä, vaan eniten just tunnelmakuvista ja ihmisten tarinoista. Ehkä siis hyvä että KAJ jäi nyt ostamatta. Nappasin mukaani sensijaan Ihana Joulunlehden, jonka kansi ainakin vaikutti houkuttelevammalta. Sen lukeminen saa jäädä viikonloppuun. Taustalle joululevyä ja kuppi piparkakkuteetä sen kylkeen.
KAJ/osa 2 kotiutui tänne meille. Olikin positiivinen yllätys. Mut aina odottanut eneemmän tätä 2 numeroa. Paljon kivoja ohjeita. Lisänä sisällössä juttuja, jotka olen jo itse hankkinut. Tuntee et on ollut ajoissa ostoksilla:)
Tänään postilaatikossa odotti BBC Good Food lehti. Ihan nautinto tutkia. Rutkasti ideoita. Sisältöä mun makuun. Jouluinen sisältö. Vielä tulee yksi numero.
Niin monesta lehdestä kuullut nyt usealta suunnalta pettymystä, mitä myös itse koin niin tämä nautinto tästä lehdestä oli ihan paikallaan.
Jouluntaikaa.com ylläpidossa ei ole yhtään täysiaikaista työntekijää, mutta voitte ottaa ylläpitoon yhteyttä sivustolla olevien lomakkeiden kautta, tai lähettämällä postia suoraan osoitteeseen info@jouluntaikaa.com
[…] Adventti on joulun odotuksen aika, joka alkaa neljä viikkoa ennen joulua. Tänä aikana suomalaiset valmistaudutaan joulun viettoon sekä henkisesti…
[…] Joulusauna on suomalaisen joulunvieton keskeinen perinne, joka juontaa juurensa vuosisatojen taakse. Se symboloi puhdistautumista ja rauhoittumista ennen juhlaa, ja…
[…] on käyttää enemmän yrttejä ja mausteita, jotka tuovat ruokaan makua ilman suolaa. Esimerkiksi rosmariini, timjami, valkosipuli ja sitruuna sopivat…
[…] Joulukuusi on monille suomalaisille olennainen osa joulunviettoa, ja valinta aidon kuusen ja muovikuusen välillä herättää vuosittain keskustelua. Molemmilla vaihtoehdoilla…
[…] joulupöydän klassikko, joka tuo mieleen perinteiset juhlapäivät. Tämä herkku valmistetaan suolasilakasta, joka saa makunsa erilaisista marinadeista, kuten sinapista, tillistä…
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |