Veikkauksia joulun 2021 hittilahjoista?
- Tämä aihe sisältää 7 vastaukset, 6 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 4 vuotta sitten
Nimetön toimesta.
- Aiheeseen ‘Veikkauksia joulun 2021 hittilahjoista?’ ei voi kirjoittaa uusia vastauksia.
› Foorumit › Jouluarkisto › Veikkauksia joulun 2021 hittilahjoista?
Mitä luulette, että mitkä on tulevan joulun myyntihitit lahjoiksi?
Mä veikkaan et pelikoneet (tietsikka/läppäri), Airfryer edelleen ja sit nää vakumointilaitteet. Pizzauuni myös rynnii kohtuu uutena tulokkaana. Oura tietenkin, kuten jo toisaalla mainitsinkin (lahjavinkit).
Lapsille sit on aina joku sarjaan perusuva. Frozen, LO.L Surprice, jne. Nyt en ole seurannut mikä sarja on vaikutteita antamassa. Mut sit taas Pop Fidget on kova sana tänä päivänä.
Joulun taika, yhteinen aika. Se mieliin jää, ja läheiset nää.
Mä veikkaisin hoitavaa kosmetiikkaa, etenkin luonnonkosmetiikkaa. Ja kodin sisustustavaraa, kynttilöitä, peittoja ym, ehkä myös muita kodin tekstiilejä ?
Lapsilla varmaan Frozen ja ehkä Barbie-jutut? Pojista en osaa edes veikata 😀
Olen huomannut, että ihmiset ostavat paljon kuulokkeita, niitä varmasti annetaan lahjaksi. Myös paljon elämänkertoja on jo nyt julkaistu: Samu Edelman, Kaija Koo, Epe Helenius… Tälläiset varmasti ovat monen hittilahjoja. Uskom kuitenkin että entistä enemmän lahjoja annetaan itse tehtyinä kalentereina ja sitte joululahjana ennemminkin lahjakortteja, matkoja kylpylöihin ja elämyksiin.
Myös paljon elämänkertoja on jo nyt julkaistu: Samu Edelman, Kaija Koo, Epe Helenius… Tälläiset varmasti ovat monen hittilahjoja. Uskom kuitenkin että entistä enemmän lahjoja annetaan itse tehtyinä kalentereina ja sitte joululahjana ennemminkin lahjakortteja, matkoja kylpylöihin ja elämyksiin.
Kunpa suuntaus olisikin tällainen, että turhien hittilahjojen sijaan annettaisiin jotain tuollaista järkevämpää. Ja kirja jos mikä on aina joulun hittilahja! 👌 Nykyäänhän nuo joulun hittilahjat ovat yleensä kamaa, jota vuoden parin jälkeen on kirpparit ja kaatopaikat pullollaan. 🙁
Koululaisten hittijuttuja näyttäisi tällä hetkellä olevan erilaisiin pelimaailmoihin kuuluvat jutut. Pokomonit, Among Us-hahmot sekä Roblox ja Minecraft -jutut näkynevät ainakin kauppojen tarjonnassa. Näistä vaan sitten täytyy tietää mikä on just sen kyseisen koululaisen juttu! 😀
Potterit ja Star warsitkin pitävät vielä pintansa.
Joulun hittilahjoista en tiedä, mutta muuten tänä vuonna hitti taitavat olla ne Tokmannin irvistelevät tontut. Aika moni näyttää hankkineen.
Joulun hittilahjoista en tiedä, mutta muuten tänä vuonna hitti taitavat olla ne Tokmannin irvistelevät tontut. Aika moni näyttää hankkineen.
Juu sisustukseen ovat monet näitä ostaneet. Itse en tykkää, ovat lähestulkoon rumia silmiini. Saas mähdä myydäänlö Afrikan Tähteä joululahjaksi nyt himona, kun tuo kohu siitä ollut lööpeissä. Vähän nurinkurista sinänsä, sillä aina kun siitä puhutaan otsikoissa, niin sehän on itse pelille vain ilmaista mainostilaa. Iteltänihän tuo peli kanssa löytyy lapsuudenkodista pelihyllystä. Just mietittiin mieheni kanssa, että eiköhän uutena vuotena pelata sitä porukalla.
Näin nuo tontut tänään kaupassa. Ovat mielestäni niin rumia, että ovat jo jotenkin kauniita. En kyllä osta niitä itselleni. Monihan antaa niille rumat nimetkin ja minäkin mielessäni valitsin nimet.
Älykello voi olla hittilahja. Ja tosiaan yllättäen nyt tuo Afrikan tähti.
Jouluntaikaa.com ylläpidossa ei ole yhtään täysiaikaista työntekijää, mutta voitte ottaa ylläpitoon yhteyttä sivustolla olevien lomakkeiden kautta, tai lähettämällä postia suoraan osoitteeseen info@jouluntaikaa.com
[…] ohella myös juomiin panostetaan jouluna aivan eri tavalla. Tarjolla voi olla perinteistä ja uutta glögiä, kotikaljaa, mehuja, viinejä ja…
[…] Glögi ei enää ole vain joulun ajan sokerinen välipala, vaan siitä on kasvamassa aikuisten juoma, jota voi nauttia hyvällä…
[…] ja on aika vetää ylle parhaimmat juhla-asut sekä kokoontua rakkaiden kanssa juhlimaan. Pikkujoulut ovat olennainen osa suomalaista perinnettä, ennakkojuhla,…
[…] pikkujoulut voivat olla mitä tahansa perinteisistä illallisjuhlista moderniin teemajuhlaan. Ne tarjoavat […]
[…] pienelle taaperolle tai jo kouluiän ylittäneelle juniorille, valinnanvaraa löytyy runsaasti. Lahja lapselle voi olla pieni, iso tai ihan mitä…

| Cookie | Duration | Description |
|---|---|---|
| cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
| cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
| cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
| cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
| cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
| viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |