[quote quote=3350]Nuo ryhmät… Olen päässyt muutaman palstalaisen yksityisten ryhmän jäseneksi, ja nyt mulle tulee jokaikinen noihin ryhmiin kirjoitettu viesti sähköpostiini. 
Kuinkas tällaisen ominaisuuden saa pois? Minusta tuo koko systeemi, että pitää pyytää jonkun päiväkirjan lukijaksi tai lisätä käyttäjiä ystäviksi on kyllä omituinen. Jotenkin nöyryyttävän tuntuista anoa pääsyä päiväkirjojen lukijaksi yms.
Mikä merkitys noilla ystävillä on tällä foorumilla? Tietokoneella täällä ollessa tuossa oikealla sivulla näkyy nyt suuri CD-levyn kuva, kuinka sen saa pois?
[/quote]
Joulupäikyt on avoin kaikille rekisteröityineille. Tuo suljettu foorumi vaatii sen ystäväpyynnön. Tämä tehtiin, koska osa halusi rajausta näkyvyyteen. Nyt voi sitten privaattipäikkyilijä valita, ketkä päästää lukemaan. Älä koe sitä nöyryyttävänä. Se ei ole tarkoitus. Ajatuksena on saada se haluttu yksityisyys. Sitä foorumia ei ole pakko ottaa vaan voit valita sen tavallisena joulupäikyt.
_- Haluatko rajatun lukijapiirin?
– Haluatko kaikille avoimen?
Aiemmin oli tosiaan se 50 viestiä raja ja pääsi näkemään/lukemaan. Nyt on vain hieman tarkemmin rajattua. Nyt saa jokainen vähän niinku itse valita lukijansa/kommentoinjansa.
Joulun taika, yhteinen aika. Se mieliin jää, ja läheiset nää.