[quote quote=3604]Kehtaanko edes myöntää että minä olen tehnyt imelletyn perunatuuvingin valmiista pakasteesta
Sellainen keltainen pötkö pakasteosastolta. Meidän perheessä perunalaatikko oli hirveän tärkeä, ja äiti stressasi aina, saako sen onnistumaan. Minä jatkoin samaa stressaamista, kunnes löysin tämän tuotteen. Se on todella hyvää, maistuu, tuoksuu ja maistuu aivan itsetehdyltä. Saatan siihen lorauttaa vielä tilkan siirappia, mutta on hyvää ihan sellaisenaankin. Vaan ensi jouluksi se pitänee taas tehdä itse, toivottavasti Sveitsistä löytyy sopivia perunoita!
[/quote]
Voi, kun on niin monen monta tapaa tehdä se perunalooda. Omaan makuunhan se tehdään kuitenkin loppupeleissä. Ei ole oikeaa eikä väärää. Mut mitä oon itse jo ”oppinut” niin sanomista tulee yleensä siitä nimeämisestä 😁.
Niin oon monet kerrat eri ryhmissä kuullut miten ruoka on väärin tehty ja syynä yleensä, kun tehty eri lailla. Juu meidän perhe on ”ruokavammainen”. Kyllä juu käytän tuota termiä. On niin paljon mitä ei voi käyttää allergioiden ja muiden laaja-alaisten ongelmien takia.
Ja uskon kyllä et saat sen laatikon tehtyä siellä. Sitä vaan taipuu siihen mitä on tarjolla ja niistä tekee.
Joulun taika, yhteinen aika. Se mieliin jää, ja läheiset nää.