Hei kaikille, pitkästä aikaa! Ei ole tosiaan ehtinyt pahemmin kirjoittelemaan, mutta lueskellut taustalla aina, kun hetki ollut aikaa. Meillä tosiaan tällä hetkellä sataa lunta, useampi sentti jo kertynyt ja näyttää ihanalta tuolla ulkona. Ensimmäistä kertaa tälle syksyä tulee pieni joulun kutkutus tuonne mahan pohjaan. 🙂
Olen harmitellut suuresti, kun meidän alueen marketeissa ja kaupoissa on mielestäni tosi huono jouluvalotarjonta. Siis koskee ihan kaikkia kausivaloja. Sattui niin ikävästi, että monet valot pitää uusia juuri tänä vuonna eikä mistään tahdo löytyä mieleisiä, kun kaupoissa ei ole niin hyvä tarjonta mitä aiempina vuosina. Olen valoissa enemmän perinteisen ystävä, enkä pidä liian moderneista valoista. Ne ei vaan ole niin jouluisia minun mielestä eikä niistä tule lämpöinen ja jouluinen olo. Jopa ulkovaloissa on vaikea löytää mieleisiä ja riittävän pitkällä johdolla, että yltää sinne mihin pitäisi. Ja muutenkin tänä vuonna tuntuu, että joulu tulee kauppoihin todella hitaasti. Valojakin sai odottaa kauan ja sitten sekin oli pettymys. Edes perinteisiä kyntteliköitä ei ole kaupoissa näkynyt.. :/
Vielä tämä uusi sivusto tuntuu oudolta ja vieraalta. Ja outoa kirjoitella ilman jouluisia hymiöitä tai miksi niitä siellä vanhalla palstalla kutsuttiinkaan. Ehkä tämä tästä..