Freiska: Tyhjennyslääkkeen saa itse valita, ei ole pakko olla esim. Colonsteril, jota pitää juoda tosi iso määrä. Picoprepiä juodaan kaksi lasia ja loput juomat ovat esim. kirkkaita mehuja. Ihana joulu ja Hyvää joulua -lehdet odottavat lukemista olohuoneen pöydällä.
Quot
tuota tietoa ei ole minulle kerrottu.
mietin kun se mitä minulle on kirjoitettu siksi aineeksi pitää juoda on aika paljon plus vielä muut nesteet päälle.
ja muuteskin mitä netistä oon lukenut niin ne ei kuuluisi maksaa minulle .mutta lähetteessä lukee että käy itse apteekista ostamassa ne.sen aineen hinta oli vielä noin 30 euroa joka on minulle iso summa.
mutta hyvä tietää asia on tää.kiitos tiedosta.=)
Mä olen ymmärtänyt et julkisella puolella tyhjennysaine haetaan terkasta ja jos taas päädyt ottamaan muuta niin haet apteekista ja maksat itse. Itse ollut ja Picoprep oli tyhjennysaine. Se meni helposti. Ja ne loput sai aika vapaasti itse päättää. Sain selkeän ja hyvän ohjeistuksen Terveystalolta. Se on hinnakas se aine. Itse toimenpide oli helppo ja kipuja ei ollut. Letkua laitettaessa oli ihan hetken aikaa pieni paineentunne. Kamalinta oli automatka, joka kesti kutankuin tunnin ja sit parkkiksen hakeminen. Tietenkin se yksi kaunis aurinkoinen lauantai, Hesan keskusta, terassit täynnä….
Olen ollut useassa eri tähystyksessä ja tuo oli se helpoin. Helpottavaa on tietty se et saa heti jo tietää jotain ja tuolla voidaan poissulkea sairauksia/vikoja.
Hyvin se menee. TOimeenpiteen aikana laitat vaan silmät kiinni, kuuntelet ohjeita ja siinä samalla laitat itsesi ajatuksissa muualle. Jonnekin itselle mieluisaan paikkaan tai tapahtumaan. Joku mikä saa hymyn huulille.
Joulun taika, yhteinen aika. Se mieliin jää, ja läheiset nää.