Hyvällä mallilla. Eilen, kun varmistui viimeiset päivämäärät niin helpotti lopun suuunnittelua. Tämä vaikuttaa vähäisesti, mutta auttaa tekemisen suunnittelussa.
Joulukortit tehty ja ovat lähettämistä vaille valmiita.
Juuri tuossa viimeistelin viimeisen viikon työlistaa. Se on lähinnä muistilistana. Milloin tekee mitäkin, milloin ottaa sulamaan tms.
Joulukuusi on jo laitettu ja samoin osa koristeista. Jouluverhot paikoillaan. Matot laitan vähän myöhemmin.
Mä tuossa aiemmin eli jo kauan aikaa sitten kävin mun joulutavarat läpi ja järjestelin uusiksi. Paljon lähti pois. Ne pääsi kavereiden kotiin, kaatikselle ja kierrätykseen. Mut vielä olisi joitakin myyntiin laitettavaa. Ei ole kiire niillä.
Olen tehnyt uusia hankintoja. Verhoja, mattoja yms.
Jotain on vielä vaiheessa, mutta hyvällä mallilla.
Pihalla on lähes kaikki valot. Ja en tiedä laitetaanko puskaan nyt mitään, mutta katokseen kyllä. Tää on miehen homma 🙂
Kauppalistaa tehty ja tää taas tätä jaksottelua ja jotain jo hommattu.
Omat joulukalenterit valmiina. Miehen kalenteri ja kalenteripaikka on laittamatta. Se jää alkuviikolle. Mut ainekset kalenteriin on valmiina. Eli vailel sitä loppusilausta.
Muutama lahja ostamatta ja mitään en ole vielä paketoinut. Muutamaan lahjatoiveeseen saatiin vastauksia vasta äskettäin. Mut hyvä et nyt niin saa sit hoitaa loppuun.
Joulun taika, yhteinen aika. Se mieliin jää, ja läheiset nää.