Vähän kyllä nyt kiinnostaisi tietää minkälaisia kalentereita ne olivat, joita Punatonttu kavereillesi tilasit?
Minulla on myös tyttären joulukalenteri aika hyvässä vaiheessa, eli kalenterin sisukset aika lailla hankittu. Poikakin taitaa vielä haluta joulukalenterin. Jos mennään muutaman vuoden käytössä olleella kotitekoisella kalenterilla, pitää siihen vielä hankkia yllätyksiä. Ei se kaikkein iisein juttu, kun kyseessä on 15- vuotias. Tai no joo, olisihan se toki aika helppoa laittaa jokaiselle päivälle vähän rahaa 😀 Kuivalihaa, rahaa ja karkkia (ei järjestyksessä) taitavat olla ne suosituimmat “yllätykset”.
Itse olen ostanut jonkun kosmetiikkakalenterin joulukuun alussa, eli siinä vaiheessa kun niitä saa hyvällä alennuksella, tai sitten ihan vaan jonkun kuvakalenterin.
Viime vuonna mies sai isänpäivälahjaksi laadukkaan sukkakalenterin. Siinä tuli jokaiselle päivälle sukka, siis yksi sukka. Yhteensä 12 paria. Olin hankkinut sen kalenterin jostakin nettivaatekaupasta. Sukat olivat ja ovat edelleen hyvälaatuisia ja miehelle mieleisiä (sekä tarpeellisia!).