Mikä ihana sunnuntai. Nautin jo siitä, että tuleva viikko on normaali viikko. Unohtamatta sitä, että tulossa piakkoin yksi pätkäviikko. Helatorstai katkoon sit taas. Mut nautitaan nyt tästä tulevasta.
Vähän pihatöitä taas eilen. Muiden innoittamana päätin istuttaa ruukkuihin popparinjyviä. Nähnyt paljon kuvia mite kaunista vihreää kasvaa nopeastikin. En ole mikä viherpiipertäjä, joten katsotaan mitä tästä tulee. Yleensä laitan vain jotain orvokkia ja hortensiaa ruukkuihin ja yritän ne pitää elossa. Varmasti saisi enemmän aikaiseksi jos lukisi ja oikeasti perehtyisi asiaan. Mut ei vaan ole itselle niin tärkeää, ja se tärkein puuttuu. Eli kiinnostus. Mut katsotaan mitä tuosta tulee. Ei ole iso menetys jos epäonnistuu.
Tuleva viikko onkin sitten viisuja ja äitienpäivä. Kyllä menee taas herkutteluksi. Toki taidetaan laittaa kevyttä napostelua semifinaaleihin ja panostetaan viikonloppuun.
Äitienpäivän ruokaan mun ei tarvitse puuttua, mutta kakku on mun vastuulla. En vielä tiedä millaisen teen. Koristelu on jo vähän katsottuna ja sitä hahmoteltu.
Ja jotain jouluakin. Eilen kuvia katsellessa somessa, ja kyllä niin ihan muista syistä olin alkujaan tässäkin, mutta jouluunhan se ajatus sit vei. Siitäpä jäin pohtimaan joulukattausta. Tätä kesti jonkin aikaa, mutta kestipä kuitenkin. Hämmästyin itsekin et nyt jo, mutta tuotti iloa ja hymyä.
Ihanaa viikkoa kaikille 😊
Joulun taika, yhteinen aika. Se mieliin jää, ja läheiset nää.