[…] joulupöydän klassikko, joka tuo mieleen perinteiset juhlapäivät. Tämä herkku valmistetaan suolasilakasta, joka saa makunsa erilaisista marinadeista, kuten sinapista, tillistä…
› Foorumit › Maailman menoa › Keräily › Vastaa aiheeseen: Keräily
Astioita En mitään sarjaa erityisesti. Tää juontaa juurensa siihen et tykkään kokkailla ja leipoa. Niin pitää olla vaihtoehtoja missä tarjota. Ja jokunen Muumi muki on. Lahjaksi saatuja.
– Astioista on mustana V&B Manufacture Rock ja siitä on useaa eri lautasta.
Tätä lähdin jatkamaan ja nyt myös valkoista ostettu mustan rinnalle. Tulee muuten kivannäköinnen kattaus, kun näitä kahta väriä mixaa yhteen.
Lisänä lähdin keräämään NewWave tältä samalta merkilltä. Tätä toistaiseksi ihan pienesti. Tässä lähinnä tarjoiluun.
– Iitalan Teemaa löytyy ja näitä on valkoisia, tiimiharmaa, punainen. Jokunen tarjoiluastia löytyy.
– Malacasan valkoinen liki nelön mallinen astiasarja. Settiin kuuluu myös kahvisetti ja ne on aika kivat. Kuppi on abauttia neliö. Astioissa aaltoilevat reunat.
– Mariskoolit. Näitä on ehkä 10. Mä oon nirso väristä. Näitä en varsinaisesti keräile. Ostan tai saan. Ja itse ostaessa vain jos väri on kiva. Ja näitä on molempia kokoja.
– Kengät ja laukut. Jep ja mun ihastus on Michael Kors. Kenkiä vähemmän mut niitäkin on kyllä. Laukut on tässä ollu se juttu ja niiden ,tätä tullut myös kellot.
– Vallila. Joo noita mattoja on Ja verhoja sun muuta pientä. Mut tässäkin jos on kivat ja kuosi miellyttää.
Leivontajuttuja. Juu niitä on. Se näkyy et pitää kokeilla ja sit hankitaan joku uusi juttu. Mut tässä osaa laittaa kiertoonkin. Säännöllisesti käy läpi tai penkoessa laatikoita huomaa et on aika laittaa menee. -Joulujuttuja onkin sit ihan oma lukunsa. Niitä on . Verhoja, koristeita, kuusia, mattoja, valoja, julisteita, keraamiikaa jne jne.. Joka vuosi pitää kyllä päästä pajalle ostaa tonttu tai pari lisää. Käsintehtyjä ja ai et mä rakastan niitä. Siis minähän en mitään keräile Mut joo jokasiessa osiossa on se sama kaava. En osta siksi et se itse keräily olisi se juttu. Mä oon aikamoinen alebongari. Ja en osta siksi et nyt on tullut osioon X juttu X. Ei vaan mun täytyy tykätä siitä.
Joulun taika, yhteinen aika. Se mieliin jää, ja läheiset nää.
Jouluntaikaa.com ylläpidossa ei ole yhtään täysiaikaista työntekijää, mutta voitte ottaa ylläpitoon yhteyttä sivustolla olevien lomakkeiden kautta, tai lähettämällä postia suoraan osoitteeseen info@jouluntaikaa.com
[…] joulupöydän klassikko, joka tuo mieleen perinteiset juhlapäivät. Tämä herkku valmistetaan suolasilakasta, joka saa makunsa erilaisista marinadeista, kuten sinapista, tillistä…
[…] ennakoineet, mitkä tuotteet tulevat olemaan erityisen suosittuja. Heidän arvioissaan huomioidaan lelun turvallisuus, laatu, leikkiarvo sekä eri ikäryhmien […]
[…] kielen sana “tonttu” juontaa juurensa ruotsin kielen sanasta “tomte”, joka tarkoittaa tonttia tai […]
[…] Joulusauna on suomalaisille tärkeä perinne, johon liittyy monia uskomuksia. Uskottiin, että joulusaunassa käynti puhdistaa sekä kehon että mielen, valmistaen…
[…] vuonna Joulurekka pysähtyy ensimmäistä kertaa Siilinjärvellä, jossa artisti Sexmane vierailee […]
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |