[…] Finlayson ale <- tsekkaa itse! […]
› Foorumit › Maailman menoa › Sisustus ja koti › Vastaa aiheeseen: Sisustus ja koti
Sisustetaan koti jouluisaksi 🙂
Tämä on ollut lennokas syksy. Ensin kotia laitetaan ja sovitetaan siihen vuoden muun ajan kalustukseen verhoineen ja mattoineen. Tämä piti tehdä, jotta sai kaiken valmiiksi siltä osin mitä olikin pakko. Moni tärkeä päätös ollut siinä välissä.
Nyt on viimeiset viikot saanut laittaa kotia jouluisaksi. Pukea koti jouluun on kyllä niin osuva. Uusia valosarjoja on saanut hankkia ihan urakalla. Jokunen jäi jopa ihan varuiksi. Vielä ajattelin sisätiloihin asetella lisää. Muutama idea viriämässä. Täytyy saada koottua oma ajatus ideasta loppuun ennen kuin imitään ajatustakaan, että lähtisi toteuttamaan.
Verhourakka on ollut aikamoinen, mutta mieluisakin. Kuten arvata saattaa niinuusi koti ja vanhan kodin verhot. On saanut asetella ja laittaa. Sovittaa ja suunnitella, muuttaa suunitelmiaan. Liian lyhyt, liian pitkä, liian leveä, liian kapea, väärä väri, väärä värivivahde jne. Olen kyllä onneksi ostanut uusiakin verhoja. Verhotankoja myöten on tätä joulua rakennettu.
Joulukuusi asettui lopulta paikkaan, joka ei ollut ykkösvalinta. Kuusta kootessa ja koristeiden määrän edetessä vahvistui et paikka on oikea. Ainakin juuri nyt ja juuri tuolle laitetulle kuuselle. Ei ole salaisuus, että meiltä löytyy usea joulukuusi. Saattaa olla, että tulee ostettua vielä uusi kuusi kaikkien muiden joukkoon. Mutta siihen kuuseen. Saadessani kuusen täysin valmiiksi ja katseltua sen paikkaa ja koristeita kauempaa oli aika vahvana se tunne, että näin tämän kuuluu olla.
Keittiö on kodin sydän. Ja sitä se todella on. Kun sain keittiön joulukuntoon niin olin haltioissani. Minulla on tässä kaikki se mistä olen haaveillut. Tämä näyttää siltä mitä olin mielessä salaa haaveillut. Vielä tulee toki laitettua lisää jahka se aatto lähenee. Ne ei kuitenkaan muuta sitä isompaa näkymää, sitä joulukeittiötä mikä näkyy jo nyt.
Jotain pientä joulusisustetta toki uupuu vielä, mutta niitä laitan sitten jouluviikolla. Ei raaski aikasemmin.
Nautitaan valoista, jouluntunnelmasta ja kauniista joulukukasta.
Joulun taika, yhteinen aika. Se mieliin jää, ja läheiset nää.
Jouluntaikaa.com ylläpidossa ei ole yhtään täysiaikaista työntekijää, mutta voitte ottaa ylläpitoon yhteyttä sivustolla olevien lomakkeiden kautta, tai lähettämällä postia suoraan osoitteeseen info@jouluntaikaa.com
[…] päivänä kattava valikoima kodintekstiilejä: luomupussilakanoista arjen kestäviin vaatteisiin. Finlayson ale <- tsekkaa […]
[…] Adventti on kristillinen juhla-aika, joka valmistaa joulun viettoon. Se on odotuksen ja valmistautumisen aikaa, joka alkaa neljä viikkoa ennen…
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |