Korjataan joulu pois 🫢.
Tätä kuulee ihan kovasti jopa jouluihmisten suusta. Ensin odotettu joulua koko syksy kieli pitkällä, ja sitten tapanina jo huiskispuiskis kaikki pois 😃. Ymmärtänyt kyllä, että jokainen taaplaa tyylillään. Tää kiire pois, äkkiä oho… ja samalla huokaillaan jo seuraavan joulun perään. Loppiainen ja Nuutinpäivä on ne viralliset lopetukset. Tarkoitan sitä, ettei tämä joulu ole todellakaan ohi vielä.
Kenties on odotukset kovat ja tulee pettymys. En tiedä.
En todellakaan halua arvostella kenenkään tapaa viettää joulua tai sen päättymistä. Näin vaan itse, kun on niin sydänjuuriaan rakastunut jouluun ❤️, joten lienee selvää että toisen satasella olevan jouluihmisen nopea toiminta oudoksuttaa. Ehkäpä kysäisen suoraan sopivan tilaisuuden tullen. Taidan vaan itse olla vaan niin järkyttynyt joka kerta, ettei vaan saa sanaa suustaan. Silläkin uhalla et olen yleensä sanavalmis. Tämä tilanne vaan jäädyttää.
Valkoinen joulu toteutui ❄️❄️❄️. Pieni pakkanen. Juuri mun makuun oleva joulu.
Meillä on ollut paljon lyhtyjä ulkona. Sitä voisi alemyynneistä ostaa lisää. Tilaa riittää mihin laittaa. Eikä olisi lainkaan huono asia ostaa lisää valosarjoja nyt ja virittää ne paikoilleen elo-lokakuun aikana.
ihmetellään taas lisää 🤩
Joulun taika, yhteinen aika. Se mieliin jää, ja läheiset nää.