Viikon verran olen tässä katsonut lopputulosta. Tyytyväinen valintoihin mitä tuli tehtyä. Värimaailmaa tutkiessa nyt valmiina, niin olisi voinut olla rohkeampi ja laittaa enemmän tummaa sävyä. Mut muutoin itse laattoihin oon kyl super ❤️.
Allaskaappi altaineen, peilikaappi ja korkeakaappi oli nappivalinta. Sopivasti tarpeisiin ja tilaan. Oikea värivalinta.
Loppumetreillä isoimmat mietinnät valintoihin aiheutti pyyhekoukut, wc-paperiteline ja tää muu pikkusälä. Saatiin lopulta valittua. Helppo päätös ei ollut.
Wc-istuin aiheutti myös pohdintaa. Olin jo yhtä katsonut ja siitä tuli sellainen yksi mahdollinen vaihtoehto. Remonttimies mainitsi minkä oli itselleen valinnut ja miksi päätyi siihen. Tätähän lähdettiin sitten tutkimaan. Liikkeessä tästä löytyikin vähän toisenlainen malli lisäksi. Myyjän kanssa keskusteltiin näiden kahden eroista. Erot olivat varsin näkyvät, mutta eihän niitä välttämättä näe ellei joku kerro. Näkee muttei näe. Tämä toinen oli aavistuksen hintavampi, mutta todettiin et on koko rahan arvoinen valinta. Nyt käytössä onkin osoittautunut hyväksi valinnaksi.
Työn jälki on siistiä. Tämä ei yllätä, koska tämä firma ja tekijä on tehnyt meillä ennekin remontteja. Ei varmaan yllätä, että ovat jatkossakin 😀
Tästä on hyvä mennä kohti seuraavia remontteja. Pieniä pintaremontteja lähinnä. Maalausta ja tapetointia.
Joulun taika, yhteinen aika. Se mieliin jää, ja läheiset nää.