10 kuukautta jouluaattoon
Tämän kuulostaa oikein kivalta. Vastahan se oli, mutta kohta se taas on. Minä tykkään tästä. Aurinko alkaa kohta pilkottaa entistä enemmän, ja sen myötä ajatukset enemmän muissa asioissa. Kyllä se joulu lähes päivittäin käy mielessä. Joku pieni ajatus jostain.
Kyllä tässä päivät täyttyy vähitellen ulkoasioihin. Odotan säiden lämpiämistä. Inhoan näitä miutakan asteen plussaa/miinusta vuoroin. Kosteus tuntuu niin kolealta. Tänään lähden töihin kevyemmällä ja lyhyemmällä takilla. Ensimmäisenä tuntui, että jalat jäätyy. Olivat jo tottuneet olla lämmössä pitkän takin alla.
Taakse jäi kuormittava tekijä
Viikonloppu menikin mukavissa merkeissä. Oli vieraita, tehtiin hyvää ruokaa, ja sai oikeasti rentoutua. Viime viikolla palaverissa pääsi irtautumaan yhteistyöstä, joka vaati paljon. Henkinen kuormitus oli suuri. Asiaan liittyy toki paljon muuta. Mutta miten hyvältä tuntui aloittaa viikonloppu, kun tiesi että taakse jäi murheenkryyni. Pakko myöntää, että jonkinlainen vahingonilo kävi mielessä. Siitä sait, do it on your own> kuvaa ajatuksiani. Mä olen helpottunut.
Mutta tästä onkin hyvä päästää valloilleen uutta. Mennä kohti uusia juttuja. Fiilis on hyvä, ei vaan loistava.
Ihanaa maanantaita just sulle 😊
Joulun taika, yhteinen aika. Se mieliin jää, ja läheiset nää.