[…] joulu ei ole täydellinen ilman perinteisiä löylyjä. Saunominen on monelle vuoden kohokohta ja rauhoittumisen paikka. Kiire ja juhlahumu voivat…
› Foorumit › Joulujutut › Jouluista keskustelua 2026 › Vastaa aiheeseen: Jouluista keskustelua 2026
Aurinkoista sunnuntaita 🙂
Sään helliessä, ilmojen lämmetessä ja pessimisti ei pety odottaessa takatalvea:) Mitähän kivaa sitä keksisi pihalle? Jotain uutta kukka-amppelia tai jotain. Pientä piristystä ja jotain iloa tuottavaa. Luonnollisesti makuuni on kaikki vaivaton ja helppohoitoinen. En ole mikään viherpiipertäjä. Ei ole innostusta, kiinnostusta saati “jaksamista”. Ehkäpä nuo muovikukat olisi enemmän mun vahvinta osaamista 🙂 Helppohoitoinen ja en kastele liian vähän tai liikaa + kaikki muu mahdollinen hoitaminen. Aurinko toki haalistaa.
283 yötä jouluun
Näin se laskurini näyttää. Onpa sitä jo kovasti mietitty tuota seuraavaa joulua. Jälleen tuntuu olevan miljoona rautaa tulossa. Tykkään niin kovasti suunnitella koristelua kotiin, mitä jouluruokia, vai oltaisiinko joulu tällä kertaa jossain muualla? Mökkijoulu jossain, menisikö johonkin valmiiseen ja mitä kaikkia vaihtoehtoja nyt onkaan.
Toisaalta niin kiva ajatuksena se valmiiseen pöytään onkin, niin ei taida tällä erää olla se vaihtoehto. On niin paljon juttuja mitä mun joulu tarvitsee ollakseen mun näköinen ja mitä mä joululta tarvitsen. Sitä ei oikein kukaan muun voi täyttää. Se olisi liian iso puuttuva osio.
Toki haaveilen kyllä siitä lapin joulusta. Lunta metrikaupalla, ihmisvilinää, joulupukki, tunturit ja vaikka mitä muuta. Nämä on lähinnä niitä haaveita, unelmia, kauniita kuvia itselle ja ehkä joskus olen valmis tuolle.
Ihanaa sunnuntaita just sulle 🙂
Joulun taika, yhteinen aika. Se mieliin jää, ja läheiset nää.
Jouluntaikaa.com ylläpidossa ei ole yhtään täysiaikaista työntekijää, mutta voitte ottaa ylläpitoon yhteyttä sivustolla olevien lomakkeiden kautta, tai lähettämällä postia suoraan osoitteeseen info@jouluntaikaa.com
[…] joulu ei ole täydellinen ilman perinteisiä löylyjä. Saunominen on monelle vuoden kohokohta ja rauhoittumisen paikka. Kiire ja juhlahumu voivat…
[…] joululaulut ovat paljon enemmän kuin vain kausimusiikkia. Ne ovat kulttuurin kulmakiviä, jotka auttavat […]
[…] Joululaulut ovat olennainen osa suomalaista identiteettiä, ja niiden merkitys ulottuu paljon pidemmälle kuin pelkkään viihteeseen. Jokainen klassikko kantaa mukanaan…
[…] selkeitä piikkejä. FlixBusin mukaan pyhiä edeltävät päivät ovat erityisen vilkkaita. Jouluaattoa edeltävä päivä, eli aatonaatto, erottuu vuoden vilkkaimpana matkustuspäivänä.…
[…] lahjapakettiin sujauttaa kotimaiset Valco-kuulokkeet, antaa samalla jotain käytännöllistä, pitkäikäistä ja […]

| Cookie | Duration | Description |
|---|---|---|
| cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
| cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
| cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
| cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
| cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
| viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |