Paketoinnin kuvaketju

Kerro täällä, kuinka koristelet ja askartelet jouluna.
Vastaa Viestiin
Avatar
nissis
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 496
Liittynyt: 28 Elo 2011, 12:19
Paikkakunta: Oceanic Flight 815

Re: Paketoinnin kuvaketju

Viesti Kirjoittaja nissis » 29 Marras 2011, 09:20

nonna! Upeita paketteja :smile:

Muikkis
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2361
Liittynyt: 17 Elo 2008, 16:39
Paikkakunta: Tampere

Re: Paketoinnin kuvaketju

Viesti Kirjoittaja Muikkis » 29 Marras 2011, 16:06

Muikkis ei ihan kauheesti jaksa panostaa erityisemmin paketointiin, sillä roskiinhan ne ainakin
meillä menee :-|
Mietinkin, että kun tuota sanomalehteä tulee postiluukusta tuutin täydeltä,
sitä voisi hyödyntää ja laittaa vastapainoksi jonkin kirkkaan joulunauhan. :smile:
Tietenkin voisi sen verran katsoa ettei laita Hesarista ihan mitään Afganistanin sota juttuja.

Kuva

Leea
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1533
Liittynyt: 21 Marras 2008, 09:53

Re: Paketoinnin kuvaketju

Viesti Kirjoittaja Leea » 29 Marras 2011, 16:24

ihanan runsaasti koristeltuja paketteja nonnalla! täältä saisi taas hyviä ideoita vietyä, jos jaksaisi tuohon paketointiin paneutua....

Avatar
Joulutähti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2627
Liittynyt: 24 Elo 2007, 07:06

Re: Paketoinnin kuvaketju

Viesti Kirjoittaja Joulutähti » 29 Marras 2011, 21:08

Nonnalla on kyllä tosi hienoja paketteja. Tuollaiset taitavat vaatia enemmän viitseliäisyyttä värkätä noita koristuksia kuin rahallista panostusta. Minä kun tykkään kauniista paketeista, mutta en haluaisi pistää paljoa rahaa papereihin ja sen semmoisiin härpäkkeisiin kun ne kuitenkin loppujen lopuksi päätyvät roskiin.

Muikkiksen idea on myös kiva, tuo kiiltävä nauha tuo kivaa juhlavuutta muuten suht arkiseen sanomalehtipaperiin.

Avatar
nonna
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2757
Liittynyt: 23 Loka 2007, 12:47
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Paketoinnin kuvaketju

Viesti Kirjoittaja nonna » 30 Marras 2011, 07:00

^Juu, aika pitkälti kierrätysmatskuilla mentiin. Ainoastaan yksiväriset lahjapaperit tuli ostettua viime syksynä, ostin vielä sen väriset, että menevät ympäri vuoden. Muuten materiaaleina aikakauslehdistä tehtyjä ruusukkeita ja hiutaleita. Eipä itseänikään hirmuisesti huvita rahaa paketointiin laittaa.

Avatar
Joulutähti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2627
Liittynyt: 24 Elo 2007, 07:06

Re: Paketoinnin kuvaketju

Viesti Kirjoittaja Joulutähti » 15 Joulu 2011, 23:37

Tällainen kilpailu olisi Iltasanomilla: IS etsii joulun kauneinta lahjapakettia.

Avatar
athella
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2134
Liittynyt: 04 Heinä 2009, 15:43
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Paketoinnin kuvaketju

Viesti Kirjoittaja athella » 17 Joulu 2011, 18:44

Joo, en ole osallistumassa. :lol: En tiedä mikä siinä on, mutta minun lahjoista ei tule koskaan mitenkään erityisen nättejä, kun paketoin ne. :lol:

Avatar
mannika
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 58
Liittynyt: 11 Elo 2012, 22:47
Viesti:

Re: Paketoinnin kuvaketju

Viesti Kirjoittaja mannika » 18 Elo 2012, 02:59

Mä tein viime jouluna tälleen parin paketin kohdalla...
Kuva

Avatar
Tuike
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 490
Liittynyt: 13 Elo 2012, 17:27

Re: Paketoinnin kuvaketju

Viesti Kirjoittaja Tuike » 19 Elo 2012, 21:23

Mä oon jo monena vuonna paketoinut lahjat ruskeaan voimapaperiin, kun isä on sitä joskus edesmenneeltä tehtaalta saanut rulla tolkulla :lahja: Tänä vuonna voisin yrittää etsiä punaista juuttinarua ja sinettitarroja :kiirus: Perheen lahjoihin olen yleensä tussilla kirjoittanut nimet paperiin, mut muiden lahjoihin olen laittanut nimitarrat. Tänä vuonna voisi tehdä pakettikortit itse...tosin mulla on vielä vanhojakin eli se siitä ajatuksesta :slam:

Avatar
Terttutyttö
Tonttu
Tonttu
Viestit: 217
Liittynyt: 12 Syys 2012, 07:55

Re: Paketoinnin kuvaketju

Viesti Kirjoittaja Terttutyttö » 06 Loka 2012, 20:00

Kävin joitakin vuosia sitten ostamassa jostain lehtipisteestä italialaisen sanomalehden, joka on painettu hennon vaaleanpunaiselle paperille. Lehti oli vielä paksuudessaan jotain hesarin luokkaa, joten siitä riitti kaunista paperia moneen pakettiin, vaikka kaikkein isokuvaisimmat sivut jätinkin pois. Sitten päälle vaan joulunpunaista nauhaa ja taisinpa johonkin pakettiin laittaa possunmallisen pakettikortinkin. Tuli oikein somia. :pig:

Lehti oli tämännäköinen.

lisäys: pyrin siis käyttämään sellaista paperia, jonka voi halutessaan laittaa poltettavien joukkoon.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Jouluiset askartelut + käsityöt”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa