Joulukortit
- Tuike
- Vanhempi Tonttu
- Viesti:
Re: Joulukortit
Operaatio "Joulukortit" on valmistunut
eihän sitä helteillä muuta pystynyt tekemäänkään kuin istumaan sohvalla ja leikkaamaan&liimaamaan

Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
- Katikki
- Joulupukin aputonttu
- Viesti:
- tonttu76
- Joulupukin aputonttu
- Viesti:
Kauniita kortteja, Tuike 

Lumiset oksat vihreän puun, kimmeltää valossa jouluisen kuun. Katsoen tähtien hopeista nauhaa, toivotan jouluusi lämpöä, rauhaa! 

- JapeTonttu
- Vanhempi Tonttu
- Viesti:
Ompa kauniita kortteja Tuike. Viime vuonna tein niin paljon joulukortteja, että niitä jäi rutkasti yli. Päätin, että tämän vuoden olen tekemättä ja annetaan niitä ylimääräisiä poies. Paljon myös omistan valmisjoulukortteja, sillä äitini kun on postissa töissä on saanut sellaisia paljon itelleen. NIitä kortteja varmaan annan sitten ei niin läheisille tyypeille.
Pakkasyö on ja leiskuen pohja loimuja viskoo.. 

- Konvehti
- Joulupukin aputonttu
- Viesti:
Katsoin tuossa aiemmin kesällä varastojani läpi ja löysin sen verran valmiita kortteja, että ne ainakin melkein riittävät täksi jouluksi. Eli tänä vuonna lähetän ne pois tuolta kaapista pyörimästä. Harmi, kun yhä harvemmilta tulee joulukortteja ja periaatteeni on, että lähetän joulukortin niille, joilta on tullut meille. Eli määrä sen kuin pienenee...
Joulu oveen kolkuttaa hymyy tuiskusäässä: Lapsikullat avatkaa! Olen aivan jäässä. Kukkurainen vakka tää harteita jo väsyttää. Lahjoja on mulla. Saanko sisään tulla? Tule armas joulu! – Z. Topelius –
- JapeTonttu
- Vanhempi Tonttu
- Viesti:
Tässä on muutama kuva korteista, jotka tein viime vuonna. Näitä lähettelen sitten tänäkin jouluna.

Pakkasyö on ja leiskuen pohja loimuja viskoo..