Joulukalentereita

Kerro täällä, kuinka koristelet ja askartelet jouluna.
Vastaa Viestiin
Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Joulukalentereita

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 21 Marras 2020, 20:12

Wilma kirjoitti:
19 Marras 2020, 20:47
Te, jotka ootte itse tehneet kalenterit lapsille, puolisolle tai kelle nyt vain niin miten olette ne esille laittaneet?
Laitoin banaanilaatikoihin. Eivät ole kauneimpia mahdollisia mutta kuitenkin kätevät tähän tarkoitukseen. Ja tämän joulun jälkeen voin heittää nuo laatikot pois, kun en enää aio tehdä itse kalentereita.

Wilma
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 118
Liittynyt: 28 Heinä 2020, 21:27

Re: Joulukalentereita

Viesti Kirjoittaja Wilma » 24 Marras 2020, 07:41

Konvehti kirjoitti:
21 Marras 2020, 20:12
Wilma kirjoitti:
19 Marras 2020, 20:47
Te, jotka ootte itse tehneet kalenterit lapsille, puolisolle tai kelle nyt vain niin miten olette ne esille laittaneet?
Laitoin banaanilaatikoihin. Eivät ole kauneimpia mahdollisia mutta kuitenkin kätevät tähän tarkoitukseen. Ja tämän joulun jälkeen voin heittää nuo laatikot pois, kun en enää aio tehdä itse kalentereita.
Täähän on hyvä idea :peukku: eipä olisi itselle mieleen tullutkaan. Toki isännän nakitin töistä tuomaan laatikoita, kun alkoi paniikki iskemään :lol:

Wilma
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 118
Liittynyt: 28 Heinä 2020, 21:27

Re: Joulukalentereita

Viesti Kirjoittaja Wilma » 24 Marras 2020, 07:46

Joulujänö kirjoitti:
19 Marras 2020, 21:59


Wilma kirjoitti:
19 Marras 2020, 20:47
Te, jotka ootte itse tehneet kalenterit lapsille, puolisolle tai kelle nyt vain niin miten olette ne esille laittaneet?
Minä olen asetellut paperipusseissa olevan joulukalenterin ihan vain yöpöydälle/sängynpäädyssä olevalle tasolle, miten sen nyt sanoisi... Eli vaikka johonkin lipaston päälle. Siihen sitten lisäksi sommittelin joulukoristeita, ihan kivannäköinen setti tulee niinkin. Ei ne pussit ihan kaikki kerrallaan siihen somasti mahtuneet, olisinko laittanut puolet ja sitten lisännyt loput myöhemmin.
Tämäkin olisi todella kiva idea, mikäli olisi tilaa tai paikka tämä toteuttaa :laav: epäilen vain, että tuo 2 vee ei antaisi veljien huoneessa pussien olevan rauhassa kun muutenkin pöydiltä "siivoaa" tavarat lattioille ja noi yllätys pussit saattaisi aukoakin hyvin mielellään :lol:
Mut tää pitää napata kyllä talteen tulevien vuosien varrelle, mikäli enää ikinä viitsin ruveta kalentereita tekemään :jouulu:

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Joulukalentereita

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 30 Marras 2020, 20:33

...............................

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Jouluiset askartelut + käsityöt”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa