Puoli vuotta jouluun!

Tunnelmallisten joulukeskusteluiden kotipesä.
Vastaa Viestiin
shara
Valvoja
Valvoja
Viesti:

Re: 255 yötä jouluun!

Viesti Kirjoittaja shara » 15 Huhti 2019, 20:41

Onneksi takatalvi meni yhtä nopeasti kuin tulikin ja aurinkoiset lämpimät säät palasivat. :-P Huomenna pääsee varmaan tallilla terassille päiväkahville. Kotona olen jatkanut siivouksia, tänään raivasin nurkkia neljä tuntia. Jep, ovat olleet aika monta vuotta ihan retuperällä... Ja sitä mukaa kun saan jonkun nurkan siivottua niin keksin heti kymmenen uutta kohdetta lisää. :hmm: Onneksi pahimmat alkaa olla jo tehty, muilla ei ole niin super hoppu.

Mutta arvatkaas mitä tapahtuu tämän viikon torstaina... :) Menen katsomaan yhtä hevosta, tulisiko siitä minun uusi ystäväni. :laav: Jos kaikki menee kuten toivon niin se saisi muuttaa tuonne vanhalle tallilleni ensi viikolla. Piti odottaa syksyyn, mutta tämä nimenomainen yksilö on vaan ihan pakko käydä katsomassa. Vaikuttaa todella lupaavalta. :peukku: Kaipaan jo niin uutta kaveria, onhan minulla se hoitoheppa mutta ei se vaan ole sama kuin oma...

Ihanaa aurinkoista alkuviikkoa kaikille toivottelen. :laav:
Ja niin joulu joutui jo taas Pohjolaan...

Kuva

Katikki
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viesti:

Re: 255 yötä jouluun!

Viesti Kirjoittaja Katikki » 16 Huhti 2019, 06:27

Shara :laav: :inlaav: :hali:
Joulukuu on täynnä kiirettä ja juoksua,
paperin rapinaa, piparin tuoksua

shara
Valvoja
Valvoja
Viesti:

Re: 246 yötä jouluun!

Viesti Kirjoittaja shara » 22 Huhti 2019, 19:42

Ostin sen hepan sitten viime torstaina. :inlaav: Huomenna hän saapuu uuteen kotiinsa. :) Jännittävää ja ihanaa! Sitten on koko kesä aikaa tutustua, nauttia (toivon mukaan) hyvistä keleistä, käydä uittamassa ja mitä kaikkea. :laav:

Ihanaa kun nyt on oikeasti lämpimiä säitä ollut. Joulu ei ole ajatuksissa kyllä vielä lainkaan. :lol:

Kuva

Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 23 Huhti 2019, 15:09

Onnea Shara :-P
Joulu oveen kolkuttaa hymyy tuiskusäässä: Lapsikullat avatkaa! Olen aivan jäässä. Kukkurainen vakka tää harteita jo väsyttää. Lahjoja on mulla. Saanko sisään tulla? Tule armas joulu! – Z. Topelius –

Lyhty
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lyhty » 24 Huhti 2019, 07:54

Onnea Shara :heppa:

Täällä on joulu silloin tällöin aina mielessä, mutta en tällä hetkellä millään jaksais uutta talvea. Toi valon määrä on ollut niin mahtava juttu :inlaav: . Ja siis nää kelit, ihan uskomatonta. Pääsiäisenä oli kyllä aika mielettömät ulkoilukelit :cool: .

Vappua kohden :lol: . Tosin, itse nautin vaan siitä, että tulee vapaata.. en ole juhlija-tyyppiä.. mutta joulu on asia erikseen :mrgreen: . Mutta se perustuukin ihan erilaiseen aihepiiriin :-P . Onhan sielläkin pikkujoulut ja Uusi Vuosi, mutta nekään ei ole mun juttu :lol: .

shara
Valvoja
Valvoja
Viesti:

Re: 240 yötä jouluun!

Viesti Kirjoittaja shara » 28 Huhti 2019, 19:37

Kiitos Konvehti ja Lyhty. :hali:

Se heppa muutti tosiaan tänne kotiinsa tiistaina, ja hän on aivan ihana tyyppi. :laav: Olen ihan rakastunut. Ollaan puuhailtu kaikenlaista yhdessä, tänään käytiin metsän siimeksessä muutaman kilometrin kävelylenkki, kävelin siis itsekin. Hän on mainio personal trainer, kävelee niin reippaasti että käy työstä pysyä perässä. :lol: Mainio heppu ja niin kauniskin vielä. :inlaav:

Vappuaattona menen yhdelle keikalle ja vappupäivänä mummo tekee varmaan taas munkkirinkilöitä kuten joka vuosi. Siinäpä minun hurja vappu. :mrgreen: En juo alkoholia joten keikoillakin olen aina selvin päin. Sitten onkin toukokuu ja kesä tulla puksuttaa. Toivottavasti tulee aurinkoinen ja lämmin kesä, mutta riittävästi myös sadetta. :)

Kesälle on kaikenlaista puuhaa vielä suunnitteilla, eikä niitä voi tehdä vielä. Ensinnäkin koska tämä uusi heppu ei tarvitse juurikaan loimia, menevät lähes kaikki vanhan hevoseni loimet myyntiin, ne ovat myös uudelle kaverille liian suuria. Ensin ne pitää pesettää ja sitten käytän 1-2 päivää siihen, että raahaan ne kaikki pihalle mattotelineelle ja otan kaikista kuvat yksittäin ja isken kirppispalstoille. Jotkin loimista säästän, mutta ne pitää kyllästää, joten jonain päivänä täytyy käydä Biltemassa hakemassa kyllästettä. Täällä ei ole Biltemaa, pitää lähteä kauemmas ja samalla voi käydä muillakin kaupoilla. :-P Sisko lähtee mukaan, joten menemme vasta kun hänellä on kesäloma. Ja sitten menee yksi päivä siihen kun suihkin loimet.

Joka kesä sama loimisouvi, mutta sitten on ihanaa syksyn kökkökeleillä kun ne on puhtaina ja kyllästettyinä hyllyssä vain otettavissa helposti. :peukku:

Mukavaa vappua kaikille!

Kuva

PipariaKka
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PipariaKka » 01 Touko 2019, 21:31

Täällähän pyörii kivasti porukkaa :lol:
Kyllä se lähestyvä joulu hiipii jo ajatuksiin, varsinkin kun jouduin liittymään facebookkiin ihan muista syistä, ja tietysti etsin Joulun taikaa- sivuston :-P mutta pettymykseni on kauhea kun ilmeisesti minua ei sinne ryhmään syystä tai toisesta hyväksytä :cry: :cry:
Noh, eteenpäin sanoi mummo lumessa ja leuka pystyssä kohti uusia pettymyksiä! Vai miten se menikään :hmm:
-PipariaKka- :pipru:

Lyhty
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lyhty » 02 Touko 2019, 07:31

se on tosiaan kiva, kun tänne päivitetään kuulumisia pitkin vuotta :-P .
Aika jännä toi Facebookin juttu. Itse tosin en tiedä, että miten homma toimii, kun some-jutut ei oo oma juttu. Jospa siellä ei olla niin ahkeria tähän aikaan vuodesta?

Mukavaa alkanutta toukokuuta kaikille :cool:

Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 02 Touko 2019, 10:46

PipariaKka kirjoitti:
01 Touko 2019, 21:31

Kyllä se lähestyvä joulu hiipii jo ajatuksiin, varsinkin kun jouduin liittymään facebookkiin ihan muista syistä, ja tietysti etsin Joulun taikaa- sivuston :-P mutta pettymykseni on kauhea kun ilmeisesti minua ei sinne ryhmään syystä tai toisesta hyväksytä :cry: :cry:
Muistelisin, että ylläpitäjä on nyt lomalla :roll: Ja olikohan niin, että ryhmässä voi olla tietty maksimimäärä jäseniä. Kun joku lähtee pois, tulee paikka jollekin uudelle jäsenelle :roll: Toivottavasti en nyt kertonut ihan omiani, mutta tällainen mielikuva on minulle jäänyt.

Mutta kokeile liittyä Sydämeeni joulun teen -ryhmään.
Joulu oveen kolkuttaa hymyy tuiskusäässä: Lapsikullat avatkaa! Olen aivan jäässä. Kukkurainen vakka tää harteita jo väsyttää. Lahjoja on mulla. Saanko sisään tulla? Tule armas joulu! – Z. Topelius –

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 02 Touko 2019, 11:06

Facebookin Joulun taikaa -ryhmän ylläpito on lomalla 24.3. - 1.8. lukee ryhmän sivulla.
Ryhmän säännöissä lukee, että ryhmä suljetaan uusilta jäseniltä, kun jäseniä on yhteensä 6500. Tällä hetkellä jäsenmäärä on 6157, eli vielä mahtuu joukkoon sen puolesta.
"On korvia tassuja, pulleita massuja, häntiä vilisten..."

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joulukeskustelu”