Enää 63 yötä jouluun!

Tunnelmallisten joulukeskusteluiden kotipesä.
Vastaa Viestiin
Katikki
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viesti:

Re: 169 yötä jouluun!

Viesti Kirjoittaja Katikki » 08 Heinä 2019, 20:19

Voi mua kun alkaa oikeesti jo ajoittain jouluttaa! Eikä olla edes puolivälissä kesää vielä :oo Kateltiin miehen kanssa vanhoja kuvia mun instagramista, ja oli paljon ihania syksykuvia :syksy: Ne on varmasti nämä kelit jotka vie ajatukset syksyyn... :laav:

Mutta perjantaina alkaa kolmen viikon loma jonka vietän kotosalla, joten pikkasen paremmat kesäkelit olisi tervetulleita! Sellainen 22-24 astetta ja aurinkoa kiitos :)
Joulukuu on täynnä kiirettä ja juoksua,
paperin rapinaa, piparin tuoksua

shara
Valvoja
Valvoja
Viesti:

Re: 168 yötä jouluun!

Viesti Kirjoittaja shara » 09 Heinä 2019, 19:06

Jotenkin syksyinen fiilis, istuskelen villasukat jalassa kotona, lämpöäkin laitettiin vähän päälle kun on niin kosteaa muutoin. :lumi: Pikku hiljaa alkaa syksytyttää, ei sille minkään voi. :lol: Kai se on tämä pilvinen ja suht kolea päivä, joka aikaansaa nämä fiilikset. Onneksi oli tuossa lämmin ja aurinkoinen alkukesä, ja varmaan se jotain helteitäkin vielä tänä kesänä pukkaa. Harmi toki heille, jotka nyt lomailevat ja toivoisivat hellettä... No, huomiselle näyttää taas +20, eli tulee sitä lämpöäkin vielä. :)

Miljoona asiaa vaan hoidettavana vielä ennen kuin se syksy oikeasti tulee, kääk... Ja uimaankin olisi kiva päästä vielä heppojen kanssa. :) Muuten en ole tänä kesänä uinutkaan, eli pää ei ole vedenpinnan alla käynyt kertaakaan vielä. :lol: Hevosen kanssa ei voi sukellella itse, pitää katsoa missä se kopukka menee ettei jää itse jalkoihin. Onko muut täällä uineet paljon tänä kesänä? :)
Ja niin joulu joutui jo taas Pohjolaan...

Kuva

Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 10 Heinä 2019, 14:38

Ostin joulukalenterini luukkuun 23 Ailo-porosta kertovan dvdv:n. Tiedän jo nyt siis mitä teen tuona iltana :jouulu:

Sain nyt loppukesäksi projektin: mies suostui että kokoan hänellekin joulukalenterin :see:

Shara: En ole vielä Suomessa uinut. Kreikassa sitäkin enemmän. Vähän yli viikon päästä menemään mökille, jospa sitten uisin Suomen järvessäkin.
Joulu oveen kolkuttaa hymyy tuiskusäässä: Lapsikullat avatkaa! Olen aivan jäässä. Kukkurainen vakka tää harteita jo väsyttää. Lahjoja on mulla. Saanko sisään tulla? Tule armas joulu! – Z. Topelius –

tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 10 Heinä 2019, 23:32

en ole minäkään vielä uinut mutta kahlaillut Ronjan kanssa kylläkin ranta vedessä :peukku: kylmältähän toi tuntui, järvivesi :shock:
Lumiset oksat vihreän puun, kimmeltää valossa jouluisen kuun. Katsoen tähtien hopeista nauhaa, toivotan jouluusi lämpöä, rauhaa! :hali:

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 11 Heinä 2019, 10:23

Minä en ole uinut vuosikymmeniin. :oops: Tänä kesänä koiristakin ainoastaan Nalle-poika on kerran Pielisjoessa pulahtanut. Koiria on tarkoitus käyttää uimassa, kunhan sää taas lämpenee. Itse en tykkää yleisillä rannoilla käydä (enkä kylmissä uimahalleissa!), jos olisi kesämökki niin varmasti uisin, uimisesta kyllä tykkään.

Konvehti, sinulla hienosti kalenteriasiat jo tekeillä. :peukku: Minulla vasta suunnitteluasteella, taas. :roll: Toivottavasti tänä vuonna vihdoin saamme toteutettua miehen kanssa yhteisen kalenterin, mies on siitä jo muutamaankin kertaan muistuttanut. Meillähän on tallessa lasten vanha pussikalenteri 1980-luvun alkupuolelta, nyt jo käyttämättömänä ollut yli kymmenen vuotta.
"On korvia tassuja, pulleita massuja, häntiä vilisten..."

Katikki
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viesti:

Re: 166 yötä jouluun!

Viesti Kirjoittaja Katikki » 11 Heinä 2019, 13:35

Olen uinut tasan kerran tänä kesänä - Välimeressä Kreikkassa vappuna. Oli peijakkaan kylmää vettä!

Katselen juuri Downton Abbeyn joulujaksoa :laav: Juuri napsauttivat valtavaan joulukuuseen valot päälle! Melkein yhtä hieno kuin meidän joulukuusi :lmao: :jees:

Lyhty
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lyhty » 12 Heinä 2019, 06:56

Minäkin olen uinut vain kerran tänä kesänä, mutta toivon, että asia korjaantuu, kun kesäloma käynnistyy tämän työpäivän jälkeen.

Taitaa olla vedet viilentyneetkin. Kesän alussa, kun lämmintä oli riittänyt niin uin meressä, Suomessa ja vesi oli +18. Oli aika mieletön fiilis heittää talviturkki. Siellä vedessä ihan viihtyi ja tuli uitua ihan kunnon lenkkejä.

Ihanaa perjantaita :laav:

Katikki
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Katikki » 12 Heinä 2019, 07:56

Nyt on kait luvassa vihdoin vähän paremmat kesäkelit :woohoo: Sellainen vähän yli parikymmentä astetta, just sopivasti :peukku:

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 12 Heinä 2019, 10:36

Tänne viikonlopuksi luvassa jopa ennätyskylmää kesäsäätä. :shock: Ei varmaan koskaan ole ollut näin viileä Ilosaarirock-viikonloppu. :| Yleensä rokin aikaan on aurinkoista ja lämmintä.
"On korvia tassuja, pulleita massuja, häntiä vilisten..."

Katikki
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Katikki » 12 Heinä 2019, 15:36

Ens viikolle on luvattu lämpenevää :peukku:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joulukeskustelu”