Joulukonsertit

Tunnelmallisten joulukeskusteluiden kotipesä.
Vastaa Viestiin
Avatar
TULE JOULU KULTAINEN
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 497
Liittynyt: 15 Syys 2007, 23:51

Re: Joulukonsertit

Viesti Kirjoittaja TULE JOULU KULTAINEN » 13 Syys 2011, 08:40

Tuota Iloista Joulukonserttia minäkin netistä haeskelin ja Porista löysinkin, mutta voiko todella olla totta, että konsertti olisi jo loppuunmyyty, ainakaan varattivissa olevia paikkoja ei kartalla ollut kuin yksi. No en ole kyllä useinkaan käyttänyt Lippupalvelua, joten voi olla että itte kömmäsin. Arja Korisevan joulukeikalla oli kyllä lippupalvelun mukaan tilaa, joten ehkäpä suunnistan sinne.

Avatar
Kaz
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 110
Liittynyt: 22 Loka 2008, 11:02

Re: Joulukonsertit

Viesti Kirjoittaja Kaz » 13 Syys 2011, 08:56

Tapani Kansan kirkkokonserttiin jälleen joulukuussa ja tällä kertaa Forssan kirkkoon :see:

Avatar
Kiss
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 366
Liittynyt: 14 Syys 2007, 02:38
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: Joulukonsertit

Viesti Kirjoittaja Kiss » 13 Syys 2011, 11:47

lauri kirjoitti:
pipsa-poro kirjoitti:Lauri ja Kiss!!! :hei: .. Voi olla että olemme samassa konsertissa :oo !! Voiko teille lähettää henk koht. viestiäkin, olisi todella kiva nähdä :hei:
Kyllä vain voi laittaa viestiä! :) Olisi mukava kohdata!
Jeps, ehdottomasti!
TULE JOULU KULTAINEN kirjoitti:Tuota Iloista Joulukonserttia minäkin netistä haeskelin ja Porista löysinkin, mutta voiko todella olla totta, että konsertti olisi jo loppuunmyyty, ainakaan varattivissa olevia paikkoja ei kartalla ollut kuin yksi.
Joka vuosi tuo on ollut äärettömän suosittu kiertue, monesti ovat joutuneet lisäämään lisäkonserttejakin valtavan kysynnän vuoksi. Voi hyvinkin olla että rundi alkaa olla jo loppuunmyyty. Mekin Laurin kanssa joudumme aina ostamaan lippumme jo heinä-elokuussa ettemme jää ilman...

Avatar
pipari
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 985
Liittynyt: 20 Syys 2008, 11:48
Paikkakunta: Kemi

Re: Joulukonsertit

Viesti Kirjoittaja pipari » 20 Syys 2011, 14:03

Suvi Teräsniskan joulu konsertti Kemin kirkossa 15.12 klo 19, sinne ollaan menossa :)

freiska
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 728
Liittynyt: 07 Syys 2007, 22:13
Paikkakunta: hanko

Re: Joulukonsertit

Viesti Kirjoittaja freiska » 21 Syys 2011, 11:36

minusta club for five on parempi. Viime vuonna kävin rajattoman konsertissa ja tämä vuonna meen clubin konserttiin. Tuota clubia olen käynyt kuuntelemassa muita kuin joululauluja. Ja silloin tuli sellainen tunne et musiikki menee itsestä läpi :)

Avatar
Kaz
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 110
Liittynyt: 22 Loka 2008, 11:02

Re: Joulukonsertit

Viesti Kirjoittaja Kaz » 21 Syys 2011, 11:39

Mä kannatan myös enempi Clubia. Tavallisessa konsertissa käyty, joka vei aivan sanattomaksi (siis hyvällä tavalla!) ja joululevy on ahkeraan käytössä joulunaikaan :see:

Avatar
Kiss
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 366
Liittynyt: 14 Syys 2007, 02:38
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: Joulukonsertit

Viesti Kirjoittaja Kiss » 21 Syys 2011, 11:57

Itse suosittelen lämpimästi myös Club For Fivea vaikkakin Rajaton on myös laadukas. Molemmat on nähty moneen kertaan. Club For Five on hieman monipuolisempi ohjelmistoltaan sekä esitykselliseltä sisällöltään sekä hitusen paremmat laulajat omaava...

tähtisade
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 57
Liittynyt: 08 Marras 2008, 09:49
Paikkakunta: Joulumaa

Re: Joulukonsertit

Viesti Kirjoittaja tähtisade » 03 Loka 2011, 16:11

Yritin juuri ostaa lippu.fi:stä liput Rajattoman joulukonserttiin, mutta sivustolla on ruuhkaa. Jäin siis toistaiseksi ilman. Club For Fivekin kiinnostaisi, vaikken heidän UMO-tangokonsertistaan hirveästi pitänytkään. Mutta koska olemme joulutorimatkalla konserttipäivänä, se jää nyt väliin.

Avatar
Joulutähti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2627
Liittynyt: 24 Elo 2007, 07:06

Re: Joulukonsertit

Viesti Kirjoittaja Joulutähti » 04 Loka 2011, 17:52

Olen ollut sekä Club for fiven että Rajattoman joulukonserteissa. Rajaton jätti jotenkin kylmäksi, niiltä puuttuu minusta "se jokin". Ehkä liian kliinistä touhua mun makuun. Club for five sykähdytti ja suosittelen siis sitä :)

Avatar
Anewielh
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5163
Liittynyt: 10 Huhti 2010, 19:13
Viesti:

Re: Joulukonsertit

Viesti Kirjoittaja Anewielh » 04 Loka 2011, 22:57

Minä arvon nyt koko ajan Rajattoman ja Club for Fiven välillä. Kumpaankin ei ole oikeastaan varaa mennä, mutta kumpaankin olisi vielä lippuja jäljellä. Viime vuonna Rajattomat oli hyvä, mutta kun en ole Clubia nähnyt, niin ehkä se kallistuu sen puoleen.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joulukeskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa