Joulukonsertit

Tunnelmallisten joulukeskusteluiden kotipesä.
Vastaa Viestiin
Avatar
vilna
Tonttu
Tonttu
Viestit: 151
Liittynyt: 01 Syys 2007, 20:50

Re: Joulukonsertit

Viesti Kirjoittaja vilna » 09 Joulu 2009, 11:00

Minä menen tänään Jani Wickholmin joulukonserttiin :see:

Sarppa
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4962
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joulukonsertit

Viesti Kirjoittaja Sarppa » 09 Joulu 2009, 18:39

vilna kirjoitti:Minä menen tänään Jani Wickholmin joulukonserttiin :see:
Kerro sitten että millainen oli :hei:

Avatar
Joulutähti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2627
Liittynyt: 24 Elo 2007, 07:06

Re: Joulukonsertit

Viesti Kirjoittaja Joulutähti » 09 Joulu 2009, 18:55

Jani Wickholmin joulukonsertti vois kyllä olla huippu. Osaa mies meinaa soittaa ja laulaa. Ollaan pari kertaa käyty kattomassa, molemmilla kerroilla ollut yksin kera kitaran ja on ollut tosi hyvä!

Avatar
Kaz
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 110
Liittynyt: 22 Loka 2008, 11:02

Re: Joulukonsertit

Viesti Kirjoittaja Kaz » 11 Joulu 2009, 21:05

Tiistaina oltiin Tapani Kansan joulukonsertissa Urjalan kirkossa :smile: Tosi mahtava, niinkuin aina.
Viimeistään siinä lähti joulutunnelma päälle.
Keskiviikkona oltiin Hämeenlinnassa Club for Fiven joulukonsertissa. Ensimmäisen kerran näin livenä, kun viime vuonna olin kipeä ja konsertti tuli missattua. Huippu konsertti oli sekin, taitavia ovat. :see:

Avatar
Touho
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 47
Liittynyt: 01 Joulu 2009, 13:01
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joulukonsertit

Viesti Kirjoittaja Touho » 14 Joulu 2009, 16:40

Perjantaina 11.12 tuli oltua täällä Joensuu Areenalla "Joulumieltä jokaiselle" -konsertissa.

Koodi: Valitse kaikki


Jouluisessa Joensuu Areenassa Blue Notes -orkesterin ja Womena -kuoron solisteina laulavat tangokuninkaalliset Erkki Räsänen, Saija Tuupanen ja Jenna Bågeberg, sekä muita loistokkaita pohjoiskarjalaisia solisteja; Anne Härkönen, Kai Heikki, Jonna Pirinen, Elisa Timonen, Jukka Hakkarainen, Markus Kokkonen ja Ara Hayrabedian. Mukana kiertueella on myös viime joulusta tuttu ja paljon kiitosta saanut oopperalaulaja Johanna Rusanen-Kartano sekä kaksi uutta loisteliasta naisartistia: Marion Rung ja Hanna Pakarinen!
Ihan mukava oli, olisi vain voinut olla enemmän pirteämpiä ja iloisempia joululauluja. :P Johanna Rusanen - Kartano - aivan mieletön se ääni!

freiska
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 728
Liittynyt: 07 Syys 2007, 22:13
Paikkakunta: hanko

Re: Joulukonsertit

Viesti Kirjoittaja freiska » 23 Syys 2010, 17:33

ostin tänään rajattoman joulu konserttiin lohjaan liput joulukuun 17 . sain houkuteltua kolme kaveriakin mukaani :smile:
oli yllätys että mulla oli jo melkein kiire ostaa ne kun helsingin keikat olivat jo loppuun myytyjä kuulemma lippupalvelun tiedoilla. :roll:
ihanaa toivottavasti ovat niin hyviä kun olen kuullut . en melkein malta odottaa

Avatar
lauri
Tonttu
Tonttu
Viestit: 217
Liittynyt: 13 Loka 2007, 19:47
Paikkakunta: Lahti

Re: Joulukonsertit

Viesti Kirjoittaja lauri » 23 Syys 2010, 19:35

oli yllätys että mulla oli jo melkein kiire ostaa ne kun helsingin keikat olivat jo loppuun myytyjä kuulemma lippupalvelun tiedoilla.

Oon itse huomannut ihan saman asian, että melkein nyt alkaa olla kiire lippujenoston kanssa. Joskus elokuussakin jo tietyt firmat varaavat lippuja isoimpiin konsertteihin. On sitten pikkujoulukaudella mahdollisuus tarjota työntekijöille konserttielämys. :)
Mä oon myös ostanut jo kahteen joulukonserttiin liput. Täytyy vielä selvitellä keikkatarjontaa.

freiska
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 728
Liittynyt: 07 Syys 2007, 22:13
Paikkakunta: hanko

Re: Joulukonsertit

Viesti Kirjoittaja freiska » 24 Syys 2010, 17:07

itse oon vuokratyöntekijä joten en saa noita työpaikka etuja käyttööni. pakko ostaa itse. myyjä sanoi että lohja on niin lähellä helsinkiä että sieltä tulee ihmiset noille lähi alueille kuuntelemaan suosikkejaansa.
me mennään ystävieni kans tosin reilun sadan kilsan matka yhteen suuntaan kuuntelemaan rajatonta :smile: monena vuonna olen haaveillut mutta nyt vasta tartuttiin härkää sarvistakin ja mennään myöskin :smile:

Avatar
Kiss
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 366
Liittynyt: 14 Syys 2007, 02:38
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: Joulukonsertit

Viesti Kirjoittaja Kiss » 28 Syys 2010, 19:52

Tällä hetkellä löytyy jo tiketit seuraaviin joulukonsertteihin:

- Iloinen Joulukonsertti, Finlanders/Seitsemän Seinähullua (The Joulukalenteri-konsertti!)
- Club For Five (ehdoton jokavuotinen must!)
- Jaakko Ryhänen (ensimmäistä kertaa, Ryhäsen oma joululevy on jumalainen!)
- Sinfonia Lahti (myöskin yksi näistä perinteisistä keikoista)
- Tarja Turunen (monena vuotena miettinyt, nyt sitten mennään!)

Lähempänä joulukuuta tulee sitten hankittua lisää, lähinnä noita kirkkokonserttien lippuja (mm. kuorot, Mika Pohjonen jne...)

Avatar
Enkelikello
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1518
Liittynyt: 04 Loka 2007, 15:07

Re: Joulukonsertit

Viesti Kirjoittaja Enkelikello » 29 Syys 2010, 10:58

Viime vuonna piti mennä Vesa-Matti loirin joulukonserttiin, mutta töiden takia en tietenkään kerennyt. Tänä vuonna voisi yrittää, haluan ehdottomasti kuulla Veskun konsertin edes kerran.

Kävin katsomassa Verkatehtaan tarjonnan, Vesa-Matti loiri tulee konsertoimaan, iloinen joulukonsertti löytyy mutta missä on club for five ja Rajaton? Eikö ne konsertoi tänä jouluna ollenkaan Hämeenlinnassa? :shock: :oo

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joulukeskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa