The Joulukalenteri

Tunnelmallisten joulukeskusteluiden kotipesä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Joulumuori
Valvoja
Valvoja
Viestit: 455
Liittynyt: 23 Elo 2007, 11:17
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: The Joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja Joulumuori » 23 Marras 2007, 22:56

Kyllä mä olin onnellinen parin palstalaisen puolesta kun huomasin että tulee SUBilta... :) Nyt aion itse katsoa myös, en ole aiemmin katsonut.

Avatar
Kiss
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 366
Liittynyt: 14 Syys 2007, 02:38
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: The Joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja Kiss » 24 Marras 2007, 10:46

Täytyy tunnustaa että itku tuli kun näin ensi kertaa tuon The Joulukalenteri-mainoksen telkkarissa, niin kauan ja hartaasti, 9 vuotta, olen sitä toivonut ja pyytänyt, kerännyt ja lähettänyt adresseja tv-yhtiöille, ottanut yhteyttä jopa Tanskaan asti selvittäessään uusinnan mahdollisuuksia...

Kesällä kun tuo huhuilu uusinnoista alkoi, olin vielä skeptinen, mutta tuon mainoksen nähtyäni menetin itsehillintäni täysin...olin täydellisen onnellinen... Tallentava digiboksi on nyt ostettu vain ja ainoastaan tuon takia.

Pakko myös kiittää asiantuntevaa Suomen kansaa koska The Joulukalenteri on ollut lukuisia vuosia eniten toivottu tv-sarja ja uusintojen listaa ohjelma on suvereenisti hallinnut jo yli puoli vuosikymmentä...

Avatar
vilna
Tonttu
Tonttu
Viestit: 151
Liittynyt: 01 Syys 2007, 20:50

Re: The Joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja vilna » 30 Marras 2007, 23:44

KIITOS kiss !! :see:

Avatar
Tamsu
Tonttu
Tonttu
Viestit: 164
Liittynyt: 07 Loka 2007, 15:37

Re: The Joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja Tamsu » 01 Joulu 2007, 18:35

Ensimmäinen jakso katsottu! Itse en ajatellut noita nauhottaa, vaan hakea sitten netistä tai muualta talteen. Eiköhän ne sieltä sitten toivottavasti löydy? Harmi, jos/kun sitä dvd:tä ei ilmestykään...

tonttuli
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1973
Liittynyt: 17 Loka 2007, 09:50

Re: The Joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja tonttuli » 01 Joulu 2007, 20:14

Ensimmäinen osa katsottu The Joulukalenterista ja ihana oli :inlaav:
Ihanaa, kun nyt tänä vuonna on kivat joulukalenterit.
Tuo Tonttu Toljanteri on kyllä paras ikinä näkemäni joulukalenteri :jouulu:

Avatar
Kiss
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 366
Liittynyt: 14 Syys 2007, 02:38
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: The Joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja Kiss » 01 Joulu 2007, 23:25

"It's a hard to be a tonttumies..." Kyllä herkäksi veti katsella tänään The Joulukalenterin ensimmäistä jaksoa, tunne oli sanoinkuvaamattoman upea, olin niiiiin onnellinen... Ylivoimaisesti paras ohjelma koskaan!!!! Tallessa on jaksokin, täydellisellä kuvanlaadulla, ne netistä saadut on välillä mitä on, laatu vaihtelee...

Mahtavaa!!!!

"Seikka on saletti..."

Avatar
murmeli
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 96
Liittynyt: 29 Loka 2007, 22:11
Paikkakunta: Keski-Uusimaa

Re: The Joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja murmeli » 02 Joulu 2007, 00:09

No just, mä sitten unohdin katsoa sen kalenterin! Katoin sen sitten samoin tein You tubesta päästäkseni tunnelmaan (niin, ja huonohan se kuvanlaatu siellä on..), mutta sitten huomasin, jotta tuo tulee uusintana kahen aikaan yöllä. Että eiköhän tässä myös hommia tehdessä tuu valvottua siihenkin asti...

Riihitonttu
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 323
Liittynyt: 27 Syys 2007, 21:04
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: The Joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja Riihitonttu » 03 Joulu 2007, 00:23

Tottahan joulukalenteri joka päivä näkyy. Ja sit heti seuraavana yönä uusintana.

Kyllä se vaan on edelleen aivan yhtä ihana!! :laav: Eikä oo jutut yhtään kokenu inflaatiota vuosien saatossa! Sitä paitsi nyt aikuisempana ymmärtää loputkin vitsit! :proo:

freiska
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 728
Liittynyt: 07 Syys 2007, 22:13
Paikkakunta: hanko

Re: The Joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja freiska » 03 Joulu 2007, 16:33

just oli töissä puhetta että ei ole mennyt vanhentuneen oloiseksi ollenkaan vaikka on tehty jo 97 vuonna :see: tosi hyvä on vieläkin.

Avatar
Hanki
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 386
Liittynyt: 06 Syys 2007, 14:42

Re: The Joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja Hanki » 05 Joulu 2007, 08:51

mun on kyllä pakko ilmestyä kritisoimaan tänne kö olen todella, todella pettynyt ko.joulukalenteriin. Odotin niin innolla sen alkamista ja sitten se ei ollutkaan mistään kotoisin. melkein hävetti katsoa kun olin kaikille riemuinnut sen alkamisesta ja se näyttääkin niin sekundalta että huh huh ja ne tonttumiehet on kuin jotakin juoppoukkoja siinä! Harmittaa niin kovasti mutta yritän nyt vielä päästä sisään siihen mutta en usko että onnistuu.. :roll:

Meinasi unohtua jotta on se kailottaja nainen siinä aikas ihana ja hauska mutta muuten.....

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joulukeskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa