Jouluttajat kysyvät, jouluttajat vastaavat

Tunnelmallisten joulukeskusteluiden kotipesä.
Vastaa Viestiin
Leea
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1533
Liittynyt: 21 Marras 2008, 09:53

Re: Jouluttajat kysyvät, jouluttajat vastaavat

Viesti Kirjoittaja Leea » 29 Syys 2011, 14:37

kuusipuu kirjoitti:
Leea kirjoitti:Kysymys: kuinka monelle tulee kynttilälyhdyistä mieleen hautausmaa?
Jos lyhty on musta, alaspäin kapeneva ja kenties vielä varren päässä, niin voihan siitä hautausmaa mieleen tullakin. :mrgreen:

No minäkin olen sitä mieltä, että vain kuvailemasi kaltaisista lyhdyistä pitäisi tulla hautuumaa mieleen. Ja siksi olenkin sitä ihmetellyt, kuinka paljon minua vaivaa ne minun valkoiset lyhdyt, jotka eivät edes muodoltaan muistuta hautalyhtyjä. (Mulla on tässä varmaan jokin alitajunnan häiriö, pitää psyykata itseään uskottelemalla, että ei ne näytä lähellekään hautalyhdyiltä.)

Avatar
White Christmas
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1557
Liittynyt: 12 Marras 2008, 14:50
Paikkakunta: Vieremä

Re: Jouluttajat kysyvät, jouluttajat vastaavat

Viesti Kirjoittaja White Christmas » 29 Syys 2011, 14:52

Leea kirjoitti:
kuusipuu kirjoitti:
Leea kirjoitti:Kysymys: kuinka monelle tulee kynttilälyhdyistä mieleen hautausmaa?
Jos lyhty on musta, alaspäin kapeneva ja kenties vielä varren päässä, niin voihan siitä hautausmaa mieleen tullakin. :mrgreen:

No minäkin olen sitä mieltä, että vain kuvailemasi kaltaisista lyhdyistä pitäisi tulla hautuumaa mieleen. Ja siksi olenkin sitä ihmetellyt, kuinka paljon minua vaivaa ne minun valkoiset lyhdyt, jotka eivät edes muodoltaan muistuta hautalyhtyjä. (Mulla on tässä varmaan jokin alitajunnan häiriö, pitää psyykata itseään uskottelemalla, että ei ne näytä lähellekään hautalyhdyiltä.)

Samaa mieltä täälläkin :mrgreen:

Avatar
Don'ttu
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 66
Liittynyt: 05 Syys 2010, 22:15

Re: Jouluttajat kysyvät, jouluttajat vastaavat

Viesti Kirjoittaja Don'ttu » 04 Marras 2011, 11:22

Kysymys: Tietäisikö kukaan mistä saisi sellaisen muovisen ulkovalojoulupukin? :mrgreen: Löysin ellokselta yhden, mutta se näyttää vähän hölmöltä :-|

AdiraGee
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3296
Liittynyt: 28 Elo 2007, 13:37
Paikkakunta: E-Karjala

Re: Jouluttajat kysyvät, jouluttajat vastaavat

Viesti Kirjoittaja AdiraGee » 04 Marras 2011, 12:04

En tiedä tarkoitatko minkälaista, mutta netistä pikaisella katsonnalla löytyi tämä: http://www.margaretha.net/butik/default ... _id=FI-139
ihan söpö...

Avatar
Don'ttu
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 66
Liittynyt: 05 Syys 2010, 22:15

Re: Jouluttajat kysyvät, jouluttajat vastaavat

Viesti Kirjoittaja Don'ttu » 04 Marras 2011, 13:32

AdiraGee kirjoitti:En tiedä tarkoitatko minkälaista, mutta netistä pikaisella katsonnalla löytyi tämä: http://www.margaretha.net/butik/default ... _id=FI-139
ihan söpö...

Ihan ihmetyttää kun ei itse löytänyt! :shock: Tuohan onkin jo hienonpi kun se elloksen :mrgreen: Kiitos paljon! Voipi lähteä tilaus tuonne jossain vaiheessa.

Avatar
pipari
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 985
Liittynyt: 20 Syys 2008, 11:48
Paikkakunta: Kemi

Re: Jouluttajat kysyvät, jouluttajat vastaavat

Viesti Kirjoittaja pipari » 05 Marras 2011, 11:03

Meillä on ihan Airamin valmistamat joulu valo pukki ja lumiukko. Molemmat suht isoja, saa valita laitettavaksi joko portaalle/tms, tai sitten saa pohjaan "kepin", jolloin voi laittaa vaikka lumihankeen pystyyn :)

Avatar
Don'ttu
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 66
Liittynyt: 05 Syys 2010, 22:15

Re: Jouluttajat kysyvät, jouluttajat vastaavat

Viesti Kirjoittaja Don'ttu » 06 Marras 2011, 01:56

pipari kirjoitti:Meillä on ihan Airamin valmistamat joulu valo pukki ja lumiukko. Molemmat suht isoja, saa valita laitettavaksi joko portaalle/tms, tai sitten saa pohjaan "kepin", jolloin voi laittaa vaikka lumihankeen pystyyn :)
Mahtaskohan jostain vielä semmosia löytää? :oo Kuullostaa nääs hyvältä!

AdiraGee
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3296
Liittynyt: 28 Elo 2007, 13:37
Paikkakunta: E-Karjala

Re: Jouluttajat kysyvät, jouluttajat vastaavat

Viesti Kirjoittaja AdiraGee » 08 Marras 2011, 10:25

^Netin tietojen mukaan on poistunut valikoimasta.

Täältä http://www.diginews.fi/asiakkaat/airam/83 näkee muuten koko Airamin joulu-&koristevalovalikoiman

Oma kysymykseni tulee tässä: Minkälaisia kokemuksia on Kotivinkin joululehdestä tänä vuonna? Kannattaako hankkia? Edellisinä vuosina on tosiaan jäänyt hyllyyn, mutta tänä vuonna ainakin kansi vaikuttaisi lupaavalta.

Avatar
Anewielh
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5163
Liittynyt: 10 Huhti 2010, 19:13
Viesti:

Re: Jouluttajat kysyvät, jouluttajat vastaavat

Viesti Kirjoittaja Anewielh » 08 Marras 2011, 10:50

Minä pidin, jotkut eivät. Viime vuonna taisi olla melko yleisesti ei niin pidetty lehti, tänä vuonna jakaa enemmän mielipiteitä. Suurempi joukko taitaa kuitenkin pitää tämän vuoden lehdestä toisinkuin viime vuoden tuotoksesta :mrgreen:

AdiraGee
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3296
Liittynyt: 28 Elo 2007, 13:37
Paikkakunta: E-Karjala

Re: Jouluttajat kysyvät, jouluttajat vastaavat

Viesti Kirjoittaja AdiraGee » 10 Marras 2011, 12:49

^Hyvä tietää! Katsastampa seuraavalla kauppareissulla sitten tarkemmin.

Onko kukaan muuten nähnyt missään myynnissä (nettikauppakin käy) sellaista paperitähti-valoketjua?
Siis sellainen, jossa on useitan pieniä, kooltaan varmaan jotain 5-10 cm, paperitähtiä valoketjuun ripustettuna?
Muita tähtivaloketjuja olen kyllä nähnyt, mutta en tänä vuonna niitä paperisia, ja just sellaista tekis mieli...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joulukeskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa