Joulukalenterit

Tunnelmallisten joulukeskusteluiden kotipesä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Joulutähti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2627
Liittynyt: 24 Elo 2007, 07:06

Re: Joulukalenterit

Viesti Kirjoittaja Joulutähti » 23 Loka 2013, 07:32

Sama juttu täällä Terttutyttö! Minäkin olen haaveillut tuollaisesta kuvakalenterista, mutten ole sellaiseen törmännyt. Jos jostain löydät, niin vinkkaa minullekin :hei:

Avatar
athella
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2134
Liittynyt: 04 Heinä 2009, 15:43
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Joulukalenterit

Viesti Kirjoittaja athella » 23 Loka 2013, 12:11

Terttutyttö ja Joulutähti, minun mielestä Kalevan joulukalenteri on ollut muutamana vuotena tuollainen täydentyvä. Vanhemmilla olen sellaisen nähnyt. En sitten tiedä saako sitä muut kuin tilaajat. :see:

Avatar
Terttutyttö
Tonttu
Tonttu
Viestit: 217
Liittynyt: 12 Syys 2012, 07:55

Re: Joulukalenterit

Viesti Kirjoittaja Terttutyttö » 23 Loka 2013, 14:04

athella kirjoitti:Terttutyttö ja Joulutähti, minun mielestä Kalevan joulukalenteri on ollut muutamana vuotena tuollainen täydentyvä. Vanhemmilla olen sellaisen nähnyt. En sitten tiedä saako sitä muut kuin tilaajat. :see:
Savon Sanomien mukana on tullut myös parina vuonna aika hyvä, mutta viime vuonna siinä oli jotain ihan ihme ratkaisuja, kuten lipputanko katolla (tai joku vastaava "pakko mahduttaa tämä johonkin" -juttu) ja toisekseen me ei olla tilaajia, joten en tiedä tuleeko se meille enää lainkaan.

Avatar
Lauralea
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 369
Liittynyt: 09 Syys 2013, 15:07
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: Joulukalenterit

Viesti Kirjoittaja Lauralea » 23 Loka 2013, 14:31

Meillä on lapsille sellainen juuttikankainen seinäkalenteri, jossa on tasku joka päivälle. Normaalisti ollaan käytetty sitä, mutta viime vuonna esikoinen halusi mieluummin muumikalenterin. Siis sen, josta tulee niitä hahmoja. Se oli kyllä aika kiva, varsinkin muumifaneille oivallinen. Tänä vuonna siinä oli muutama hahmo vaihtunut, mutta pääpiirteissään sama sisältö kuin aiemmin. Luulenpa, että tänä vuonna mennään taas sillä omalla seinäkalenterilla, tonttu saa sitä täytellä yön pimeinä tunteina :see:

Avatar
Anewielh
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5163
Liittynyt: 10 Huhti 2010, 19:13
Viesti:

Re: Joulukalenterit

Viesti Kirjoittaja Anewielh » 23 Loka 2013, 15:22

Terttutyttö, minun kautta voisit saada partiolaisten kalenterin, jos jostain etukäteen tietäis että aihe on mieluinen? Kavereissa on edelleen partiotoiminnassa mukana olevia, niin joltain saa varmasti kalentereitakin :hei:

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Joulukalenterit

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 23 Loka 2013, 15:34

.................................

Avatar
Anewielh
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5163
Liittynyt: 10 Huhti 2010, 19:13
Viesti:

Re: Joulukalenterit

Viesti Kirjoittaja Anewielh » 23 Loka 2013, 15:45

^Kiitos, aika kivalta näytti itse asiassa, voipi olla että haluan ainakin itselleni moisen... :mrgreen:

Avatar
PipariaKka
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 94
Liittynyt: 16 Loka 2012, 21:46

Re: Joulukalenterit

Viesti Kirjoittaja PipariaKka » 23 Loka 2013, 20:52

Meillä miehen kanssa veikkauksen kalenterit, ja lapset on vissiin totutettu liian hyvään kun aina haluavat Lego kalenterit :lol: Ja äitihän ostaa...

-PipariaKka- :pipru:

Avatar
pikkukettu
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 465
Liittynyt: 04 Marras 2007, 13:28

Re: Joulukalenterit

Viesti Kirjoittaja pikkukettu » 23 Loka 2013, 23:19

Meillä on lapsille Lego kalenterit, city ja Friends. Lisäksi on suklaakalenterit, monster high ja skylander. Sitten tulee vielä pussikalanteri, johon olen jo ostanut mm. tarrakirjat, tarroja, kinder patukoita, tehtäväkirjat, pojalle beybladen, tytölle "rokki hanskat".
Tyttö olisi halunnut sen meikki-kalenterin, mutta ajattelin, että jos on yhtä herkkä ihoinen kuin äitinsä, niin parempi ostella meikit erikseen.

adventtityttö
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1092
Liittynyt: 20 Syys 2007, 00:22
Paikkakunta: Kainuu

Re: Joulukalenterit

Viesti Kirjoittaja adventtityttö » 24 Loka 2013, 15:48

Minä ostin jo pari viikkoa sitten neidille CARS-joulukalenterin. :lol: sen kun näki, niin halusi heti sen, eikä prinsessakalenteria, mikä olisi ollut toinen vaihtoehto.

itse kaipailen taas fazerin joulukalenteria, se vaan on kohtuuarvokas. pitäis käydä lidl:stä kattomassa että millainen se sen kalenteri on. en halua halppiskalenterin pahanmakusia suklaita.. joku vuosi sitten mulla oli mars-kalenteri, kun noi fazerin oli jo loppuneet.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joulukeskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 41 vierailijaa