JOULUN TAIKAA -PALSTA JATKUU!

Tunnelmallisten joulukeskusteluiden kotipesä.
Vastaa Viestiin
jouluhortensia
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1826
Liittynyt: 05 Marras 2007, 13:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: JOULUN TAIKAA -PALSTA JATKUU!

Viesti Kirjoittaja jouluhortensia » 12 Elo 2018, 18:13

Ihanaa, kiitos kovasti Katikki :inlaav:

Avatar
Jouluruno
Tonttu
Tonttu
Viestit: 138
Liittynyt: 31 Joulu 2014, 09:12

Re: JOULUN TAIKAA -PALSTA JATKUU!

Viesti Kirjoittaja Jouluruno » 12 Elo 2018, 19:43

Ai hitsi vieköön miten hienoa, että palsta jatkuu! ISO KIITOS vanhoille ja uusille ylläpitäjille!!!! :inlaav: :inlaav: :inlaav: :inlaav: :hali:

Kyllä olisi aidosti harmittanut jos tämä olisi nyt ollut tässä! Mahtava juttu, että jatkossakin saa lukea muiden joulusuunnitelmia ja kuulumisia! :hei:

JouluMimmi
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 33
Liittynyt: 26 Tammi 2015, 17:59
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: JOULUN TAIKAA -PALSTA JATKUU!

Viesti Kirjoittaja JouluMimmi » 13 Elo 2018, 11:03

Ihana kuulla :laav: Kiitokset kaikille asianosaisille!

Facebook-ryhmässä ei vaan ole sitä samaa fiilistä. Johtuuko sitten siitä, että FB:ssä on niin paljon kaikkea. Kiva siellä on välillä kuvista tykkäillä, mutta vain tällä palstalla saa sen oikean fiiliksen ja "lääkitä" joulunkaipuuta :see:

Avatar
JapeTonttu
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 865
Liittynyt: 07 Loka 2015, 21:43
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti:

Re: JOULUN TAIKAA -PALSTA JATKUU!

Viesti Kirjoittaja JapeTonttu » 13 Elo 2018, 17:01

Mahtavaa, että foorumi jatkuu. Olen aina tykännyt enemmän foorumeista, minusta on kivempi puhua "nimimerkin" takana, kun ihan virallisella naamallani. Facebookin koen jotenkin todella henkilökohtaiseksi, kun siellä ollaan omalla naamalla. Haluan siellä kommunikoida mieluummin tuttujen ja ystävien kanssa kuin tuntemattomien. Foorumeilla on helpompi puhua avoimesti juurikin siksi, kun ei oikeita kasvoja tarvitse näyttää. Serkkuni liitti minut johonkin Facebookin sydämeeni joulun teen ryhmään- mutten siellä osaa keskustella ollenkaan, kun ei ole selkeitä alaotsikoita ja keskusteluja missä jutella. Facebookissa yleensä on helppo laittaa kuvia, mutta itse keskustelu on vähän sellaista ihquttelua. Ei minun juttuni. Siis suuri KIITOS jatkajille. Itse ainakin koitan pysyä aktiivisena ja toivon sitä muiltakin, että saataisiin vaikka kalenteri tai lahjanvaihtorinki tänäkin vuonna tehtyä :inlaav:

olkitähti
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1286
Liittynyt: 16 Syys 2009, 16:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: JOULUN TAIKAA -PALSTA JATKUU!

Viesti Kirjoittaja olkitähti » 15 Elo 2018, 11:19

Hienoa, että palsta jatkuu! Jos sitä itsekin taas pitkän tauon jälkeen aktivoituisi enemmän :hei:

AdiraGee
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3296
Liittynyt: 28 Elo 2007, 13:37
Paikkakunta: E-Karjala

Re: JOULUN TAIKAA -PALSTA JATKUU!

Viesti Kirjoittaja AdiraGee » 15 Elo 2018, 12:03

Hei!
Täällä yksi vanhan kaartin jouluttaja. Todella hienoa että palsta on pystyssä ja jatkoakin luvassa. Monet hienot ja ei-niin-hienot hetket täällä on jaettu keskenämme, myötäeletty muutoksissa ja pakahduttavassa joulunodotuksessa. Joskus surtu sitäkin kun jouluolo onkin jäänyt puuttumaan, jtaisi kerran olla joku myrskykin vesilasissa.

Itse pidän foorumin lämpöisestä ilmapiiristä, mutta täytyy myöntää, että fb, Insta ja Pinterest ovat niin helppoja käyttää kännykällä, että foorumiin kirjoittelu on jäänyt vähälle...

Hyvää jatkoa ja kiitokset menneille ja jatkaville ylläpitäjille! Eiköhän tässä syksyn mittaan tule taas piipahdeltua.

Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: JOULUN TAIKAA -PALSTA JATKUU!

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 17 Elo 2018, 14:49

Kiitos Katikki!

Minusta on ihanaa kirjoitella palstalle ja fiilistellä muiden kanssa joulua ja muutakin elämää.

Avatar
Anewielh
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5163
Liittynyt: 10 Huhti 2010, 19:13
Viesti:

Re: JOULUN TAIKAA -PALSTA JATKUU!

Viesti Kirjoittaja Anewielh » 17 Elo 2018, 18:03

Kiitos Katikki! :hali:

Avatar
Enkelikello
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1518
Liittynyt: 04 Loka 2007, 15:07

Re: JOULUN TAIKAA -PALSTA JATKUU!

Viesti Kirjoittaja Enkelikello » 19 Elo 2018, 12:52

Ihanaa, että palsta jatkuu :hip: Kiitos Katikki ja kiitokset myös kaikille niille, jotka ovat tähän asti jaksaneet pitää pyörät pyörimässä.


Olen itse pyörinyt tällä palstalla yli kymmenen vuotta eikä tälle mikään vedä vertoja. Aina en ehdi kirjoittaa niin paljon kuin haluaisin mutta luen paljon muiden joulunodotuksesta ja pidän lähes joka vuosi jonkinlaista päikkyä itsekin. Facesta ja Pinterestistä on tietty mukavaa selailla kivoja kuvia ym. mutta en ole siellä juurikaan osallistunut keskusteluun, tämä palsta on enemmän mun juttuni. :laav:

Äitijouluinen
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 6
Liittynyt: 20 Loka 2015, 21:42

Re: JOULUN TAIKAA -PALSTA JATKUU!

Viesti Kirjoittaja Äitijouluinen » 19 Elo 2018, 20:00

Hienoa että
palsta saa jatkua! Näin elokuussa hiipii mieleen taas joulu, johtuuko se arjen alkamisesta vai pimenevistä illoista, en tiedä. Mutta mukava täältä on käydä lukemassa teidän ajatuksianne!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joulukeskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa