Palstan 11-vuotissynttärit!

Tunnelmallisten joulukeskusteluiden kotipesä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Katikki
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3249
Liittynyt: 30 Syys 2014, 19:30

Re: Palstan 11-vuotissynttärit!

Viesti Kirjoittaja Katikki » 21 Syys 2019, 13:53

Minä olen ollut mukana vuodesta 2014, ja tykkään tästä porukasta kovasti! Joo välillä ollaan eri linjoilla mutta yleensä asiat selviää. Minusta täällä on vain mukavia ihmisiä, ihania kanssajouluttajia! :laav: Kivaa kun välillä huomaa että ”vanhatkin” jäsenet käy kurkkaamassa palstan kuulumisia :hei: Olisi kiva kun mahdollisimman moni jättäisi jonkin merkin käynnistään, niin saisi kuvaa siitä, miten monta meitä täällä oikeasti käy!

jouluhortensia
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1826
Liittynyt: 05 Marras 2007, 13:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Palstan 11-vuotissynttärit!

Viesti Kirjoittaja jouluhortensia » 21 Syys 2019, 14:07

-

Avatar
Katikki
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3249
Liittynyt: 30 Syys 2014, 19:30

Re: Palstan 11-vuotissynttärit!

Viesti Kirjoittaja Katikki » 21 Syys 2019, 14:11

jouluhortensia kirjoitti:
21 Syys 2019, 14:07
Nyt minusta palstalla mennään taasen iloisempaan ja jouluisampaan suuntaan yhdessä :inlaav:
Just näin, ja tämä on juuri palstan tarkoitus! Että jaetaan ihanaa joulutunnelmaa keskenämme, jotta nekin meistä joilla joulufiilis on ajoittain kadoksissa kiireen, sairastelun ym. takia pääsee taas tunnelmoinnista kiinni! :see:

Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Palstan 11-vuotissynttärit!

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 21 Syys 2019, 17:11

Minä tykkään tästä palstasta kovasti. Aina missä on ihmisiä, voi syntyä pahaa mieltä ja riitaakin. Ja kirjoitetusta viestistä voi ehkä syntyä tahattomastikin väärinkäsityksiä ja pahaa mieltä. Mutta vähemmän täällä on kinaa kuin Facessa vaikka siellä kirjoitetaan omalla nimellä.

Kun ihmiset kirjoittavat omasta elämästään, tulee myös niitä sairauksia ja huonoja fiiliksiä kirjoitettua. Mutta eihän elämä ja joulunodotuskaan ole vain niitä riemukkaita päiviä. Mutta onneksi niitäkin on ja saamme jakaa täällä iloja ja suruja, hyviä ja huonoja (joulu)fiiliksiä. Minä olen saanut tällä palstalla jo vuosia ihania joulufiiliksiä ja uusia nettiystäviä varsinkin vakikirjoittajista. Kiitos teille!

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Palstan 11-vuotissynttärit!

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 21 Syys 2019, 19:41

Konvehti kirjoitti:
21 Syys 2019, 17:11
Minä tykkään tästä palstasta kovasti. Aina missä on ihmisiä, voi syntyä pahaa mieltä ja riitaakin. Ja kirjoitetusta viestistä voi ehkä syntyä tahattomastikin väärinkäsityksiä ja pahaa mieltä. Mutta vähemmän täällä on kinaa kuin Facessa vaikka siellä kirjoitetaan omalla nimellä.

Kun ihmiset kirjoittavat omasta elämästään, tulee myös niitä sairauksia ja huonoja fiiliksiä kirjoitettua. Mutta eihän elämä ja joulunodotuskaan ole vain niitä riemukkaita päiviä. Mutta onneksi niitäkin on ja saamme jakaa täällä iloja ja suruja, hyviä ja huonoja (joulu)fiiliksiä. Minä olen saanut tällä palstalla jo vuosia ihania joulufiiliksiä ja uusia nettiystäviä varsinkin vakikirjoittajista. Kiitos teille!
Voin yhtyä Konvehdin kirjoitukseen :hali:

Leea
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1533
Liittynyt: 21 Marras 2008, 09:53

Re: Palstan 11-vuotissynttärit!

Viesti Kirjoittaja Leea » 22 Syys 2019, 10:52

Minä olen liittynyt 22.11.08. Aiemmin vietin palstalla enemmän aikaa, kun oli siihen mahdollisuus. Silloin oli myös aikaa ja intoa ympäri vuoden suunnitella ja lopulta laittaa joulua. Viime vuosina on ollutkin muita kiireitä. Käyn lukemassa muiden jouluttajien juttuja ja kuulumisia, kun edelleen on mukava seurata täällä joulutusta :see: . Kommentoin keskusteluihin, jos on jotain omaa asiaa. (Nykyisin on niin paljon käytössä muutakin somea, että kovin vähästä en enää minnekään kommentoi.)

Ihana palsta tämä on ollut :laav:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joulukeskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa