128 yötä jouluun!

Tunnelmallisten joulukeskusteluiden kotipesä.
Vastaa Viestiin
harkitsematon
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viesti:

Re: 138 yötä jouluun!

Viesti Kirjoittaja harkitsematon » 08 Elo 2019, 11:06

Tänään heräsin ihanaan ilmaan, oli hieman sumuista ja kosteaa, ulkona näytti aivan syksyltä! Alan pikkuhiljaa juomaan teetä iltaisin, rakastan teen juontia ja liitän sen aina syksyyn/talveen. Olen kunnon teehirmu! :lol:
Haluaisiko joku tehdä tänä jouluna kalenterivaihdon minun kanssa? Vaikka teepussikalenteri? En raaski ostaa kaupasta sellaista teekalenteria, olisi mahtavaa jos joku toinen teen rakastaja innostuisi kalenterivaihdosta! :woohoo:

sessina
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sessina » 08 Elo 2019, 11:20

Freyja86, mä taidankin olla sun kanssa tuolla vau:n foorumilla samassa lasketun ajan ryhmässä, oon vaan siellä eri nimimerkillä :lol:

Elokuu tuli ja yhtäkkiä keskustelukin herännyt kiitoon. Hitsi, tänävuonna on oikeasti ostettava ne lahjat etuajassa. Oon vaan niin surkea siinä hommassa! Oon just se aatonaaton ruuhkassa seikkaileva viimehetken lahjahankkija...

sessina
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sessina » 08 Elo 2019, 11:25

Mihin aikaan muuten Ikean talvi/joulumallisto tuleekaan? Olen siskon kanssa koko kesän suunnitellut Ikean reissua, nyt kun ei saada aikatauluja millään sopimaan niin varmaan suosiolla odotettava niitä joulujuttuja :jouulu:

shara
Valvoja
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shara » 08 Elo 2019, 12:45

Onpas täällä alkanut olla vipinää. :-P Aina kun tulee käymään on uusia lukemattomia viestejä.

Täälläkin alkoivat koulut tänään ja se on kyllä aina yksi syksyn merkki. :) Myös täällä oli aamulla sumuista, sitten paistoi hetken aurinko ja nyt on pilvessä, sadetta/ukkosta lupailee iltapäiväksi... Vahvaa syksyn tuntua jo ilmassa ja yöt ovat yhtäkkiä taas ihan tosi pimeitä! :oo

Minä en saa veronpalautuksia, mutta sain nettikirppiksiltä sen verran rahaa, että aion tehdä yhden syksy/talvihankinnan. :) Pakko se on alkaa jo varautua tai joutuu talven yllättämäksi. :lol: Heinäkuussa tuntuu aina, että syksy on niiiin kaukana, ei ole kiirettä, ja yhtäkkiä onkin elokuu ja lähes syksy!
Ja niin joulu joutui jo taas Pohjolaan...

Kuva

HannaT
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HannaT » 08 Elo 2019, 18:59

harkitsematon kirjoitti:
08 Elo 2019, 11:06
Tänään heräsin ihanaan ilmaan, oli hieman sumuista ja kosteaa, ulkona näytti aivan syksyltä! Alan pikkuhiljaa juomaan teetä iltaisin, rakastan teen juontia ja liitän sen aina syksyyn/talveen. Olen kunnon teehirmu! :lol:
Haluaisiko joku tehdä tänä jouluna kalenterivaihdon minun kanssa? Vaikka teepussikalenteri? En raaski ostaa kaupasta sellaista teekalenteria, olisi mahtavaa jos joku toinen teen rakastaja innostuisi kalenterivaihdosta! :woohoo:
Oi, minua voisi ainakin kiinnostaa :hei: en ole itsekään ikinä raaskinut ostaa mutta viime joulunalusen kohokohta oli se kun sain siskolta hänen itsetekemänsä teejoulukalenterin.

harkitsematon
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja harkitsematon » 08 Elo 2019, 20:46

HannaT kirjoitti:
08 Elo 2019, 18:59
harkitsematon kirjoitti:
Oi, minua voisi ainakin kiinnostaa :hei: en ole itsekään ikinä raaskinut ostaa mutta viime joulunalusen kohokohta oli se kun sain siskolta hänen itsetekemänsä teejoulukalenterin.
Ihanaa, mietin sellaista yksinkertaista ja helposti toteutettavaa. Esimerkiksi että lähetämme toisillemme 24 paketoitua teepussia joissa on numero jokaiselle päivälle. Sellainen olisi helppo tehdä ja lähettää postissa. En itse pysty syömään suklaata joten perinteistä joulukalenteria en voi hankkia, en myöskään halua mitään "krääsäkalenteria", sen takia tämä teekalenteri on ihana idea, enkä malta odottaa että joulukuun jokaiselle aamulle on pieni nautiskelu hetki odottamassa :laav:

HannaT
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HannaT » 09 Elo 2019, 04:25

harkitsematon kirjoitti:
08 Elo 2019, 20:46
HannaT kirjoitti:
harkitsematon kirjoitti:
Ihanaa, mietin sellaista yksinkertaista ja helposti toteutettavaa. Esimerkiksi että lähetämme toisillemme 24 paketoitua teepussia joissa on numero jokaiselle päivälle. Sellainen olisi helppo tehdä ja lähettää postissa. En itse pysty syömään suklaata joten perinteistä joulukalenteria en voi hankkia, en myöskään halua mitään "krääsäkalenteria", sen takia tämä teekalenteri on ihana idea, enkä malta odottaa että joulukuun jokaiselle aamulle on pieni nautiskelu hetki odottamassa :laav:
Ihan samat ajatukset oli minullakin kalenterin suhteen, vaihtakaamme siis osoitteet niin päästään suunnittelemaan kalentereita toisillemme :woohoo:

Jonska
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viesti:

Re: 137 yötä jouluun!

Viesti Kirjoittaja Jonska » 09 Elo 2019, 08:44

Miten ihmeessä te pystytte säästämään glögiä kesän yli? :oo Ei onnistu multa sitte mitenkään, aina ne vaan tulee juotua vaikka kuinka yrittäisi jemmata kaappiin. :mrgreen: Ei auta muutaku odotella että kauppoihin tulisi glögit myyntiin.
Oon tossa iltasin ulkona käydessä kattellu naapurin pihalle, että joko siellä alkais jouluvaloja näkymään. Ne oli tosi pitkään, joskus juhannuksen tienoilla pitivät niitä iltaisin vielä päällä. Viime kuussa ei enää näkynyt. Eikä tässä kuussa vielä. Mutta jos kohta kun illat pimenee. :lol:
"Rauhaa, joulurauhaa, muista joulusi pyhittää.." <3

Katikki
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viesti:

Re: 137 yötä jouluun!

Viesti Kirjoittaja Katikki » 09 Elo 2019, 15:20

https://areena.yle.fi/1-3845104

Tästä nopeaa ja kivaa pahimpaan jouluttelunälkään!

Strömsön joulukalenteri vuodelta 2016: 24 parin minuutin pätkää ihania jouluvalmisteluja ilman puhetta. Tää toimii aina, ainakin mulle! :laav:

EDIT: Vuohenjuuston ja piparkakkujen ystävät, katsokaa nyt esim. toi luukku 8... En ehkä kestä :nam:
Joulukuu on täynnä kiirettä ja juoksua,
paperin rapinaa, piparin tuoksua

harkitsematon
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja harkitsematon » 09 Elo 2019, 16:19

HannaT kirjoitti:
09 Elo 2019, 04:25
harkitsematon kirjoitti:
08 Elo 2019, 20:46
HannaT kirjoitti:

Ihan samat ajatukset oli minullakin kalenterin suhteen, vaihtakaamme siis osoitteet niin päästään suunnittelemaan kalentereita toisillemme :woohoo:
Laitatko mulle yksityisviestillä tai sähköpostilla osoitteen? :hei:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joulukeskustelu”