Enää 17 yötä jouluun!
-
- Tonttuoppilas
- Viesti:
Re: 137 yötä jouluun!
Ei meilläkään säily glögit kesään, jos en itse juo niitä pois niin lapset juo 

- Punatonttu
- Tonttu
- Viesti:
Re: 138 yötä jouluun!
Ovat olleet ajoissa. Jos en väärin muista niin lokakuussa. Alkupuolella. Kannattaa aktiivisesti seurata nettisaittia.
Itsekin sitä aina odotan. Jo se et näkee mitäs tänä vuonna.
Joulun taika, yhteinen aika. Se mieliin jää, ja läheiset nää
- Chato
- Tonttuoppilas
- Viesti:
Re: 135 yötä jouluun!
Huomasimpa muuten tällaisen jutun lehdessä, joka kertoo loviisalaisesta jouluharrastajasta
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006201094.html

-
- Tonttuoppilas
- Viesti:
Mä huomasin aamulla saman jutun ja heti oli pakko lukea se. Olispa mullakin tuollainen joulupaja
Täällä on satanut tänään vettä ja oon niin onnellinen et syksy lähenee väistämättä. Mieli alkaa yhä enemmän virittäytyä jouluun

Täällä on satanut tänään vettä ja oon niin onnellinen et syksy lähenee väistämättä. Mieli alkaa yhä enemmän virittäytyä jouluun

- harkitsematon
- Tonttuoppilas
- Viesti:
Aloitin tänään joululahjojen suunnittelun, haluaisin tänä vuonna tehdä ainakin osan lahjoista itse, ja jos kaupasta ostan niin harkitsen tarkoin mitä hyödyllistä voisin hankkia. Rakastan tehdä käsitöitä, mutta niihin ei ole aina aikaa, varsinkaan aloittaa mitään suurta projektia, joten aloitin joulupajani tekemällä pirteän vihreän patalapun, niitä tarvitsee aina, niinhän?
En ole varma kenelle sen annan, varmaan teen sen kaveriksi toisen, vaikka joulunpunaisen.
Mietin myös kynttilöiden tekoa, poltan paljon kynttilöitä ja niistä jää yllättävän paljon "jämiä" joista voisi tehdä uusia kynttilöitä. Jos en lahjaksi anna, niin ainakin itse polttelen niitä jouluna

En ole varma kenelle sen annan, varmaan teen sen kaveriksi toisen, vaikka joulunpunaisen.
Mietin myös kynttilöiden tekoa, poltan paljon kynttilöitä ja niistä jää yllättävän paljon "jämiä" joista voisi tehdä uusia kynttilöitä. Jos en lahjaksi anna, niin ainakin itse polttelen niitä jouluna

- shara
- Valvoja
- Viesti:
Huomenna mökille.
Ihanaa päästä sinne rentoutumaan, ihan suht kivoja ilmojakin onneksi luvattu. Ei kovin kylmää eikä jatkuvaa sadetta.
Kotiin palaamme torstaina tai perjantaina.

- Lyhty
- Tonttu
- Viesti:
Re: 134 yötä jouluun!
Hupsis..
Huomaamatta Youtubesta joulu-juttuja
.
Kynttilöistäkin jo nauttinut sadekeleillä.
No shortseissa kyllä olen.. etten innolla vieläkään odota tulevaa syksyä tai talvea... mutta salaisesti selvästi joulututtaa
.

Huomaamatta Youtubesta joulu-juttuja

Kynttilöistäkin jo nauttinut sadekeleillä.
No shortseissa kyllä olen.. etten innolla vieläkään odota tulevaa syksyä tai talvea... mutta salaisesti selvästi joulututtaa

- tonttu76
- Joulupukin aputonttu
- Viesti:
Re: 134 yötä jouluun!
chato, kiitos linkistä 

Lumiset oksat vihreän puun, kimmeltää valossa jouluisen kuun. Katsoen tähtien hopeista nauhaa, toivotan jouluusi lämpöä, rauhaa! 

- Konvehti
- Joulupukin aputonttu
- Viesti:
Seuraan Facessa tätä KimmoaChato kirjoitti: ↑11 Elo 2019, 10:50Huomasimpa muuten tällaisen jutun lehdessä, joka kertoo loviisalaisesta jouluharrastajastahttps://www.is.fi/kotimaa/art-2000006201094.html

Joulu oveen kolkuttaa hymyy tuiskusäässä: Lapsikullat avatkaa! Olen aivan jäässä. Kukkurainen vakka tää harteita jo väsyttää. Lahjoja on mulla. Saanko sisään tulla? Tule armas joulu! – Z. Topelius –
-
- Tonttuoppilas
- Viesti:
Re: 132 yötä jouluun!
Mulle oli tullut joululehtien lasku sähköpostiin! Hurjaa miten lähellä joulusesonki jo onkaan.