Palstan tulevaisuudesta

Tunnelmallisten joulukeskusteluiden kotipesä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Hyasintti
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 90
Liittynyt: 07 Marras 2018, 13:55

Re: Palstan tulevaisuudesta

Viesti Kirjoittaja Hyasintti » 26 Tammi 2020, 21:47

Voi olisi tosi sääli jos palsta lopetettaisiin. Toivon jatkoa :hei:

Avatar
salainen jouluttaja
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 17
Liittynyt: 18 Syys 2012, 15:51
Paikkakunta: Stadi

Re: Palstan tulevaisuudesta

Viesti Kirjoittaja salainen jouluttaja » 27 Tammi 2020, 10:44

Aktiivinen kävijä minäkin, vaikka kirjoiteltua tulee harvemmin. Joulufiilis voi iskeä milloin vain, ja tuntuu kivalta että löytyy ihmisiä, joiden kanssa sen voi jakaa. Toivottavasti palsta saa jatkua :laav:

Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Palstan tulevaisuudesta

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 28 Tammi 2020, 20:47

Olen ollut vakikirjoittaja. Kiva, jos palsta jatkuisi. Mutta ymmärrän, jos Katikilla ei riitä fiiliksiä jatkaa, kun vakikirjoittajia on niin vähän.

Tämän palstan parhautta on ollut mieĺestäni päiväkirjaosio, jossa voi kirjoittaa enemmän omia mietteitä ja tapahtumia. Se on kuin terapiaa. Kehotan jokaista aloittamaan säännöllisen päiväkirjan. Se myös saattaa sitouttaa käymään palstalla säännöllisesti.

Avatar
Pakkanen
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 339
Liittynyt: 17 Loka 2010, 14:51

Re: Palstan tulevaisuudesta

Viesti Kirjoittaja Pakkanen » 29 Tammi 2020, 17:01

Aktiivisesti paikalla minäkin, vaikka tosiaan viime vuoden puolella ei niin älyttömästi tullut kirjoiteltua. Yritän tsempata siinä asiassa, mutta viime joulu oli jo fiiliksenkin puolesta vähän normaalia heikompi, niin sekin vaikutti sitten minun kirjoitteluihin tänne.

Olisi kyllä vaikea kuvitella joulua ja jouluttamista ilman tätä palstaa. Tänne on aina niin kiva palata lukemaan kaikkien tunnelmointia ja samalla sieltä saa itsellekin sitä fiilistä jos sitä ei mistään muualta saa. Luulen, että tällä palstalla on monella aika iso merkitys, mutta aina se ei sitten välttämättä näy. Itsekin olen todella huono yleensä kaikessa kirjoittamisessa, niin en oikein tiedä miten tuo sitten päikyn kirjoittaminen meikäläiseltä luonnistuisi. Ja muita palstalaisia unohtamatta, on niin mukava, kun tänne voi palata ja löytää samanhenkisiä ihmisiä. Meidän perheessä, kun muille ei joulu näytä olevan niin tärkeä kuin minulle, niin on ihana, kun täällä sitten voi puhua joulusta vaikka kuinka paljon :lol:

Joulu jotenkin vain tuntuu vähemmän joululta, jos tänne ei pääse lukemaan, kirjoittamaan ja tunnelmoimaan. Toivotaan, että palsta säilyy vielä vuosia ja vuosia eteenpäin. :laav:

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Palstan tulevaisuudesta

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 29 Tammi 2020, 23:03

Konvehti ja Pakkanen :hali:

Olisipa aika tyhjää jos tämä palsta häviäisi :thud:
Toivon kovasti että tämä jatkuisi, minusta ei valitettavasti olisi tämän palstan ylläpitämiseen :oops:

Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Palstan tulevaisuudesta

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 31 Tammi 2020, 14:08

Tonttu76 :hali:

Missä minä sitten kirjoittaisin päikkyä, jos tämä palsta katoaisi :roll: Yritetään nyt pitää tämä pystyssä olemalla aktiivisia kirjoittajia :peukku: Jokainen kirjoittaa tyylillään, ei kukaan odota mitään loistavaa, kieliopillisesti täydellistä tekstiä ym. Yhdessä jakamisen ja fiilistelyn kokemus on se tämän palstan pointti.

inkatonttu
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 26
Liittynyt: 31 Tammi 2020, 19:36

Re: Palstan tulevaisuudesta

Viesti Kirjoittaja inkatonttu » 02 Helmi 2020, 10:15

Täällä teille uusi jouluttaja. Vasta nyt kirjauduin tänne vaikka olen jo pari vuotta lukenut varmaan jokaisen kirjoituksenne. :jouulu:
Minun pitää nyt ensin harjoitella, miten nuo kuvakkeetkin toimii..
Lisää toisella kerralla, katson nyt ensin milta kirjoitukseni näyttää ketjussa :shock:

Avatar
Katikki
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3249
Liittynyt: 30 Syys 2014, 19:30

Re: Palstan tulevaisuudesta

Viesti Kirjoittaja Katikki » 02 Helmi 2020, 12:55

inkatonttu kirjoitti:
02 Helmi 2020, 10:15
Täällä teille uusi jouluttaja. Vasta nyt kirjauduin tänne vaikka olen jo pari vuotta lukenut varmaan jokaisen kirjoituksenne. :jouulu:
Minun pitää nyt ensin harjoitella, miten nuo kuvakkeetkin toimii..
Lisää toisella kerralla, katson nyt ensin milta kirjoitukseni näyttää ketjussa :shock:
:peukku: Tervetuloa mukaan! :hei:

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Palstan tulevaisuudesta

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 02 Helmi 2020, 14:08

Inkatonttu :hali: tervetuloa mukaan :jee:

tonttutomera
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 548
Liittynyt: 27 Loka 2017, 21:12

Re: Palstan tulevaisuudesta

Viesti Kirjoittaja tonttutomera » 02 Helmi 2020, 14:17

Tervetuloa mukaan inkatonttu.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joulukeskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa