Palstan tulevaisuudesta

Tunnelmallisten joulukeskusteluiden kotipesä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Talvityttö
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 39
Liittynyt: 15 Loka 2014, 13:14

Re: Palstan tulevaisuudesta

Viesti Kirjoittaja Talvityttö » 05 Helmi 2020, 22:41

Ai miten loistava uutinen, että palsta jatkuu :woohoo:
Yritän madaltaa kynnystä kirjoittaa. :laav:

Avatar
JapeTonttu
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 865
Liittynyt: 07 Loka 2015, 21:43
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti:

Re: Palstan tulevaisuudesta

Viesti Kirjoittaja JapeTonttu » 19 Helmi 2020, 10:44

Todellakin palstan täytyy jatkua. Kenen kansss muuten jakaisin jouluhömpötyksiä. Avomiehellä menisi hermot, jos hänelle nyt alkaisin joulusta puhumaan. Ite selasin tänä aamuna vanhoja joulukortteja ja totesin, että ovessa on vieläkin anopin tekemä kranssi. Kuun vaihtuessa laitan sen varastoon, ensi joulua odottamaan.
Innostun syksyisin enemmän kirjottamaan, mutta jattoojos nyt alkuvuoden meiningeillä uuden päikyn avaisin. :see:

Omppu
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 738
Liittynyt: 21 Syys 2010, 15:01
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Palstan tulevaisuudesta

Viesti Kirjoittaja Omppu » 24 Helmi 2020, 09:34

Todella hienoa, että palsta jatkuu. Olen ollut sen verran kiireinen, etten ole tänne ehtinyt. Joulun ajan pidin tarkoituksella taukoa somesta ja keskityin vain perheeseen. Nyt olen flunssassa ja näin kipeänä ehdin istahtaa hetkeksi ja muistin tämän palstan. Pitääkin yrittää aktivoitua. Lukemassakaan kun en ole muistanut käydä. Jospa arki ei vie ihan sata ja nolla ja mies pysyy Suomessa, niin jää hetki vapaata itselle.

Avatar
Jouluruno
Tonttu
Tonttu
Viestit: 138
Liittynyt: 31 Joulu 2014, 09:12

Re: Palstan tulevaisuudesta

Viesti Kirjoittaja Jouluruno » 25 Helmi 2020, 14:04

Ehdottomasti palstalle jatkoa! :hip: Juuri tänään ajattelin aloittaa Joulupäikyn vuodelle 2020, että aion kyllä kirjoitella jatkossakin! :see:

Kerppuli
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 12
Liittynyt: 28 Maalis 2020, 17:25

Re: Palstan tulevaisuudesta

Viesti Kirjoittaja Kerppuli » 29 Maalis 2020, 22:41

Heippa,

Muutaman vuoden taustalla pyörineenä ajattelin vihdoin kirjautua ja ehkä aktivoitua osallistumaan keskusteluunkin :) joulun odotusta aloittelen varmasti syksymmällä, nyt yritän suunnata ajatukset vallitsevasta tilanteesta pääsiäiseen (ja sen tarjoamaan pitkään viikonloppuun...) ja ennenkaikkea pääsiäisherkutteluun...

Kiva kuitenkin lueskella jouluisia juttuja ympäri vuoden, lapsemme on myynyt jo tällekin vuodelle vakiotilaajilleen joulukortteja, joten alamme niitä askarrella kesän aikana. Pääsee fiilistelemään pikkuhiljaa jouluisia juttuja.

Kerppuli

Avatar
Katikki
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3249
Liittynyt: 30 Syys 2014, 19:30

Re: Palstan tulevaisuudesta

Viesti Kirjoittaja Katikki » 30 Maalis 2020, 09:38

Hei Kerppuli, ja tervetuloa mukaan! Hienoa että saadaan uusia jäseniä :see: Varmaan on tällä hetkellä paljon muut asiat kuin joulu mielessä itse kullakin, mutta kivaa että tiedetään että ensi joulu kuitenkin on tulossa :laav: :laav: :laav:

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Palstan tulevaisuudesta

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 30 Maalis 2020, 12:59

Kerppuli :hali: tervetuloa mukaan

Freyja86
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 93
Liittynyt: 01 Elo 2019, 12:12

Re: Palstan tulevaisuudesta

Viesti Kirjoittaja Freyja86 » 02 Touko 2020, 15:18

Mä ehdin syksyllä kirjautua tänne palstalle mut meille tuli myös perheenlisäystä vuoden vaihteessa ja jäi kyllä pitkäksi aikaa lähes kaikki nettijutut. Loppuraskaudessa olin jo aika väsynyt ja lopulta kun neiti syntyi niin alku on ollut tosi itkuista. Nyt alkaa pikku hiljaa helpottamaan joten toivon et pääsen mukaan joulutunnelmiin :jouulu:

Avatar
Punatonttu
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 388
Liittynyt: 23 Syys 2013, 09:44

Re: Palstan tulevaisuudesta

Viesti Kirjoittaja Punatonttu » 17 Touko 2020, 00:01

Siis mulle tulee joulufiilis toukokuussa ja päätin änkeä tänne. Ja arvatkaa menikö tovi kelata et mikä sen paikan nimi oli :)
No täällä nyt ollaan ja mitä mä saan lukea ekana....Et niinku pasltan tulevaisuus uhattuna. Ehei... Ei tuu kauppoja.
Uskon et pystyn jollain tavallaan auttamaan ja vaikuttamaan.

Joulu :hip: Onhan tää sesonkiasia. Itsellä yleensä heinä-alokuusta siintää se joulu mieleen ja siitä se jatkuu sit koko syksyn sinne jouluun asti. SIt tulee niin ikään huilitauko eli tämäkin jää uinumaan.
Ja itsellä on nyt ainakin pari viime vuotta mennyt nää joulu ja kirjoittelutkin ihan eri moodeissa.
Ja kyllä täältäkin oppii muistamaan ne muutamat vakinimet ja tunnistaa sitä kautta ne aktiivisimmat. Ja eihän kaikkien pidä olla sanasepppoja. Osalle riittää vain lukeminen.. Yllättäin muuten itselle näytti äsken oma puumerkki ja 10 vierailijaa. Toukokuussa. :lmao:

tonttutomera
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 548
Liittynyt: 27 Loka 2017, 21:12

Re: Palstan tulevaisuudesta

Viesti Kirjoittaja tonttutomera » 17 Touko 2020, 09:45

Tänään aamulla 132 vierailijaa paikalla. Kiinnostusta on, näin toukokuussakin.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joulukeskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa