Enää 119 yötä jouluaattoon!

Tunnelmallisten joulukeskusteluiden kotipesä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Katikki
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3249
Liittynyt: 30 Syys 2014, 19:30

Re: Enää 119 yötä jouluaattoon!

Viesti Kirjoittaja Katikki » 28 Elo 2021, 16:17

Hei, ymmärrän kyllä myös uutta ylläpitoporukkaa siinä mielessä että he ovat toistaiseksi saaneet kuulla voittopuolisesti kritiikkiä ja valitusta tekemästään työstä. :thud:

He siis ottivat vapaaehtoisesti vastuulleen tämän palstan, jotta sitä ei tarvitsisi sulkea. Se olisi ollut ikävämpi vaihtoehto mutta ihan todellinen, sillä minulla ei enää rahkeet riitä ylläpitää ja kustantaa tätä yksin. Mainokset on mukana jotta kenenkään ei tarvitse maksaa tätä omistaan, vaan mainostuloilla katetaan tämä ylläpito. Yritin tätä näkökulmaa nostaa aina välillä esille, mutta Punatonttu ja Joulukettu olivat ihan ensimmäiset jotka tähän tarttuivat ja tarjosivat apuaan.

On ihan selvää että kaikkia toimintoja ei voida kopioida uudelle alustalle sellaisenaan, koska alusta on teknisesti erilainen. Sen sijaan sinne voidaan toteuttaa uusia toimintoja, joista on varmasti iloa kunhan opimme kaikki tuntemaan sen paremmin. Ylläpitäjät tekevät todella paljon työtä koko ajan parantaakseen käyttäjäkokemusta, joten antaisimmeko heille nyt aikaa tehdä sitä rauhassa? He siis eivät ole meidän palkollisiamme, vaan ystävällisesti mahdollistavat palstan jatkumisen. :hali:

Tämä keskustelu on nyt vähän samanlaista kuin työpaikoilla kun joku järjestelmä vaihtuu. :lol: Kaikki on hankalampaa tai epäloogista tai väärän väristä. Erilainen ei kuitenkaan välttämättä ole huonompaa… Opetellaan nyt rauhassa ja arvioidaan sitten vasta muutaman kuukauden päästä, miten hyvin on opittu hyödyntämään kaikki uudetkin ominaisuudet.

Muodolla ei ole niin suurta merkitystä, vaan pääasiassa on sisältö, jota me kaikki luomme!

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Enää 119 yötä jouluaattoon!

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 29 Elo 2021, 11:43

....................

Avatar
Punatonttu
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 388
Liittynyt: 23 Syys 2013, 09:44

Re: Enää 119 yötä jouluaattoon!

Viesti Kirjoittaja Punatonttu » 29 Elo 2021, 14:17

kuusipuu kirjoitti:
27 Elo 2021, 19:27
On tuo uusi palsta "hieman" sotkuisen oloinen... :roll:
Minä saatoin jo keksiä, kuinka ne päiväkirjat siellä toimisivat oikein, eivätkä niin älyttömästi kuin nyt. Mutta antaapa olla. Ylläpidon suhtautuminen kirjoituksiini on ollut siellä aika ylimielistä. :|
Näin tämän kirjoituksesi jo melkein heti sen ilmestyttyä tänne. Sinua on uudella puolella autettu ja neuvottu hyvinkin paljon. Siitä en pidä, että kehtaat haukkua ylimieliseksi. Et sitten uudelle puolelle uskaltanut (!?) valittamaan ja haukkumaan ylimieliseksi... Miksihän? Koska näin ei ole ja nyt olisi syytä kyllä perustella tuo väittämä. Ja todellakin olen loukkaantunut ja pettynyt kommenttiisi ylimielisyydestä. Olet anteeeksipyynnön velkaa TODELLAKIN.

Muistutan, että tässä taikka uudessa puolessa oleminen on täysin vapaaehtoista. Uusi puoli on erilainen ja tulee olemaankin.

Nyt on suljetut ja avoimet päikyt. Suljetuissa saa kirjoittaja itse päättää ketkä näkee. Me olemme uudella lukeneet kaikien ehdotuksia ja toiveita ja selvää on, että kaikkia ei voida totetuttaa. Toisaalta on myös asioita, joita emme katso tarpeelliseksi toteuttaa tällä hetkellä/koskaan.

Avatar
Teesusi
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 51
Liittynyt: 22 Syys 2016, 20:17

Re: Enää 119 yötä jouluaattoon!

Viesti Kirjoittaja Teesusi » 30 Elo 2021, 12:24

Hieno on tuo uusi puoli. Voi päätellä noista rekisteröitymisistä, että kun syksy etenee ja joulu lähestyy niin vähintään satoja uusia kirjoittajia tulee ennen joulua. Noin muuten, minulla on ihan omat joulukiireet ;) enkä enää täällä sen kummemmin näyttäydy ja toivotan lämpimässä Joulun hengessä menestystä Jouluntaikaa -tontuille! Erityiskiitos Katikille, että annoit minun tunkea linkkejäni tänne joulusivuilleni, se toi vuosien mittaan tuhansittain kävijöitä.

:tanssi: :hip: :kiirus:

Avatar
Katikki
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3249
Liittynyt: 30 Syys 2014, 19:30

Re: Enää 119 yötä jouluaattoon!

Viesti Kirjoittaja Katikki » 30 Elo 2021, 12:27

Teesusi kirjoitti:
30 Elo 2021, 12:24
Hieno on tuo uusi puoli. Voi päätellä noista rekisteröitymisistä, että kun syksy etenee ja joulu lähestyy niin vähintään satoja uusia kirjoittajia tulee ennen joulua. Noin muuten, minulla on ihan omat joulukiireet ;) enkä enää täällä sen kummemmin näyttäydy ja toivotan lämpimässä Joulun hengessä menestystä Jouluntaikaa -tontuille! Erityiskiitos Katikille, että annoit minun tunkea linkkejäni tänne joulusivuilleni, se toi vuosien mittaan tuhansittain kävijöitä.

:tanssi: :hip: :kiirus:
Kiva kun kävit, ja tervetuloa myös uudelle puolelle! :hei:

Avatar
shara
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1803
Liittynyt: 22 Marras 2013, 15:36

Re: Enää 119 yötä jouluaattoon!

Viesti Kirjoittaja shara » 30 Elo 2021, 14:40

Varmasti tosiaan uudella puolella tahti kiihtyy kunhan syksy etenee. :see: Satasiinkin enää pari viikkoa!

Kiitos Katikille palstan ylläpidosta ja kiitos uudesta palstasta Punatontulle ja Jouluketulle. :hali: Kiva kun palsta jatkuu niin saa jouluttaa edelleen.

tonttutomera
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 548
Liittynyt: 27 Loka 2017, 21:12

Re: Enää 119 yötä jouluaattoon!

Viesti Kirjoittaja tonttutomera » 31 Elo 2021, 22:02

Hei, hei vanha palsta! :hei:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joulukeskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa