Kysely: Onko palstalle edelleen tarvetta?

Tunnelmallisten joulukeskusteluiden kotipesä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Teesusi
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 51
Liittynyt: 22 Syys 2016, 20:17

Re: Kysely: Onko palstalle edelleen tarvetta?

Viesti Kirjoittaja Teesusi » 20 Kesä 2021, 10:41

tunturisusi.comissa olisi ollut myös rajattomasti ilmaista mainoksetonta tilaa Jouluntaikaa-foorumillenne, mutta siinähän hieman katoaisi tuo Jouluntaikaa-brändi, kun osoitteen eteen tulisi tunturisusi.com/jouluntaikaa. Näin tuolta toisaalta, että olette jo tilat saanut. Itse en olisi ehtinyt tätä hoitamaan, mutta tilat olisivat olleet webmasterillenne kauniit ja puhtaat ja nopeat - ja mainoksettomat.

Avatar
Katikki
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3249
Liittynyt: 30 Syys 2014, 19:30

Re: Kysely: Onko palstalle edelleen tarvetta?

Viesti Kirjoittaja Katikki » 20 Kesä 2021, 11:51

Teesusi kirjoitti:
20 Kesä 2021, 10:41
tunturisusi.comissa olisi ollut myös rajattomasti ilmaista mainoksetonta tilaa Jouluntaikaa-foorumillenne, mutta siinähän hieman katoaisi tuo Jouluntaikaa-brändi, kun osoitteen eteen tulisi tunturisusi.com/jouluntaikaa. Näin tuolta toisaalta, että olette jo tilat saanut. Itse en olisi ehtinyt tätä hoitamaan, mutta tilat olisivat olleet webmasterillenne kauniit ja puhtaat ja nopeat - ja mainoksettomat.

Kiitos tarjouksesta Teesisi, tuli valitettavasti sen verran myöhään että ehdimme järjestää muuten. :see:

Avatar
Punatonttu
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 388
Liittynyt: 23 Syys 2013, 09:44

Re: Kysely: Onko palstalle edelleen tarvetta?

Viesti Kirjoittaja Punatonttu » 20 Kesä 2021, 18:53

Teesusi kirjoitti:
20 Kesä 2021, 10:41
tunturisusi.comissa olisi ollut myös rajattomasti ilmaista mainoksetonta tilaa Jouluntaikaa-foorumillenne, mutta siinähän hieman katoaisi tuo Jouluntaikaa-brändi, kun osoitteen eteen tulisi tunturisusi.com/jouluntaikaa. Näin tuolta toisaalta, että olette jo tilat saanut. Itse en olisi ehtinyt tätä hoitamaan, mutta tilat olisivat olleet webmasterillenne kauniit ja puhtaat ja nopeat - ja mainoksettomat.
Täytyy tässä sanoa, että mehän päätämme ketkä voi mahdollisesti mainostaa. Ja alun ideahan oli et mainostuloilla katetaan palstasta tulevat kulut
Mut pääasia et palsta jatkuu. Ei tarvii kenenkään hikoilla :lol: miten palstan jatkuvuus.

Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Kysely: Onko palstalle edelleen tarvetta?

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 27 Kesä 2021, 22:48

JapeTonttu kirjoitti:
16 Kesä 2021, 17:48
Lahja-tai joulukorttivaihdon uskoisin osaavani järjestää, jos niistä muutkin kuin minä tykkää.
JapeTonttu lupasi järjestää tänä vuonna lahja- ja korttivaihdot. Aivan mahtavaa :laav:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joulukeskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa