Kysely: Onko palstalle edelleen tarvetta?

Tunnelmallisten joulukeskusteluiden kotipesä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Punatonttu
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 388
Liittynyt: 23 Syys 2013, 09:44

Re: Kysely: Onko palstalle edelleen tarvetta?

Viesti Kirjoittaja Punatonttu » 03 Kesä 2021, 23:37

Miten olis jos saisi mainostuloilla katettua maksuja?
Tosin taas alusta on vanhentunutta.

Avatar
Punatonttu
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 388
Liittynyt: 23 Syys 2013, 09:44

Re: Kysely: Onko palstalle edelleen tarvetta?

Viesti Kirjoittaja Punatonttu » 04 Kesä 2021, 00:01

Mahdollista olisi siirtyä toiselle alustalle ja siirtää kaikki sisältö sinne. Olisi myös ottaja ja maksaja sivustolle.
Tässä yritys taustalla. Näin olisi jatkoaikaa ja nähtäisiin mihin tää vie. Tarkoitan sit et pysyykö palsta ennallaan vai obko hiipumassa, nousemassa vai mitä. Olisi ainakin jatkoaikaa.

Näiin :mrgreen:

joulumpi
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 112
Liittynyt: 19 Heinä 2020, 17:00

Re: Kysely: Onko palstalle edelleen tarvetta?

Viesti Kirjoittaja joulumpi » 04 Kesä 2021, 08:03

Mun mielestä toi siirto toiselle alustalle kuulostaa hyvältä, kunhan se on toimiva pohja, johon myös kuvat saadaan helposti. Eikä sitten välky jotkut tosi kyseenalaiset mainokset.
Ja kuinka paljon siellä päivitykset ja muut vie aikaa.

Mä voisin toimia ylläpitäjänä, jos ylläpito ei vie paljoa aikaa ja jos joku pystyy neuvomaan siinä, koska en osaa mitään :D mulla myös on todennäköisesti kädet ihan täynnä lokakuun lopusta alkaen, jolloin hommat jää tauolle joksikin aikaa. Sitä mahdollista 150 euroa en pysty tässä tilanteessa maksamaan itse.

Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Kysely: Onko palstalle edelleen tarvetta?

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 04 Kesä 2021, 14:07

Ihanaa, jos palsta jatkuu!

Voin osallistua vuosimaksuun.

Punatontun ehdotus käy toisaalta myös minulle, jos tuo uusi alusta on helppokäyttöinen. Ja mainokset eivät ole kyseenalaisia.

Avatar
Katikki
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3249
Liittynyt: 30 Syys 2014, 19:30

Re: Kysely: Onko palstalle edelleen tarvetta?

Viesti Kirjoittaja Katikki » 04 Kesä 2021, 19:54

Mulla on pikkuisen epäilyksiä, että ns. ”maksuttomat” alustat ei anna sitä mitä tällä palstalla haetaan. Täällä ei ole mainoksia, ja toisaalta me ollaan ylläpitoporukan kanssa tehty tiukasti töitä sen eteen, ettei täällä pyöri kaikenlaiset suunsoittajat eikä tänne pääse muut kuin ihan oikeat jouluttajat. Miten sitten käy, jos ja kun alustaa vaihdetaan, en yhtään tiedä.

Minulle sopisi myös vahdinvaihto sun kanssa myöhemmin syksyllä, Joulumpi? Syksymmällähän täällä tukee joka tapauksessa pyörityksi enempi, niin samallahan sitä ylläpitoakin voi tehdä.

Konvehti, olisi hienoa jos voisit osallistua palstan kustantamiseen. Jos kaikki aktiivipalstalaiset laittaisivat vaikka joululahjavaihdon verran pennosia tähän, saisimme sen verran kasaan, ettei kenenkään tarttis omasta pussista maksaa?

Avatar
Punatonttu
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 388
Liittynyt: 23 Syys 2013, 09:44

Re: Kysely: Onko palstalle edelleen tarvetta?

Viesti Kirjoittaja Punatonttu » 04 Kesä 2021, 21:04

Katikki kirjoitti:
04 Kesä 2021, 19:54
Mulla on pikkuisen epäilyksiä, että ns. ”maksuttomat” alustat ei anna sitä mitä tällä palstalla haetaan. Täällä ei ole mainoksia, ja toisaalta me ollaan ylläpitoporukan kanssa tehty tiukasti töitä sen eteen, ettei täällä pyöri kaikenlaiset suunsoittajat eikä tänne pääse muut kuin ihan oikeat jouluttajat. Miten sitten käy, jos ja kun alustaa vaihdetaan, en yhtään tiedä.

Minulle sopisi myös vahdinvaihto sun kanssa myöhemmin syksyllä, Joulumpi? Syksymmällähän täällä tukee joka tapauksessa pyörityksi enempi, niin samallahan sitä ylläpitoakin voi tehdä.

Konvehti, olisi hienoa jos voisit osallistua palstan kustantamiseen. Jos kaikki aktiivipalstalaiset laittaisivat vaikka joululahjavaihdon verran pennosia tähän, saisimme sen verran kasaan, ettei kenenkään tarttis omasta pussista maksaa?
Eihän se uusi ollutkaan maksuton vaan olisi ollut yritys maksajana. Tässähän olisi siirtynyt kaikki ylläpitoineen kaikkineen.
Alustana olisi Worldpress. Tunnen tuon yrittäjän hyvin.
Silloin ei olisi kuluja muilla jouluttajilla.
Muuttuisiko mikään? Ei juuri lainkaan.

Avatar
Katikki
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3249
Liittynyt: 30 Syys 2014, 19:30

Re: Kysely: Onko palstalle edelleen tarvetta?

Viesti Kirjoittaja Katikki » 04 Kesä 2021, 21:45

Laitatko Punanuttu tästä lisätietoja yksityisviestillä. Varmaan olisi hyvä ymmärtää asiaa tarkemmin.

Avatar
Punatonttu
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 388
Liittynyt: 23 Syys 2013, 09:44

Re: Kysely: Onko palstalle edelleen tarvetta?

Viesti Kirjoittaja Punatonttu » 04 Kesä 2021, 22:30

Katikki kirjoitti:
04 Kesä 2021, 21:45
Laitatko Punanuttu tästä lisätietoja yksityisviestillä. Varmaan olisi hyvä ymmärtää asiaa tarkemmin.
Tarkoitat kai mua? Nooh viestiä tuli.

Avatar
JapeTonttu
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 865
Liittynyt: 07 Loka 2015, 21:43
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti:

Re: Kysely: Onko palstalle edelleen tarvetta?

Viesti Kirjoittaja JapeTonttu » 16 Kesä 2021, 17:48

1. 5. Olen ennen käynyt ahkerasti foorumeilla ja kaikki ovat siirtyneet facebookkn puolellle. Harmillisesti niissä olevista keskusteluista en saa itse niin paljon irti, joten todellakin toivon että tämä suosikkifoorumini jatkuu
2. Olen aika tumpelo nykytietsikoiden kanssa, että mulla ei riitä osaaminen ylläpitooon sun muuhun. Lahja-tai joulukorttivaihdon uskoisin osaavani järjestää, jos niistä muutkin kuin minä tykkää.

Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Kysely: Onko palstalle edelleen tarvetta?

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 19 Kesä 2021, 11:24

JapeTonttu kirjoitti:
16 Kesä 2021, 17:48
Lahja-tai joulukorttivaihdon uskoisin osaavani järjestää, jos niistä muutkin kuin minä tykkää.
Laitoin sinulle yv:n liittyen lahja- ja korttivaihtoon ja halukkuuteen sen järjestämiseen :see:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joulukeskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 23 vierailijaa