Joulumusiikkikeskustelu

Tunnelmallisten joulukeskusteluiden kotipesä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Joulusilli
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 47
Liittynyt: 21 Marras 2020, 06:35

Re: Joulumusiikkikeskustelu

Viesti Kirjoittaja Joulusilli » 29 Marras 2020, 20:29

Konvehti kirjoitti:
29 Marras 2020, 11:39
Joulusilli kirjoitti:
28 Marras 2020, 20:35
Olen käynyt vuosia Rajattoman joulukonsertissa, mutta nyt ei pääse. Taidan pitää kotona oman joulukonsertin ja kuunnella ne levyjen omat suosikit :lumi:
Rajaton tekee striimikonsertin.
Kiitos Konvehti, kun kerroit - säntäsin heti Rajattoman nettisivuille, ja siellä kerrottiin, että lisäinfoa on tulossa joulukuun alussa. Ihan mahtavaa, jos sellaiseen voisi hankkia lipun ja pääsisi edes jollain tavalla nauttimaan laulusta, kun pk-seudun keikat lässähtivät..

Tänään julkaistiin Vaskivuoren lukion versio Hoosiannasta Jouluradiossa. Suosittelen lämpimästi myös sen kuuntelua ja videon katsomista! Niin taitavia nuoria!

Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Joulumusiikkikeskustelu

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 30 Marras 2020, 08:57

Joulusilli kirjoitti:
29 Marras 2020, 20:29
Konvehti kirjoitti:
29 Marras 2020, 11:39
Joulusilli kirjoitti:
28 Marras 2020, 20:35
Olen käynyt vuosia Rajattoman joulukonsertissa, mutta nyt ei pääse. Taidan pitää kotona oman joulukonsertin ja kuunnella ne levyjen omat suosikit :lumi:
Rajaton tekee striimikonsertin.
Kiitos Konvehti, kun kerroit - säntäsin heti Rajattoman nettisivuille, ja siellä kerrottiin, että lisäinfoa on tulossa joulukuun alussa. Ihan mahtavaa, jos sellaiseen voisi hankkia lipun ja pääsisi edes jollain tavalla nauttimaan laulusta, kun pk-seudun keikat lässähtivät..

Tänään julkaistiin Vaskivuoren lukion versio Hoosiannasta Jouluradiossa. Suosittelen lämpimästi myös sen kuuntelua ja videon katsomista! Niin taitavia nuoria!
Kuuntelin ja katsoin tämän Vaskivuoren lukion version Hoosiannasta. Oli kaunista kuultavaa ja katsottavaa.

Avatar
Satutonttu
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 545
Liittynyt: 31 Elo 2008, 13:50
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Joulumusiikkikeskustelu

Viesti Kirjoittaja Satutonttu » 30 Marras 2020, 21:30

Oon kovasti tykästynyt tähän viime vuonna julkaistuun kappaleeseen. Löytyy myös tämän vuoden Kauneimmat joululaulut -lehtisestä johon tosin ei päästä koronan vuoksi täällä pääkaupunkiseudulla.

Ikiaikojen taa / Heidi Simelius

https://www.youtube.com/watch?v=wmpajFyxkVE

Avatar
Joulujänö
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 108
Liittynyt: 13 Loka 2020, 16:16

Re: Joulumusiikkikeskustelu

Viesti Kirjoittaja Joulujänö » 01 Joulu 2020, 09:33

Katsoin ja kuuntelin myös tuon Vaskivuoren lukion version Hoosiannan. Laulusovitus oli mielestäni oikein hieno, sanoisin että on tämä parempi versio kuin moni muu mitä olen kuullut. Musiikkivideosta en niin piitannut.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joulukeskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 20 vierailijaa