Jouluisia elokuvia

Tunnelmallisten joulukeskusteluiden kotipesä.
Vastaa Viestiin
freiska
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 728
Liittynyt: 07 Syys 2007, 22:13
Paikkakunta: hanko

Re: Jouluisia elokuvia

Viesti Kirjoittaja freiska » 23 Elo 2008, 11:47

meillä tykkää lapset tosta grinchistä. juuri toissa päivänä sitä katselivat.täytyypä laittaa myöskin tallentumaan joulupuu leffa. tilasin eilen sen ville vallattoman joulupuuhat dvd leffan. viime oli vuonna ilmestynyt. jostain syystä oli meni viime vuonna ohi minulta toi.

tonttuli
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1973
Liittynyt: 17 Loka 2007, 09:50

Re: Jouluisia elokuvia

Viesti Kirjoittaja tonttuli » 23 Elo 2008, 22:03

Tuo Fanny ja Aleksander tulee myyntiin tässä ennen joulua mutta päivää en muista ;)

Aivan ihana joululeffa on Lainasydämmet (tuli televisiosta muutama vuosi sitten)
Joulupuu on kärvennetty on aivan ehdoton,jos ei sitä kuvaa omista kannattaa laittaa äänitykseen....tulee muistaakseni ensi viikonloppuna :roll:
Elf leffa oli kanssa hyvä ja minäkin aion hankkia tuon Ville vallattoman joulutouhut 11 v pojalle joululahjaksi ;)
Yksin kotona leffat on jo mulla ja sitten tuo the Holiday myös.
Tykkäsin myös vähän aikaa sitten hankkimastani muuta en jouluksi toivo elokuvasta ;)
Aivan ihanat leffat on myös nuo Mitä tapahtui joulupukille 1,2 ja 3:nen ;)
Jack Frost- isä lumiukkona on kanssa ihana....paljon lunta ja joulun tunnelmaa :fee:
Loistavat naapurit oli myös ihan hauska vaikka ei olekkaan ihan mun top 10 joukossa mutta nyt anttilassa muistaakseni aleessa ;)
The Grintch on ehdoton.Yksi koko perheen suosikki :laav:
Minulla on paljon joululeffoja ja jouluohjelmia äänitettynä....keränny olen jo monia vuosia :mrgreen: joka vuosi on aina kiva yllätys kun löytää uuden jo unohtuneen leffan kokoelmistaan :jouulu:
Mutta mitä toivoisin nähtäväksi niin sitä Joulu manhattanilla elokuvaa....sitä mulla ei vielä ole
Jouludisney suosikki aivan number 1 on Mikki Hiiren Olipa kerran Joulu,aivan ehdoton...meillä nauhalla mutta nyt aion sen ostaa dvd:llä. Nauha kun on jo kulunut melkein puhki :lol: Meidän koko perheen suosikki :inlaav:

Avatar
Joulutonttu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5004
Liittynyt: 23 Elo 2007, 19:10
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: Jouluisia elokuvia

Viesti Kirjoittaja Joulutonttu » 24 Elo 2008, 22:01

Minä tilasin eilen kolme disneyn joululeffaa :see: Oli ihan pakko kun nuo näin :oops:
KuvaKuvaKuva

Avatar
hemulitar
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1203
Liittynyt: 21 Kesä 2008, 14:52
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Jouluisia elokuvia

Viesti Kirjoittaja hemulitar » 25 Elo 2008, 07:21

Mä katselin eilen pätkän viime viikolla hankkimastani Disneyn Joulukalenterista! Dvd:llä oli esittelyssä Nalle Puhin joulu, ja se mun on IIIIIIHHHAAAAN pakko saada! :inlaav: Tahtoo, tahtoo!!! :jouulu: :jouulu: :jouulu: Vois toivoa vaikka joululahjaksi ukkokullaltani! Myös muita disneyn joululeffoja aion hankkia, on ne niin ihania!

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Jouluisia elokuvia

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 25 Elo 2008, 09:44

.............................

AdiraGee
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3296
Liittynyt: 28 Elo 2007, 13:37
Paikkakunta: E-Karjala

Re: Jouluisia elokuvia

Viesti Kirjoittaja AdiraGee » 25 Elo 2008, 12:39

Mikä ihme sen animaatioelokuvan nimi on, mikä kertaa Petteri Punakuonon (Rudolph the Red Nosed Reindeer) pojasta (tai pojanpojasta)? Sen nimi on joku samantapainen. Se on tosi hauska ja sopii niin lapsille kuin aikuisillekin. Elokuva on varmaan alle 10 vuotta sitten tehty.

Avatar
Meli
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1569
Liittynyt: 24 Elo 2007, 09:20
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Jouluisia elokuvia

Viesti Kirjoittaja Meli » 25 Elo 2008, 12:57

AdiraGee kirjoitti:Mikä ihme sen animaatioelokuvan nimi on, mikä kertaa Petteri Punakuonon (Rudolph the Red Nosed Reindeer) pojasta (tai pojanpojasta)? Sen nimi on joku samantapainen. Se on tosi hauska ja sopii niin lapsille kuin aikuisillekin. Elokuva on varmaan alle 10 vuotta sitten tehty.
Googletin ja oiskohan se tämä http://www.amazon.com/Rudolph-Red-Nosed ... B00005NB93 :proo:

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Jouluisia elokuvia

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 25 Elo 2008, 13:00

........................

freiska
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 728
Liittynyt: 07 Syys 2007, 22:13
Paikkakunta: hanko

Re: Jouluisia elokuvia

Viesti Kirjoittaja freiska » 25 Elo 2008, 18:11

minä löysin meiltä sen nimisiä kuin petteri punakuono ja kadonneiden lelujen salaisiuus(rudolph the red-nosed reindeer& the island of misfit toys) valmistunut 2000
ja sitten ihan vaan petteri punakuono ja se kertoo uuden poro vasan syntymästä ja varttumisesta pukin reen vetäjäksi.tuotantovuosi oli siinä 1998. on jouluinen piirrosmusikaali :poroo:

AdiraGee
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3296
Liittynyt: 28 Elo 2007, 13:37
Paikkakunta: E-Karjala

Re: Jouluisia elokuvia

Viesti Kirjoittaja AdiraGee » 26 Elo 2008, 10:59

kuusipuu kirjoitti:
AdiraGee kirjoitti:Mikä ihme sen animaatioelokuvan nimi on, mikä kertaa Petteri Punakuonon (Rudolph the Red Nosed Reindeer) pojasta (tai pojanpojasta)? Sen nimi on joku samantapainen. Se on tosi hauska ja sopii niin lapsille kuin aikuisillekin. Elokuva on varmaan alle 10 vuotta sitten tehty.
Reima Punanenä
Se on just tämä! Kiitti! jos Reimaa löytyy vielä kaupoista niin suosittelen käymään kiinni.

Tuo ...kadonneiden lelujen salaisuus ei ollut ollenkaan niin hyvä. Se tuli viime syksynä TV1000:lta.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joulukeskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa