Testaa itsesi: Millainen jouluihminen olet?

Tänne voit vinkata muista löytämistäsi joulusivustoista.
Vastaa Viestiin
Avatar
joulu jalo juhla
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 366
Liittynyt: 05 Syys 2007, 17:36
Paikkakunta: Kuopio

Re: Testaa itsesi: Millainen jouluihminen olet?

Viesti Kirjoittaja joulu jalo juhla » 28 Loka 2011, 21:14

:hei: Tein testin ja vaikka kuinka vaihdoin vastauksia saadakseni oikeanlaisen omasta mielestäni niin aina sama ja EI ollenkaan minunlainen. Tosin kysymyksetkin olivat tosi outoja :mrgreen:

Avatar
katsuja
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1172
Liittynyt: 13 Loka 2009, 15:16
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Testaa itsesi: Millainen jouluihminen olet?

Viesti Kirjoittaja katsuja » 29 Loka 2011, 09:26

"Et ole tippaakaan jouluihminen!" Mitä ihmettä? Vastauksistasi päätellen et voi sietää joulua, vaikka otatkin siihen osaa mukisematta. Mielestäsi päivä on turhaa hömpötystä ja rahanmenoa - mieluummin lähtisit vaikka ulkomaille pyhien ajaksi ja jouluun käyttämilläsi rahoilla.

Hah, tiedän miksi näin tuli, kun vastasin yhteen kysymykseen jossa kysyttiin missä vietät joulua :lol: Vastasin siihen, että voin olla vaikka töissä, koska se on totta! :oo :lol: Mutta olen jouluihminen sanoi testit mitä tahansa!

Avatar
joulu jalo juhla
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 366
Liittynyt: 05 Syys 2007, 17:36
Paikkakunta: Kuopio

Re: Testaa itsesi: Millainen jouluihminen olet?

Viesti Kirjoittaja joulu jalo juhla » 29 Loka 2011, 10:23

katsuja kirjoitti:"Et ole tippaakaan jouluihminen!" Mitä ihmettä? Vastauksistasi päätellen et voi sietää joulua, vaikka otatkin siihen osaa mukisematta. Mielestäsi päivä on turhaa hömpötystä ja rahanmenoa - mieluummin lähtisit vaikka ulkomaille pyhien ajaksi ja jouluun käyttämilläsi rahoilla.

Hah, tiedän miksi näin tuli, kun vastasin yhteen kysymykseen jossa kysyttiin missä vietät joulua :lol: Vastasin siihen, että voin olla vaikka töissä, koska se on totta! :oo :lol: Mutta olen jouluihminen sanoi testit mitä tahansa!
:hei: :hei: Tota juuri tarkoitin, itse ainakin nautin joulusta ja odotan sitä innolla :jouulu: :jouulu: ,

freiska
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 728
Liittynyt: 07 Syys 2007, 22:13
Paikkakunta: hanko

Re: Testaa itsesi: Millainen jouluihminen olet?

Viesti Kirjoittaja freiska » 29 Loka 2011, 18:58

Et kaipaa lahjoja ja kiirettä, vaan haluat rauhoittua ja viettää aikaa ystävien ja sukulaisten kanssa. Askartelet itse joulukoristeita ja aloitat juhlaan valmistautumisen jo kauan ennen aattoa. Jouluna käyt saunassa, vedät villasukat jalkaan ja seuraat televisiosta joulurauhan julistuksen

muuten kyllä mut loppu ei oikein käy noin. saunan jälkeen laitetaan juhlavaatteet päälle ja istutaan juhla pöytään syömään :smile:

lumisadepallo
Tonttu
Tonttu
Viestit: 200
Liittynyt: 26 Elo 2007, 18:51

Re: Testaa itsesi: Millainen jouluihminen olet?

Viesti Kirjoittaja lumisadepallo » 30 Loka 2011, 07:35

Perinteisellä joululla mennään... Ja kyllä mulle saa niitä lahjojakin antaa :jouulu:

Avatar
Anewielh
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5163
Liittynyt: 10 Huhti 2010, 19:13
Viesti:

Re: Testaa itsesi: Millainen jouluihminen olet?

Viesti Kirjoittaja Anewielh » 30 Loka 2011, 12:57

Perinteinen jouluihminen täällä :hei:

Et kaipaa lahjoja ja kiirettä, vaan haluat rauhoittua ja viettää aikaa ystävien ja sukulaisten kanssa. Askartelet itse joulukoristeita ja aloitat juhlaan valmistautumisen jo kauan ennen aattoa. Jouluna käyt saunassa, vedät villasukat jalkaan ja seuraat televisiosta joulurauhan julistuksen

Muuten ihan hyvä, mutta sauna on normaalisti ollut iltapäivällä, hämärän aikaan.. Ja kyllä tykkään lahjoistakin, jossain määrin :mrgreen: Lisäksi joulu on minulle enemmän perhejuhla kuin ystävien juhla. Joulun aikaan ehtii tietenkin näkemään ystäviä ja viettämään aikaa heidänkin kanssaan, mutta kyllä aatto, joulupäivä ja tapaninpäivä ovat minulle enemmän perheen kuin ystävien kanssa vietettävää aikaa.

Avatar
Santsu
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 41
Liittynyt: 15 Syys 2008, 00:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Testaa itsesi: Millainen jouluihminen olet?

Viesti Kirjoittaja Santsu » 30 Loka 2011, 18:00

Tää on aika osuva muuten, mutta en kyllä pidä itseäni mitenkään erityisen materialistisena ihmisenä.

"Pidät myös perinteistä, mutta olet ennen kaikkea materialisti: rakastat joulumainoksia, kauppakeskusten mahtipontisia koristeluita ja lahjaröykkiöitä. Todennäköisesti seuraat muotia ja elektroniikan viimeisimpiä villityksiä, ja tänä vuonna lahjalistaltasi löytyy luksusmerkkejä, pehmeitä lakanoita, tuoksukynttilöitä ja uusi iPad."

Avatar
Miivil
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 267
Liittynyt: 26 Heinä 2010, 04:51

Re: Testaa itsesi: Millainen jouluihminen olet?

Viesti Kirjoittaja Miivil » 09 Marras 2011, 12:15

Et kaipaa lahjoja ja kiirettä, vaan haluat rauhoittua ja viettää aikaa ystävien ja sukulaisten kanssa. Askartelet itse joulukoristeita ja aloitat juhlaan valmistautumisen jo kauan ennen aattoa. Jouluna käyt saunassa, vedät villasukat jalkaan ja seuraat televisiosta joulurauhan julistuksen.

Aika hyvin osui kohdilleen. Vaikka täytyy myöntää, että sorrun myös shoppailuun joulun alla! Ja rakastan sitä, miten kauppoihin tulee joulu jo aikaisin: jouluvalot, joululaulut, joulutavarat, yms. Eli pientä materialistiakin minusta (kai) löytyy. Tärkeintä ei kuitenkaan ole materiaali, vaan tunnelma, tuoksut ja läheiset ihmiset. Niillä on eniten sitä merkitystä!

Avatar
fairedtale
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 50
Liittynyt: 02 Marras 2011, 11:11
Paikkakunta: Forssa

Re: Testaa itsesi: Millainen jouluihminen olet?

Viesti Kirjoittaja fairedtale » 09 Marras 2011, 14:09

Herkullista joulua

Sinulle on se ja sama, missä ja miten joulua vietät - kunhan ruoka on hyvää ja sitä on riittävästi. Juhlapäivinä nautiskelet estoitta ja sinut tunnetaankin perheessä varsinaisena suursyömärinä - ainakin joulun aikaan. Mutta sehän ei haittaa, sillä tämä on se aika vuodesta, jolloin kaloreita ei laskeskella.

Tämä on totta sillä jouluruoka on suuressa merkityksessä jouluaattona, mutta sanoisin että olen tämän ja tuon perinteisen joulun sekoitus. Erityisen tärkeää on viettää joulu kotona perheen parissa.

Avatar
Blancanieves
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 85
Liittynyt: 19 Loka 2007, 11:37
Paikkakunta: Málaga, España

Re: Testaa itsesi: Millainen jouluihminen olet?

Viesti Kirjoittaja Blancanieves » 13 Marras 2011, 23:42

Taitaa melkein kaikki olla täällä perinteisiä jouluihmisiä, sellaisen minäkin sain testin tuloksen ja sama täällä, lahjoista tykätáän. :razz:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Jouluiset nettisivut”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija