Joulutarina-elokuva

Tänne voit vinkata muista löytämistäsi joulusivustoista.
Vastaa Viestiin
Avatar
scala
Tonttu
Tonttu
Viestit: 125
Liittynyt: 20 Marras 2007, 11:24

Re: Joulutarina

Viesti Kirjoittaja scala » 03 Joulu 2007, 08:58

Me käytiin katsomassa Joulutarina silloin ensi-iltapäivänä ja mä tykkäsin. Tosin mua itketti koko leffan ajan ja varsinkin siellä jäällä kun sille Aadalle vietiin lahja. Ja tykkäsin myös kovasti näyttelijöistä. Ainoa huono puoli oli se lopetus, es ei ollut ihan niin tunteellinen kuin muut kohtaukset. Mikä oli toisaalta ihan hyvä, tarpeeksi punaiset silmät nyt oli jo muutenkin salista lähdettäessä. Onneksi siellä oli varsinkin naispuoleisilla katsojilla itkeneet silmät, niin en sitten ollut niin porukasta poikkeava :D

freiska
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 728
Liittynyt: 07 Syys 2007, 22:13
Paikkakunta: hanko

Re: Joulutarina

Viesti Kirjoittaja freiska » 10 Elo 2008, 10:45

huomasin äskön kun etsin joulu leffoja täksi vuodeksi . homeenter.com pysty ennakko tilaamaan jouluntarinan jo nyt itselleen. ilmestyy 26.11-08 :see:

Avatar
Joulutähti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2627
Liittynyt: 24 Elo 2007, 07:06

Re: Joulutarina

Viesti Kirjoittaja Joulutähti » 10 Elo 2008, 10:51

Toi Joulutarina on pakko nähdä! Leffaan en sitä viime vuonna ehtinyt katsomaan. Vuokraan sen ainakin, pitää katsoa raskinko ostaa sitä ainakaan ihan heti...Aleja odotellen ;)

Avatar
hemulitar
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1203
Liittynyt: 21 Kesä 2008, 14:52
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Joulutarina

Viesti Kirjoittaja hemulitar » 10 Elo 2008, 10:58

Mä oon suunnittelemassa "yllätys" pikkujoulua armaalleni(marras-joulukuussa)! Ajattelin vuokrata(tai ostaa) tuon joulutarinan sinne. Mies ei "välttämättä" oo leffasta yhtä innoissaan kuin minä, mutta katsoo varmasti mielellään kanssani, kun järjestän muutenkin mukavan illan ruokineen ja juomineen! Luin jostain, että tulisi myyntileffaksi vasta loppuvuodesta? Voin toki olla väärässäkin. Jos nyt ensin vuokraisi sen, ja ostaa voi sitten myöhemmin(jos on sen arvoinen!). :dee:

Sarppa
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4962
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joulutarina

Viesti Kirjoittaja Sarppa » 10 Elo 2008, 16:59

Ihanaa, pitääkin hommata tuo joululeffa-arkistoon syksyllä! :laav: Teille, jotka ette ole vielä tuota jouluhelmeä nähneet, pitää muistuttaa että leffan yleistunnelma on hyvinkin surullinen ja koskettava eikä leffa ole oikein sopiva iloiseen illanviettoon ;)

Muikkis
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2361
Liittynyt: 17 Elo 2008, 16:39
Paikkakunta: Tampere

Re: Joulutarina

Viesti Kirjoittaja Muikkis » 18 Elo 2008, 13:19

Tuleeko täksi jouluksi DVD:lle? =)

Riihitonttu
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 323
Liittynyt: 27 Syys 2007, 21:04
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Joulutarina

Viesti Kirjoittaja Riihitonttu » 18 Elo 2008, 14:25

Joulutarina-dvd tulee kauppoihin 26. marraskuuta 2008. Ensi jouluna Joulutarina nähdään jälleen myös elokuvateattereissa.
Näin kertoo http://www.snapperfilms.com/tuotannot/joulutarina/

Eli ymmärtäisin, että Joulutarina tulee pyörimään tänäkin jouluna leffateatterissa, dvd-myynnin lisäksi.

pipsa-poro
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 616
Liittynyt: 24 Elo 2008, 17:03
Paikkakunta: Uusimaa

Joulutarina DVD

Viesti Kirjoittaja pipsa-poro » 07 Syys 2008, 10:33

Milloinkahan Joulutarina julkaistaan DVD-kiekkona :) ?

Pipsa-poron :poroo: nuoret sukulaiset ulkomailla asti toivovat sen joululahjaksi... :dee: ...Ehtis vaan laittaa postiin ajoissa :( .. Taidan ostaa itsellenkikin :proo:

Varmaankin tulee joulun alla? :)

Avatar
Meli
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1569
Liittynyt: 24 Elo 2007, 09:20
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Joulutarina DVD

Viesti Kirjoittaja Meli » 07 Syys 2008, 11:18

pipsa-poro kirjoitti:Milloinkahan Joulutarina julkaistaan DVD-kiekkona :) ?

Pipsa-poron :poroo: nuoret sukulaiset ulkomailla asti toivovat sen joululahjaksi... :dee: ...Ehtis vaan laittaa postiin ajoissa :( .. Taidan ostaa itsellenkikin :proo:

Varmaankin tulee joulun alla? :)
CDON kaupassa lukee että alustava julkaisupäivä 26.11. :)

Avatar
Enkelikello
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1518
Liittynyt: 04 Loka 2007, 15:07

Re: Joulutarina DVD

Viesti Kirjoittaja Enkelikello » 07 Syys 2008, 12:21

Joo, 26.11. on julkaisupäivä. Mä olen laittanut CDON:iin sellaisen vahdin, mulle tulee sähköpostiin ilmoitus, kun kyseinen DVD on tilattavissa. Ettei vaan yhtään päivää menisi hukkaan :see: .

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Jouluiset nettisivut”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa