Joulutarina-elokuva

Tänne voit vinkata muista löytämistäsi joulusivustoista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Kiss
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 366
Liittynyt: 14 Syys 2007, 02:38
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: Joulutarina

Viesti Kirjoittaja Kiss » 28 Syys 2007, 01:37

katinka kirjoitti:tuntuu, että tuo ohjelma on sellaisen perimmäisen ajattelun omaavalle sopiva, siitä kun näköjään puuttuu se keveys. kuvaus on todellista suomalaista karua pohjolan elämää, irti tuosta tingeli tangelista. mulla taitaa olla menoa leffateatteriin ja varmaan lapsia lähtee mukaan. voipi olla että tuo antaa mulle enemmän kuin kevyet, joita myöskin erittäin mielelläni katselen. tuo tarinan syntyjen syvyys kiehtoo!

vanhaa viisautta ja joulun hyvän sanoman julistusta, ei uskonnollisesta kuvakulmasta. jokin tuossa pukkimyytissä on toden totta kiehtovaa...
Kyllä, olen täysin samaa mieltä, juuri tuollaista hieman vakavempaa jouluelokuvaa olenkin odottanut. Ja mukava että tuo pukkisysteemi on otettu tuossa enemmänkin kansanperinteen kannalta katsottuna eikä uskonnollisesta näkökulmasta vaikka joulupukki sinänsä on yhdistelmä sekä kansanperinnettä (pakkasherra, nuuttipukit jne.) että uskonnollista aspektia (Lyykian Piispa Pyhä Nikolaus)

Sarppa
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4962
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joulutarina

Viesti Kirjoittaja Sarppa » 28 Syys 2007, 17:01

Kyllähän tää on pakko mennä katsomaan ja fiilistelemään :dee:

freiska
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 728
Liittynyt: 07 Syys 2007, 22:13
Paikkakunta: hanko

Re: Joulutarina

Viesti Kirjoittaja freiska » 28 Syys 2007, 20:50

kyllähän tämä täytyy mennä katsomaan :see: näytti traileri jo tosi houkuttelevalta.

Avatar
heituli
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1633
Liittynyt: 17 Syys 2007, 10:40

Re: Joulutarina

Viesti Kirjoittaja heituli » 01 Loka 2007, 16:39

joo kyllähän tämä täytyy mennä katsomaan, taisi eilen olla levin mainoksessa pätkä juuri tuosta.

Avatar
vilna
Tonttu
Tonttu
Viestit: 151
Liittynyt: 01 Syys 2007, 20:50

Re: Joulutarina

Viesti Kirjoittaja vilna » 01 Loka 2007, 20:35

Tämä on kyllä nähtävä !

Avatar
Joulutähti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2627
Liittynyt: 24 Elo 2007, 07:06

Re: Joulutarina

Viesti Kirjoittaja Joulutähti » 03 Loka 2007, 19:48

Katsoin nyt ekaa kertaa tuon trailerin. Aivan ihana, tuli ihan tippa linssiin! :laav:

freiska
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 728
Liittynyt: 07 Syys 2007, 22:13
Paikkakunta: hanko

Re: Joulutarina

Viesti Kirjoittaja freiska » 17 Loka 2007, 16:50

tää yks jo kysäisi elokuvateatterin pitäjältä milloin on täällä päin ensi illassa ja on meillä pikkujouluna nähtävissä. vähän menee myöhemmäksi kun isoissa paikkakunnalla.mutta ei paljoa :see: no ehtiihän sitä silloinkin :lol:

Avatar
Joulumuori
Valvoja
Valvoja
Viestit: 455
Liittynyt: 23 Elo 2007, 11:17
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Joulutarina

Viesti Kirjoittaja Joulumuori » 18 Loka 2007, 08:45

Löysin Suomalaisesta kirjakaupasta kirjan Joulutarinasta! Arvatkaa ostinko...? :D

Avatar
Joulumuori
Valvoja
Valvoja
Viestit: 455
Liittynyt: 23 Elo 2007, 11:17
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Joulutarina

Viesti Kirjoittaja Joulumuori » 23 Marras 2007, 22:59

Kävin katsomassa leffan tiistaina.
Mä olin myyty... :) Meinasi otkuksi mennä, niin oli koskettavaa. Kaveri, vähemmän jouluihminen ei ollut niinkään otettu kuin meikäläinen.
Ainoa mikä oikeasti jäi mietityttämään oli se, että mistä on tullut Joulumuori ja tontut. :?

nissepolkka

Re: Joulutarina

Viesti Kirjoittaja nissepolkka » 26 Marras 2007, 07:44

Eilen siis käytiin katsomassa leffa. Ihan kiva, todella kauniita maisemia mutta hieman surullinen, multa meinas päästä itku joka kerta kun ne vei sen pukin siskolle joululahjaa :inlaav: Ei ollut niin jouluinen mitä olin ajatellut.

Mäkin odotin joulumuoria ja ajattelin, että siitä Aadasta olisi tullut joulumuori.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Jouluiset nettisivut”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa