G: Ammattisi

Joulun ulkopuolista elämää.
Vastaa Viestiin
Avatar
NellaNita
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 53
Liittynyt: 23 Elo 2007, 13:11

Re: G: Ammattisi

Viesti Kirjoittaja NellaNita » 29 Kesä 2010, 11:29

Opiskelija tässä vaiheessa, mutta samalla toimin karaokejuontajana sekä pakolaisohjaajana :)

Avatar
Tiukutar
Tonttu
Tonttu
Viestit: 159
Liittynyt: 26 Elo 2007, 09:16

Re: G: Ammattisi

Viesti Kirjoittaja Tiukutar » 29 Kesä 2010, 15:57

Puutarhuri täällä ja saman alan hommiakin teen :mrgreen:

Avatar
Stigmation
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 931
Liittynyt: 01 Loka 2007, 15:41
Paikkakunta: Haapajärvi

Re: G: Ammattisi

Viesti Kirjoittaja Stigmation » 29 Kesä 2010, 23:31

Minä olen puoliksi valmis sosionomi (AMK), tällä hetkellä työskentelen lastensuojelussa.

Avatar
katinka
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 947
Liittynyt: 23 Elo 2007, 13:33

Re: G: Ammattisi

Viesti Kirjoittaja katinka » 30 Kesä 2010, 06:44

sosiaali ja terveysalan opiskelija, erikoistuminen vielä edessä. sosiaalipuolen hoitajaksi valmistun.

Avatar
Hanki
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 386
Liittynyt: 06 Syys 2007, 14:42

Re: G: Ammattisi

Viesti Kirjoittaja Hanki » 12 Heinä 2010, 20:37

Täällähän on kovasti "hoitotätejä" mikä on tietty aina hyvä juttu. Itse opiskelin turvallisuusalaa, löin hanskat tiskiin kesken koulun ja toimin vartijana useamman vuoden. Siinä ajassa viisastuin ja koulutin itseni automaalariksi ja nyt teen töitä maalien myyjänä. Eli Ozzy Osbourne 30-vuoden kuluttua :lol:

Jos kaikki olisi mennyt nappiin niin olisin kouluttautunut koirankouluttajaksi mutta kaikki ei aina mene niin kuin suunnittelee.
Ehkä sitten joskus..

Avatar
Miivil
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 267
Liittynyt: 26 Heinä 2010, 04:51

Re: G: Ammattisi

Viesti Kirjoittaja Miivil » 29 Heinä 2010, 19:19

Tähän elämän vaiheeseen mennessä olen ehtinyt työskentelemään vain kesätöissä lastenhoitohommissa, puhelinmyynnissä, vanhusten ulkoiluttajana/viriketoiminnan järjestäjänä sekä nyt viimeisempänä ja tämän hetken hommana teollisuudessa pakkaajana.

Opiskelijahan minä virallisesti siis olen. Tietojenkäsittelyn opiskelija, mutta ehdin lukion jälkeen jo käydä kokeilemassa puolen vuoden ajan sairaanhoitajan opintojakin. Sanomattakin varmaan selvää, ettei ollut ihan kuitenkaan juuri se minun alani. Nyt on tulevaisuuden suunnitelmissa opiskella ensin tradenomiksi tietojenkäsittelystä, sitten joko mennä töihin, opiskella amk:ssa tietotekniikan insinööriksi tai mennä yliopistoon opiskelemaan joko tietojenkäsittelytiedettä tai kirjallisuutta. Tulevaisuus kuitenkin monin paikoin avoin. Eletään nyt muutama vuosi kerrallaan ja katsotaan tilannetta sitten uusiksi :proo:

Avatar
Kaz
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 110
Liittynyt: 22 Loka 2008, 11:02

Re: G: Ammattisi

Viesti Kirjoittaja Kaz » 30 Heinä 2010, 11:42

Koulutukseltani olen merkonomi ja nyt pian 1,5v työskennellyt pankin back office-yhtiössä palvelusihteerinä. :smile:

Avatar
Pinki
Tonttu
Tonttu
Viestit: 244
Liittynyt: 30 Syys 2008, 10:52
Paikkakunta: Lahti

Re: G: Ammattisi

Viesti Kirjoittaja Pinki » 10 Elo 2010, 20:39

Hevosenhoitaja nykyäkseen. Työpaikalla 20 kopukkaa hoidettavana + talli ja tietenkin se oma hevonen siihen lisäksi :smile:

Avatar
apollonia
Tonttu
Tonttu
Viestit: 190
Liittynyt: 20 Joulu 2008, 14:11
Paikkakunta: Turku

Re: G: Ammattisi

Viesti Kirjoittaja apollonia » 10 Elo 2010, 21:24

Koulusta saatujen lappusten mukaan elektroniikka-asentaja sekä yo-merkonomi. Tällä hetkellä välivuodella markkinoinnin tradenomin opinnoista (vuosi olisi vielä jälkellä oppareineen ja harjoitteluineen)
Nyt aherran isossa kansainvälisessä logistiikkafirmassa tehden vähän kaikkea mahdollista.

Unelmahommaa ei ole vielä keksinyt, enkä tiedä vielä mitä haluan tehdä, mutta eiköhän sekin tässä vielä selkene, ainakin toivottavasti :lol:

AdiraGee
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3296
Liittynyt: 28 Elo 2007, 13:37
Paikkakunta: E-Karjala

Re: G: Ammattisi

Viesti Kirjoittaja AdiraGee » 11 Elo 2010, 15:54

Projektipäällikkö koulutusalalla.
Tahtoisin joskus päästä töihin ohjauspuolelle, esim. ammatilliseksi opoksi.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa