Euroviisut

Joulun ulkopuolista elämää.
Vastaa Viestiin
Avatar
Anewielh
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5163
Liittynyt: 10 Huhti 2010, 19:13
Viesti:

Euroviisut

Viesti Kirjoittaja Anewielh » 11 Touko 2011, 00:34

Suomen ehdokas pääsi jälleen Euroviisu-finaaliin. Mitä veikkaat, miten Paradise Oskar tulee pärjäämään?

Seuraatko yleensä Euroviisuja, vai jätätkö suosiolla katsomatta?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Itse pidin tänä vuonna Suomen kappaletta kärkikastiin kuuluvana. Melkoisia jumputuksia nuo muut, mutta Suomen kappale oli kerrankin melko yksinkertainen ja rauhallinen, mutta silti mieleenpainuvampi kuin moni muu. Jos ei tällä parempaa sijoitusta saada, niin millä sitten (tällä viitaten tuohon jumputuksen määrään!)? :mrgreen:

Avatar
athella
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2134
Liittynyt: 04 Heinä 2009, 15:43
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Euroviisut

Viesti Kirjoittaja athella » 11 Touko 2011, 20:05

Seurasin Turkin esiintymisestä asti ja twitterin välityksellä. Kyllä Suomen kappale on huomattavasti parempi kuin monet noista. Oma suosikki taisi olla Georgian poprock-kappale, kiva että sekin pääsi jatkoon. Huomisen semifinaalin katson, mikäli ei mene liian pahasti päällekkäin jääkiekon kanssa. :see:

Sarppa
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4962
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisut

Viesti Kirjoittaja Sarppa » 12 Touko 2011, 08:23

Euroviisut on mun toinen jouluni (kuten aika monet täällä jo tietävät :mrgreen: )

Uskon hurmaavan Axelin charmiin ja veikkaan Suomelle top 10 -sijoitusta :see: Oma suosikkini Norja karsiutui hämmästyksekseni semifinaalissa, jännä nähdä miten toiselle suosikilleni, Italialle käy finaalissa. Veikkaan jotenkin, että voitto menee joko Ranskaan tai Ruotsiin, mutta eihän sitä koskaan tiedä :wink: Jännittävää seurata miten tässä käy :see:

pipsa-poro
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 616
Liittynyt: 24 Elo 2008, 17:03
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Euroviisut

Viesti Kirjoittaja pipsa-poro » 14 Touko 2011, 00:23

Nyt Pipsa-poroa :poroo: nolottaa vastata :oops: :oops: ..

Tällä vuosituhannella eivät Euroviisut ole enää kiinnostaneet pätkääkään, en edes Suomen karsintoja seuraa.. Viimeksi katsoin kisat kokonaisuudessaan ehkä 15 v sitten :roll: ..

Avatar
TULE JOULU KULTAINEN
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 497
Liittynyt: 15 Syys 2007, 23:51

Re: Euroviisut

Viesti Kirjoittaja TULE JOULU KULTAINEN » 14 Touko 2011, 09:20

Täytyy kyllä katsoa, vaikka Suomen biisiä en ollut kuullut ennen tätä viikkoa :oops:

Heh toivottavasti tuplavoitto (viisut ja lätkä) tulee Suomelle, eikä Ruotsille! :oo

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Euroviisut

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 14 Touko 2011, 09:52

........................

Avatar
Kiss
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 366
Liittynyt: 14 Syys 2007, 02:38
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: Euroviisut

Viesti Kirjoittaja Kiss » 14 Touko 2011, 12:19

Hyvän ystäväni Lordin voiton jälkeen ei ole tullut seurailtua juuri yhtään, ehkä maha tuli täyteen historiallisesta voitosta silloin 2006...

Avatar
Joulutähti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2627
Liittynyt: 24 Elo 2007, 07:06

Re: Euroviisut

Viesti Kirjoittaja Joulutähti » 15 Touko 2011, 11:18

Tuli katsottua molemmat semifinaalit sekä tietty eilen itse finaali. Paradise Oscarin sijoitus oli pieni pettymys, eikä voittajakaan ihan suosikkeja ollut. Mutta tuo nyt kuuluukin euroviisuihin. Omat suosikit ja pärjääjät kun harvemmin osuvat yhteen :mrgreen:

Avatar
Anewielh
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5163
Liittynyt: 10 Huhti 2010, 19:13
Viesti:

Re: Euroviisut

Viesti Kirjoittaja Anewielh » 16 Touko 2011, 18:30

Eipä irronnut voittoa, ei :mrgreen: Olisin kyllä odottanut hieman parempaa sijoitusta Oskarille, mutta minkäs teet. Mutta ehkä meille vielä joskus toinen viisuvoittokin suodaan :hei:

Uudesta viisusta minulla ei ole enää minkäänlaista mielikuvaa :oo Muistan vain valkeat vaatteet, niistä kun oli puhetta, mutta en lainkaan sitä että millainen itse laulu oli. Norjan ja Saksan viisut sentään ovat jotenkin jääneet päähän soimaan, mutta enpä usko että tätä viisua tullaan edes Suomen radiolistoilla kuulemaan.

Avatar
TULE JOULU KULTAINEN
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 497
Liittynyt: 15 Syys 2007, 23:51

Re: Euroviisut

Viesti Kirjoittaja TULE JOULU KULTAINEN » 17 Touko 2011, 08:49

Suomen biisi oli positiivinen yllätys ja olin kyllä aika pettynyt kun ei sen paremmin pärjänny :mad:

Mä en tajua, miten se Ruotsin ihan järkyttävän kamala kappale sai niin paljon pisteitä. Hyvin kuvastaa näitä ihmisten arvoja "...musta tulee suosittu....pääsen kotipesään..." tai jotain sinnepäin.
Samoin irkkujen biisi oli järkky!! Voittajaa en edes muista

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa