Kotikutsut

Joulun ulkopuolista elämää.
Vastaa Viestiin
Avatar
katinka
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 947
Liittynyt: 23 Elo 2007, 13:33

Re: Kotikutsut

Viesti Kirjoittaja katinka » 29 Loka 2012, 09:18

mä tykkään järjestää kutsuja, mutta ei niissä kyllä myydä mitään. eli sarpan kertoman tyyliin ;)
olen joskus pitänyt tupperit (ja kaikki hommaamani tuotteet ovat olleet hintansa arvoisia). ja partylitet olen pitänyt ja päänsärkyä sen perään (harmi). tuoksut ei ole miun heiniä joten niissä käynnissäkin saa olla varovainen.

mutta kutsut, siis, niitä pidän. on ihana saada iso porukka pöydän äärelle nauttimaan antimista ja loistavasta seurasta.

nemelia
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 95
Liittynyt: 02 Syys 2013, 22:47

Re: Kotikutsut

Viesti Kirjoittaja nemelia » 03 Syys 2013, 16:24

Olen aiemmin pitänyt kerran tupperware- ja partylitekutsut. Niistä on jo vuosia aikaa. Nyt tulevana viikonloppuna minulla on partylite-kutsut, sillä anoppi rupesi konsultiksi. Tuotteet ovat kyllä aika kalliita, mutta jospa saisin emännän eduilla jotain kivaa. :proo:

Weba
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 426
Liittynyt: 08 Syys 2013, 12:32
Viesti:

Re: Kotikutsut

Viesti Kirjoittaja Weba » 10 Syys 2013, 10:04

Osallistuin ekaa kertaa elämässä partyite kutsuihin juuri, noihin nemelian mainitsemiin :lol: Turhan hinnakkaita minun rahavaroille, mutta olisihan siellä kaikkea kivaa. Ikinä en ole pitänyt, mutta joskus voisi innostuakin. Mutta ei nyt kun muutto lähestyy, ja laatikoita lojuu siellä täällä ym. Mutta ehkä uudessa kodissa joskus.

Avatar
Joulumuori
Valvoja
Valvoja
Viestit: 455
Liittynyt: 23 Elo 2007, 11:17
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Kotikutsut

Viesti Kirjoittaja Joulumuori » 19 Syys 2013, 11:44

Nykyään toimin itse Tupperware- ja Oriflame-konsulenttina.. :) Viikonloppuna olisi Partylite-kutsut mutten pääse osallistumaan.. Taidan tosin laittaa emännälle viestiä että antaa esittelijälle mun tiedot ja pidän itse kutsut.. :) Viime viikolla mulla oli Nosh Organics-kutsut (ekologisia, luomupuuvillaisia lastenvaatteita).

nemelia
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 95
Liittynyt: 02 Syys 2013, 22:47

Re: Kotikutsut

Viesti Kirjoittaja nemelia » 19 Syys 2013, 22:35

Pitämäni partylite-kutsut oli menestys. Porukkaa oli sopivasti ja tilauksia tuli paljon. Sain emännän eduilla paljon kaikenlaista. :D Tuotteiden pitäisi tulla piakkoin. Odotan innolla. :)

adventtityttö
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1092
Liittynyt: 20 Syys 2007, 00:22
Paikkakunta: Kainuu

Re: Kotikutsut

Viesti Kirjoittaja adventtityttö » 21 Syys 2013, 11:19

Mä olen yhä partylitekonsultti, mutta nyt myös oriflame sekä tinttu-tuotteiden konsultti. :) Tosin teen sitä ihan sillä periaatteella, että jos joku haluaa kutsut pitää/tilata, niin mun kautta se onnistuu..

Nythän pystyy partylite-tuotteita ostamaan myös webkaupasta, tosin pitää mennä konsultin sivujen kautta. sitä kautta ei saa tilattua tarjoustuotteita, mutta muut onnistuu. :)

https://minnaromppainen.partylite.fi/Home" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
kilahwi
Tonttu
Tonttu
Viestit: 126
Liittynyt: 27 Elo 2013, 16:47

Re: Kotikutsut

Viesti Kirjoittaja kilahwi » 21 Syys 2013, 22:34

Mun tekis hirveesti mieli päästä partylite-kutsuille. Niin ihania juttuja uudessa kuvastossa :laav: mutta tuikkivia ja tuoksulyhtyyn palasia pitäisi saada, muiin ei rahat riitä :/ itse en voi kutsuja pitää, joten olen kovasti yrittänyt äidiltä kysyä eikö hänen työkavereillaan sattuisi olemaan. Aikaisemmin jollain on aina ollut tähän aikaan voudesta :o

Weba
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 426
Liittynyt: 08 Syys 2013, 12:32
Viesti:

Re: Kotikutsut

Viesti Kirjoittaja Weba » 18 Loka 2014, 08:48

Viime vuonna näköjään kirjoittelin, että joskus voisi partylite kutsut pitää. Ja huomenna emännöin elämäni ekoja kutsuja :) jännityksellä odotan paljon väkeä tulee, ilmoittautumisten perusteella noin 10, mutta paljon on porukkaa josta ei ole kuulunut mitään, joten ehkä heistäkin joku saapuu. Joten nyt känny pois ja leipomaan...

Avatar
Eneri
Tonttu
Tonttu
Viestit: 143
Liittynyt: 05 Syys 2013, 19:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kotikutsut

Viesti Kirjoittaja Eneri » 25 Loka 2014, 10:30

Tykkään käydä erilaisilla kutsuilla. Omat kutsuni eivät koskaan onnistu, joten sellaisista en haaveile enää.

Weba
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 426
Liittynyt: 08 Syys 2013, 12:32
Viesti:

Re: Kotikutsut

Viesti Kirjoittaja Weba » 04 Marras 2014, 19:01

Ihan kivasti meni partylite kutsut. Sain 50€ arvoiset somisteet ilmaitteeksi ja puoleen hintaan sain ostaa yhden jutun, ja otin piparkakkutaloja kolmen sarjan tuikkiville. Lisäksi hyvän alepaketin tuikkivia. Kaiken päälle äitini osti minulle tuikkiva joulukalenterin. Nyt on mitä poltella.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa