Kotikutsut

Joulun ulkopuolista elämää.
Vastaa Viestiin
Avatar
Unico
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 2082
Liittynyt: 10 Marras 2007, 11:19

Re: Kotikutsut

Viesti Kirjoittaja Unico » 11 Marras 2014, 18:03

Weba, kiva että meni kutsut hyvin.
Mä mietin pitäisinkö me&i kutsut vielä tähän loppu vuoteen.

Avatar
JapeTonttu
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 865
Liittynyt: 07 Loka 2015, 21:43
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti:

Re: Kotikutsut

Viesti Kirjoittaja JapeTonttu » 23 Helmi 2020, 15:06

En ole ikinä oikein viihtynyt esittelykutsuilla. Parilla olen ollut, mutta jotenkin koen niissä olevan aikamoinen tuputtamisen meininki. En ole pitkään aikaan pitänyt mitään kutsuja, mutta nyt tammikuussa pidettiin perinteiset tuparit. Paikalla oli mieheni veli, hänen tyttöystävänsä, mieheni yksi kaveri ja iso liuta minun työkavereita. Miehen kaverit istui keittiönpöydän ääressä, minä ja ystäväni taasen olkkarinpöydän ääressä. Talo kierros kaikille tehtiin, juteltiin ja herkuteltiin. Sain myös päivää aiemmin tietää uudesta työsopimuksesta ja paljon onnitteluja sateli. Oli oikein mukava perjantai-ilta, rento ja hauska. Monet kehuivat, että oli oikein onnistuneet juhlat ja tarjoilut. Kyllä kaikki vieraat olivat aidoisti iloissaan ja innoissaan meidän uudesta kodista :inlaav:

Joulun odottaja
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 61
Liittynyt: 31 Touko 2020, 13:30

Re: Kotikutsut

Viesti Kirjoittaja Joulun odottaja » 30 Elo 2020, 17:20

Kotikutsut on kyllä monesti kivoja. Olen ollut Tupperware-, Partylite- ja jollain vaatekutsuilla. Itse olen pitänyt muutamat Partylite ja maustekutsut. Nyt ei ole ollut muutamaan vuoteen mitään ja koronan takia tuskin onnistuu ihan pian, mutta sitten kun mahdollista, niin olisi taas hauska osallistua / järjestää.

Freyja86
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 93
Liittynyt: 01 Elo 2019, 12:12

Re: Kotikutsut

Viesti Kirjoittaja Freyja86 » 04 Syys 2020, 08:09

Mä käyn mun ystävän järjestämillä Me&I vaatekutsuilla. Lapsille lähinnä nykyään ostan vaatteita sieltä. Helpompaa kun ei tarvi kauppoja kiertää ja voi sovitella rauhassa. Ja meidän lapset on niin hoikkia ja pitkäsäärisiä et nuo housut on ainoat mitkä pysyy jalassa. Muuten en pahemmin kutsuilla käy.

Sodapop
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 13
Liittynyt: 27 Heinä 2021, 16:41
Paikkakunta: Oulu

Re: Kotikutsut

Viesti Kirjoittaja Sodapop » 29 Heinä 2021, 13:32

Toistaiseksi en ole itse sen kummemmin kotikutsuja pitänyt (ainoastaan parit teekutsut), mutta oon käynyt sukulaisten järjestämillä Tupperware- ja Partylite- kutsuilla :peukku:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa