Mikä kirja yöpöydällä?

Joulun ulkopuolista elämää.
Vastaa Viestiin
tähtisade
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 57
Liittynyt: 08 Marras 2008, 09:49
Paikkakunta: Joulumaa

Re: Mikä kirja yöpöydällä?

Viesti Kirjoittaja tähtisade » 27 Syys 2011, 17:37

Lankakaupan Talvi, vielä en ole päässyt alkua pidemmälle.

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Mikä kirja yöpöydällä?

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 27 Syys 2011, 18:27

...............................

tupuna
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 110
Liittynyt: 31 Loka 2008, 11:07
Paikkakunta: Turku

Re: Mikä kirja yöpöydällä?

Viesti Kirjoittaja tupuna » 28 Syys 2011, 20:48

tähtisade kirjoitti:Lankakaupan Talvi, vielä en ole päässyt alkua pidemmälle.
Minä pyysin tuon kirjan viime jouluna lahjaksi mieheltäni, sainkin, mutta en ole vieläkään aloittanut lukemaan sitä...! :oops: Joskus olen lukenut tosi paljon, kirja meni helposti päivässä, mutta nyt tuntuu aina olevan niin paljon kaikkea muuta puuhaa ettei tule edes mieleen alkaa lukea, hyvä että aikakauslehtiä ehtii lukemaan läpi -ja nekin vasta parin viikon päästä ilmestymisestä! Nyt yritän ottaa tavoitteeksi lukea tuon ennen joulua!

Avatar
Tyyris-Tyllerö
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 83
Liittynyt: 08 Loka 2008, 09:32
Paikkakunta: Ylämylly

Re: Mikä kirja yöpöydällä?

Viesti Kirjoittaja Tyyris-Tyllerö » 28 Syys 2011, 21:03

Sama ongelma minullakin eli ei vaan ehdi lukemaan. Mulla on tapana lukea sängyssä ennen nukahtamista, mutta usein olen niin väsynyt, ettei montaa sivua edisty yhden illan aikana. Ennen tuli luettua aina kun vähänkin aikaa oli, mutta nykyisin helposti istahtaa tähän tietokoneen ääreen :oops:

Viljatonttu
Tonttu
Tonttu
Viestit: 206
Liittynyt: 27 Syys 2007, 20:58

Re: Mikä kirja yöpöydällä?

Viesti Kirjoittaja Viljatonttu » 28 Syys 2011, 23:51

Tällä hetkellä oon hurahtanu :jouulu: ihan täysin ristikoihin, joten ristikkolehtiä onkin kertynyt aikamoinen kasa yöpöydälle! :-D

Mutta koska kysymyksessä puhutaan nimenomaan kirjoista...Yöpöydällä odottelee tällä hetkellä lukukärpäsen saapumista Danielle Steelen Vastavoimat. Luin vastikään samaisen kirjailijan kirjan Hevostila. En tiedä miksi ihmeessä sen lainasin, eikä mulla ollu minkäänlaista odotusta sen suhteen. Eräänä iltana aloin lukea sitä, ja laskin kirjan käsistäni vasta kun olin huomaamattani lukenut n.70 sivua!! :oo Eli se oli tosi hyvä! Tykkäsin. Usein yöpöydällä saattaa vuoroaan odotella useampikin Agatha Christien kirja.

Avatar
nissis
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 496
Liittynyt: 28 Elo 2011, 12:19
Paikkakunta: Oceanic Flight 815

Re: Mikä kirja yöpöydällä?

Viesti Kirjoittaja nissis » 29 Syys 2011, 11:42

athella kirjoitti:Olen nyt lukenut Charleine Harrisin Sookie Stackhouse-sarjaa (sitä mihin True Blood perustuu, jos ei joku jostain syystä tiennyt). Viimeksi luin kolmannen osan, eli Kylmäveristen klubin. Neljäs osa pitäisi hankkia, niin pääsen sitäkin lukemaan.
Mulla ihan samat lukemiset :lol: hain just eilen kirjastosta neljännen ja viidennen kirjan iltalukemisiksi :smile:

Avatar
nissis
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 496
Liittynyt: 28 Elo 2011, 12:19
Paikkakunta: Oceanic Flight 815

Re: Mikä kirja yöpöydällä?

Viesti Kirjoittaja nissis » 29 Syys 2011, 11:42

tuli tuplana

Avatar
KaMilla
Tonttu
Tonttu
Viestit: 154
Liittynyt: 23 Syys 2007, 13:33

Re: Mikä kirja yöpöydällä?

Viesti Kirjoittaja KaMilla » 29 Syys 2011, 12:07

Nora Robertsin Chasing Fire löytyy tällä hetkellä yöpöydältä ja odotan jo kovasti marraskuussa ilmestyvää Robertsin sueraavan The Inn BoonsBoro-trilogian ensimmäistä osaa The Next Always.

Leea
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1533
Liittynyt: 21 Marras 2008, 09:53

Re: Mikä kirja yöpöydällä?

Viesti Kirjoittaja Leea » 29 Syys 2011, 14:40

kuusipuu kirjoitti: "Ei kiitos" puolestaan oli minusta aivan nimensä veroinen, eli ei kiitos sitä enää uudelleen lukuun.
Joo, oli aika kummallinen. Enkä minäkään aio sitä toista kertaa lukea...

Avatar
Tonttunen
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 315
Liittynyt: 01 Syys 2011, 13:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä kirja yöpöydällä?

Viesti Kirjoittaja Tonttunen » 29 Syys 2011, 14:45

Mulla on luettavana Mari Jungstedtin Kevään kalpeudessa. Ihan hyvältä vaikuttaa. Pian taidan kaivaa joulukirjat ja vanhat joululehdet esille ja alkaa fiilistellä. :see:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa