4. Kysymystä (Peli)

Joulun ulkopuolista elämää.
Vastaa Viestiin
Avatar
Joulutähti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2627
Liittynyt: 24 Elo 2007, 07:06

Re: 4. Kysymystä (Peli)

Viesti Kirjoittaja Joulutähti » 27 Loka 2011, 22:39

1. Kiroiletko? Kyllä.
2. Luetko juorulehtiä? Juoruja tulee luettua eniten netistä, mutta kyllä esim. lääkärin odotushuoneessa tarttuu käteen aika usein Seiska.
3. Mitä ostit itsellesi viimeksi? Ostin kengät, mutta siitäkin on jo kauan.
4. Oletko mustasukkainen? Joskus ihan pienesti.

1. Katsotko saippuasarjoja?
2. Lempiruokasi?
3. Mitä tekisit jos voittaisit päävoiton lotossa?
4. Onko kotisi yleensä tiptop vai hyrskyn myrskyn?

Avatar
Anewielh
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5163
Liittynyt: 10 Huhti 2010, 19:13
Viesti:

Re: 4. Kysymystä (Peli)

Viesti Kirjoittaja Anewielh » 27 Loka 2011, 23:03

1. Katsotko saippuasarjoja?
Satunnaisesti, mutta nytkin pyörii taustalla Kauniiden ja Rohkeiden tämän iltainen jakso :mrgreen:

2. Lempiruokasi?
Voi hurjuutta, tämä onkin oikeasti perin vaikea kysymys. Yleensä melkein kaikki ruoka on hyvää! Mutta kyllä se melkein kuitenkin kallistuu sinne "perinteiseen" kotitekoiseen pizzaan. Siihen kun saa laitettua ihan minkälaisen täytevalikoiman tahansa.

3. Mitä tekisit jos voittaisit päävoiton lotossa?
Tämäkin on varmaan aika perinteinen vastaus; maksaisin asuntolainan pois ja jättäisin nykyisen kämpän vuokra-asunnoksi. Sitten joko ostaisin vanhan omakotitalon tai rakennuttaisin uuden omia toiveita vastaavaksi. Rakennuttaminen olisi todennäköisempää, sillä ihania ja oikeasti vanhoja taloja on meilläpäin melkoisen harvassa. Antaisin myös rahaa äidille ja muutamalle sukulaiselle, sellaisille jotka sitä ihan oikeasti tarvitsisivat. Eri asia sitten, ottaisivatko sukulaiset sitä vastaan. Pari sellaista hyväntekeväisyyskohdetta on alati mielessä, joille antaisi mielellään enemmänkin rahaa kuin muutaman euron vuodessa. Lisäksi ostaisin paljon kirjoja ja elokuvia. Autonkin saattaisin ostaa, siinä tapauksessa olisi varaa pitää autoa vaikkei sillä ajaisikaan kuin muutaman kerran vuodessa. En kuitenkaan usko, että elämä muutoin muuttuisi kauheasti.

4. Onko kotisi yleensä tiptop vai hyrskyn myrskyn?
Kyllä se yleensä on melkoisen tiptop, kissatkin pitävät siitä huolen :lmao:

1. Jos joutuisit valitsemaan vain yhden jouluruoan jota saisit syödä jouluna, mikä se olisi?
2. Mikä asia on sinulle ehdoton jouluna? Sellainen mitä ilman joulu ei tunnu joululta missään tilanteessa.
3. Mikä on paras koskaan saamasi joululahja?
4. Jos saisit viettää joulusi vain yhden ihmisen kanssa, kuka hän olisi?

Avatar
Joulumuori
Valvoja
Valvoja
Viestit: 455
Liittynyt: 23 Elo 2007, 11:17
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: 4. Kysymystä (Peli)

Viesti Kirjoittaja Joulumuori » 28 Loka 2011, 21:09

1. Jos joutuisit valitsemaan vain yhden jouluruoan jota saisit syödä jouluna, mikä se olisi?
-Tää on helppo, porkkanalaatikko. Se vaan on niin hyvää.
2. Mikä asia on sinulle ehdoton jouluna? Sellainen mitä ilman joulu ei tunnu joululta missään tilanteessa.
-Lapset. Ihan sama mitä tapahtuu ja miltä tuoksuu ja missä, pääasia on, että ympärillä on lapsia. Kun on kuusilapsisen perheen vanhin ja omalla esikoisella ja nuorimmalla pikkuveljellä on ikäeroa vain 6 vuotta niin sitä on niin tottunut että jouluna on aina lapsia. :)
3. Mikä on paras koskaan saamasi joululahja?
-Narnian tarinat-kirja. Ensimmäinen (ja varmaan viimeinen) kerta kun mun mies oikeesti kuunteli syksyn mittaan mun "vihjeitä" siitä mitä mä haluan lahjaksi, ja se osti kuin ostikin sen. :) Vielä on viimeinen osa lukematta..
4. Jos saisit viettää joulusi vain yhden ihmisen kanssa, kuka hän olisi?[/quote]
-Epäreilu kysymys kun mulla on kolme lasta. :see: Mutta jos me nyt lapset sitten skipataan niin kyllä mä sen ton ukkelin kanssa sitten viettäisin. Se on mun paras kaverini kuitenkin. :laav:

*************************************
1. Valko- vai punaviini?
2. Kissa vai koira?
3. Kahvi vai tee?
4. Kuorosota vai Korkojen kera?

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: 4. Kysymystä (Peli)

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 28 Loka 2011, 21:17

.............................

Avatar
Kkimi_
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 110
Liittynyt: 09 Loka 2011, 14:44
Paikkakunta: Uusimaa

Re: 4. Kysymystä (Peli)

Viesti Kirjoittaja Kkimi_ » 28 Loka 2011, 21:32

1. Aurinkorannalla
2. En, voisi joskus kyllä käydä
3. Oikea
4. Kaikesta clubimusasta, electro, tecno, dance, house...eli kaikki menevä ja tällänen :)
----------------------------------------------------------------------------------------
1. Poltatko tupakkaa?
2. Minkälainen olet kännissä?
3. Oletko itsekäs?
4. Oletko koskaan satuttanut jotakuta (fyysisesti/henkisesti) niin, että välinne ovat menneet poikki lopullisesti?

Avatar
Anewielh
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5163
Liittynyt: 10 Huhti 2010, 19:13
Viesti:

Re: 4. Kysymystä (Peli)

Viesti Kirjoittaja Anewielh » 28 Loka 2011, 23:45

1. Poltatko tupakkaa?
En polta. Olen polttanut elämässäni vissiinkin kaksi tupakkaa, kokeilumielessä. En pidä hajusta enkä mausta.

2. Minkälainen olet kännissä?
Jaa'a, olen hyvin harvoin kännissä joten kokemukset ovat jääneet aika vähäisiksi. Taidan olla melko puhelias ja eloisa.

3. Oletko itsekäs?
Toivottavasti olen sitä hyvällä tavalla. Olen ollut melkein koko ikäni hyvin uhrautuvainen ja toisinaan jopa toimittanut kynnysmaton virkaa, joten koetan edelleenkin opetella sanomaan ei ja olemaan repeämättä jokaiseen suuntaan.

4. Oletko koskaan satuttanut jotakuta (fyysisesti/henkisesti) niin, että välinne ovat menneet poikki lopullisesti?
Asianomaiselta kysyttäessä, kyllä (henkisesti). Itse sanoisin kuitenkin, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Ei voi olettaa toisen sietävän mitä tahansa, ja kenenkään ei pidä joutua sellaiseen suhteeseen (olipa kyseessä mikä tahansa suhde, pari-, ystävyys- jne.) jossa toinen ottaa pidemmän päälle enemmän kuin antaa itsestään. Sanoin vihdoinkin sen, mikä mielestäni oli ollut ongelmana jo pitkään välillämme. Tämä tulkittiin pelkästään negatiivisesti joten välithän siinä menivät, kun toisella ollut haluakaan selvittää väärinkäsityksiä ja ongelmakohtia.

1. Maaseutu vai kaupunki?
2. Paukkuvat pakkaset vai nuoskakeli?
3. Tyyni vai myrskyävä sää?
4. Koti-ilta vai ilta kaupungilla?

Avatar
Joulumuori
Valvoja
Valvoja
Viestit: 455
Liittynyt: 23 Elo 2007, 11:17
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: 4. Kysymystä (Peli)

Viesti Kirjoittaja Joulumuori » 29 Loka 2011, 11:10

1. Maaseutu vai kaupunki? Maaseutu.. Mutta josta ei kuitenkaan ihan mahdoton matka olis sinne kaupunkiinkaan, joku 20km olis ihan ok. Nyt asutaan 4km päässä kapungin keskustasta, syrjempään tahtois.
2. Paukkuvat pakkaset vai nuoskakeli? Paukkuvat pakkaset ehdottomasti! Autokin toimii pakkasilla niin ei haittaa yhtään. :)
3. Tyyni vai myrskyävä sää? Myrskyävä, jos saa olla vaan kotona. Tyyni jos pitää jonnekin lähteäkin. :)
4. Koti-ilta vai ilta kaupungilla? Koti-ilta. Mä oon jo niin vanha että pari, kolme kertaa kaupunki-iltaa vuodessa riittää.

* * * * * * * *
1. Mitä syöt aamupalaksi?
2. Kun haluat hemmotella perhettäsi, mitä teette?
3. Mitä teet työksesi?
4. Pelaatko konsolipelejä?

Avatar
pipari
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 985
Liittynyt: 20 Syys 2008, 11:48
Paikkakunta: Kemi

Re: 4. Kysymystä (Peli)

Viesti Kirjoittaja pipari » 29 Loka 2011, 11:39

1. Mitä syöt aamupalaksi?--- Leipää, kahvia ja jukurttia.
2. Kun haluat hemmotella perhettäsi, mitä teette?--Hyvää ruokaa ja elokuvia, ulkoilua, pelailua..
3. Mitä teet työksesi?--Lastenhoitajana päiväkodilla
4. Pelaatko konsolipelejä?--En =)

***********
1.Luetko horoskooppeja, uskotko niihin?
2.Pohjoisin paikka, missä olet käynyt?
3.Keräätkö jotain, jos niin mitä?
4.Mikä on erityisen lähellä sydäntäsi?

Leea
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1533
Liittynyt: 21 Marras 2008, 09:53

Re: 4. Kysymystä (Peli)

Viesti Kirjoittaja Leea » 01 Marras 2011, 17:17

1.Luetko horoskooppeja, uskotko niihin?luen ja käsitän ne pikemminkin vinkkeinä elämää helpottamaan, eli en usko
2.Pohjoisin paikka, missä olet käynyt? Kittilä
3.Keräätkö jotain, jos niin mitä?hyviä ideoita ja haaveita...
4.Mikä on erityisen lähellä sydäntäsi?lapset

................................................................................................

1. Oletko koskaan käyttänyt askelmittaria?
2. Näitkö lapsena joulutontun kurkkimassa ikkunan takana?
3. Mikä on mielestäsi inhottavin tai todella inhottava haju?
4. Mistä asiasta ilahduit viimeksi?

Avatar
Kkimi_
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 110
Liittynyt: 09 Loka 2011, 14:44
Paikkakunta: Uusimaa

Re: 4. Kysymystä (Peli)

Viesti Kirjoittaja Kkimi_ » 01 Marras 2011, 17:24

1. En
2. En :(
3. Tupakan haju
4. Siitä että, joulu on jo 53 yön päästä!!
--------------------------------------------
1. Katsotko diiliä?
2. Aijotko käydä jouluaattona haudoilla?
3. Milloin elämäsi muuttuu/on muuttunut radikaalisti?
4. Tykkäätkö Geishasta?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa