Marraskuun makeislakko?

Joulun ulkopuolista elämää.
Vastaa Viestiin
Snow angel
Tonttu
Tonttu
Viestit: 141
Liittynyt: 30 Elo 2011, 20:59

Re: Marraskuun makeislakko?

Viesti Kirjoittaja Snow angel » 31 Loka 2011, 21:15

Harkitsen myös vakavasti tuota makeislakkoa, jos nyt ainakin marraskuun lakkoilisi..Tulee kyllä olemaan todella vaikeaa, olen ihan sokeriaddikti ja karkkia tulee syötyä melkein päivittäin :oops:

Avatar
Tyyris-Tyllerö
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 83
Liittynyt: 08 Loka 2008, 09:32
Paikkakunta: Ylämylly

Re: Marraskuun makeislakko?

Viesti Kirjoittaja Tyyris-Tyllerö » 01 Marras 2011, 07:34

Ehdottomasti mukana :hei: . Vaikeaa tulee kyllä olemaan kun on tällainen sokerihiiri :oops:

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Marraskuun makeislakko?

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 01 Marras 2011, 08:34

.........................

Avatar
Anewielh
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5163
Liittynyt: 10 Huhti 2010, 19:13
Viesti:

Re: Marraskuun makeislakko?

Viesti Kirjoittaja Anewielh » 01 Marras 2011, 09:34

Minäkin olen tullut vähän siihen tulokseen, että itseään on vähän turha kiusata tähän aikaa vuodesta :lol: Lähinnä siis päädyin omassa herkkulakossa vähän sellaiseen järjestelyyn, että koetan hillitä edes viikolla herkkujen syömistä :pig:

Avatar
nissis
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 496
Liittynyt: 28 Elo 2011, 12:19
Paikkakunta: Oceanic Flight 815

Re: Marraskuun makeislakko?

Viesti Kirjoittaja nissis » 01 Marras 2011, 11:21

Anewielh kirjoitti:Minäkin olen tullut vähän siihen tulokseen, että itseään on vähän turha kiusata tähän aikaa vuodesta :lol: Lähinnä siis päädyin omassa herkkulakossa vähän sellaiseen järjestelyyn, että koetan hillitä edes viikolla herkkujen syömistä :pig:
Mulla sama menossa :smile: oon niin kova syömään herkkuja, että yritän nyt viikot olla ilman, mut viikonloppusin sit saa syödä :peukku:

Omppu
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 738
Liittynyt: 21 Syys 2010, 15:01
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Marraskuun makeislakko?

Viesti Kirjoittaja Omppu » 02 Marras 2011, 06:36

Idea on varsin loistava, mutta toteuskelpoisuus kohdallani on toistaiseksi kysymysmerkki. Yritän kuitenkin kovasti. Yksi karkiton päivä on jo takana :lol: , eli enää päälle kaksikymmentä kestettävää päivää, jos meinaa ensimmäiseen adventtiin asti kestää. Minä voisin oikeastaan kiusata itseäni lisää pohtimalla, mitä kaikkea syönkään sitten lakon loputtua. Piparisuklaata ainakin....

Avatar
Serene
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 870
Liittynyt: 26 Elo 2010, 16:25

Re: Marraskuun makeislakko?

Viesti Kirjoittaja Serene » 03 Marras 2011, 14:53

Täällä on selvitty hengissä ekat päivät :hei: Helppoa ei kyllä ole! Ehkä se 1 herkkupäivä viikossa voisi jäädä - se on kuitenkin iso muutos verrattuna aiempaan seitsemään :oops:

Omppu
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 738
Liittynyt: 21 Syys 2010, 15:01
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Marraskuun makeislakko?

Viesti Kirjoittaja Omppu » 05 Marras 2011, 12:47

Kuinkas sujuu lakkolaiset, onko jo rikkureita ilmaantunut :lol: ? Ajatella, että on viides päivä jo(vasta) menossa ja vielä tuntuu täällä ihan hyvältä, eikä ihmeempiä namihimotuksia ole tullut . Tiedän, että ensi viikolla tietyn ajan ollessa kuusta, minulla on haastetta lakkoilla. Sokerihimo on pahin pms-oireeni, mutta jospa siitä selvitään. Sitten loppukuu pitäisi olla helpompaa. Että sellaista avautumista tällä kertaa....:jouulu:

Avatar
Serene
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 870
Liittynyt: 26 Elo 2010, 16:25

Re: Marraskuun makeislakko?

Viesti Kirjoittaja Serene » 05 Marras 2011, 13:17

Muuten menee hyvin mutta päätin tosiaan ottaa viikonloppuna rennommin :lol: Tosin yllätyksekseni huomasin, ettei tehnyt oikein mielikään ja herkkujen määrä jäi vähäiseksi :shock: Hyvä niin!

Avatar
eirwen
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 713
Liittynyt: 14 Syys 2009, 15:50

Re: Marraskuun makeislakko?

Viesti Kirjoittaja eirwen » 05 Marras 2011, 15:32

hyvin sujuu :smile: ihmeen vähän tehny edes mitään mieli...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa