Päivän kuulumiset

Joulun ulkopuolista elämää.
Vastaa Viestiin
Avatar
Kkimi_
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 110
Liittynyt: 09 Loka 2011, 14:44
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Päivän kuulumiset

Viesti Kirjoittaja Kkimi_ » 20 Marras 2011, 17:16

Tänään oli ihana herätä aamulla kun maa oli ihan kuurassa <3. 10 aikoihin lähdin kaverille airsoftaamaan! Oli todella kivaa, pääsimme softaamaan autiotaloon jonka kaverin vanhemmat olivat ostaneet :). Yöllä pitäisi sataa lunta ja se jos joku on huippua. Minulla on niin ihana fiilis, kyllä me saamme valkoisen joulun tänne eteläänkin. Vähän fiilistelyä ;)

Avatar
Anewielh
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5163
Liittynyt: 10 Huhti 2010, 19:13
Viesti:

Re: Päivän kuulumiset

Viesti Kirjoittaja Anewielh » 20 Marras 2011, 20:40

Kkimi_, tottahan toki voitte pitää pikkujoulut silloin 16.12!

Meillä ainakin on ollut tapana kavereiden kanssa pitää pienet pikkujoulut lomien alettua, eli 20-22. joulukuuta. Ihan hyvin silloinkin voi vielä juhlia pikkujouluja, pääasia mielestäni on se, että pidetään hauskaa yhdessä :hei:

Avatar
kivaa
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 291
Liittynyt: 25 Syys 2011, 17:47
Paikkakunta: Vantaa

Re: Päivän kuulumiset

Viesti Kirjoittaja kivaa » 21 Marras 2011, 21:32

Mekin ollaan kahdestaan erään hyvän ystäväni kanssa jouluilemassa juuri jouluviikolla! :mrgreen: Kahdestaan höpötellään joulusta ja ollaan muuten vain ihan tonttuja.

Mulla on oikein hyvä fiilis. Koulupäivä oli vaihteeksi aika raskas ja koulutyöt painavat todellakin päälle (seminaareja, ryhmätöitä, haastattelua, esseitä, tenttejä) ja pahin on juuri ennen lomia, eli stressiä riittää, mutta mulla on niin kiva fiilis, kun olen yli viikon nyt päivittäin käynyt salilla erilaisilla ryhmäliikuntatunneilla ja mikä parasta - tänään vaaka näytti hieman vähemmän, mitä se näytti aloittaessa! Kyllä mä vielä (joskus) sen 10 kiloa laihdutan, mutta kun joulu lähestyy, niin silloin en aio laihiksella olla! :lol: (ja sitten tulee kaikki siihen asti menetetyt kilot takaisin hehee). Kiireinen viikko muutenkin tiedossa: päivittäin pitkiä koulupäiviä, paljon koulutehtäviä vapaa-ajalla ja salilla pitäisi treenailla, mutta tämän lisäksi pitäisi myös valmistautua viikonloppua varten, kun meille tupa täyteen ihmisiä! Kiireellä pitää perjantai-iltana/yönä tehdä glögijuustokakkua (ja nyt sen on onnistuttava...), kinkkupiirakkaa, joulutorttuja jne ja siivoilla, pyyhkiä pölyjä ja järjestellä paikkoja - ja laittaa muutamia joulukoristeita! :laav:

Eli oikein hyvä fiilis, vaikka kovasti stressaakin ja välillä haluaisi lyödä vain päätä seinään. Kyllä mä jaksan nää muutamat viikot pinnistää! Ja ravata vaa´alla! :mrgreen:

tupuna
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 110
Liittynyt: 31 Loka 2008, 11:07
Paikkakunta: Turku

Re: Päivän kuulumiset

Viesti Kirjoittaja tupuna » 25 Marras 2011, 07:43

Pitkästä aikaa pääsin lukemaan tätä sivustoa, kun tietokone otti ja lakkasi toimimasta ja oli viikon pois käytöstä! Töissä en ehtinyt surfata missään eikähän tälle palstalle voikaan tulla vain äkkiä piipahtamaan... Onneksi oli ihan olematon vika jonka kaveri korjasi suit sait. Nyt sitten innoissani heräsin tosi aikaisin, että ehdin käydä täällä ennen töihin menoa! :see:
Ulkona sataa vettä, mutta ei anneta sen haitata... (Ostin viime viikolla uuden sateenvarjon, joka eilisaamun kovassa tuulessa todettiin tuulenkestäväksi kuten oli luvattukin.)
Viikonloppuna on tiedossa ainakin Yön konsertti, jouluvalojen ja -tekstiilien esillelaittoa ja piparien leivontaa!

Avatar
Kkimi_
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 110
Liittynyt: 09 Loka 2011, 14:44
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Päivän kuulumiset

Viesti Kirjoittaja Kkimi_ » 25 Marras 2011, 21:00

HERRANJUMALA, tänään meillä oli joulukirkko ja puuroa, pipareita ja glögiä koulussa VAU! Sunnuntaina on koululla joulumyyjäiset, eli käytännössä jokaisella luokalla on oma koju mihin oman luokan oppilaat tuovat jotain myytävää. Itse tuon mummon kutomia villasukkia ja lapasia jotka ovat menneet kuumilla kiville joka vuosi :). Nämä rahat mitkä saadaan sitten joulumyyjäisistä käytetään luokkaretkeen. Meidän luokka on suunnitellut ruotsinreissua...pitää kattella että saadaanko 3 valvojaa mukaan, tällä hetkellä 2 :).

Avatar
Joulutonttu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5004
Liittynyt: 23 Elo 2007, 19:10
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: Päivän kuulumiset

Viesti Kirjoittaja Joulutonttu » 27 Marras 2011, 15:45

Tänään ollut kaikin puolin kiva päivä. Nukuin kerrankin pitkään ja hyvät yöunet :woohoo: Paras kaveri tuli käymään kahvittelun merkeissä ja mies vaihto samalla sille talvirenkaat autoon.
Saatiin taas kunnolla juoruttua ja vedet silmissä naurettua :lol:
Samalla pyysin kaveriani jo tässä vaiheessa tulevan lapsemme sylikummiksi, ja onnessaan otti pestin vastaan :laav:

Avatar
katsuja
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1172
Liittynyt: 13 Loka 2009, 15:16
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Päivän kuulumiset

Viesti Kirjoittaja katsuja » 27 Marras 2011, 19:23

Lääkehoidon tentti tulossa tiistaina! apua! sen takia en hirveästi ole ehtinyt täällä olemaan enkä päikkyyn kirjoittelemaan. tiistain jälkeen lupaan kunnolla lukea täältä kirjoitukset! :smile:

Avatar
Joulutonttu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5004
Liittynyt: 23 Elo 2007, 19:10
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: Päivän kuulumiset

Viesti Kirjoittaja Joulutonttu » 28 Marras 2011, 12:54

Tänään on kaikki mennyt ihan perseelleen. Ensinnäkin viime yö meni huonosti nukkuessa. Aamulla sitten olin kuitenkin into piukeana viime yön satamasta lumesta ja piti mennä lunta kuvaamaan.
Satuin facebookkiin laittamaan muutaman kuvan, niin siellä sitten yksi (ystäväni) miespuolinen lumen vihaaja alko sitten keljuilemaan lumesta ja ilkkumaan että ei ne pitkään pysy. Ja sille sitten laitoin viestinä, että ilonpilaaja. Ja en muista mitä muuta se alko mussuttamaan (kun lopulta poisti viestinsä) niin vastasin siihen sitten, että ne jotka nauttii lumesta, niin antaa nauttia ja ketkä ei niin olkoot vaikka hiljaa ;)
Ja siitähän tää kaveri sitten otti nokkiinsa ja lopuksi laitto kommentin, että empä tiennykkää että sä noin saatanan tosikko olet.no siinäs oot sitte keskenäs

Arvatkaa pääsikö tässä vaiheessa sitten itku.
Mitäs hittoa alkaa louskuttamaan leukojaan eikä anna toisten nauttia lumesta vaikka ite vihaa sitä ja vitsinä minä tuon oman kommenttini laitoin. Muutenkin kun on nukkunut huonosti koko yön ja hormoonit sekottaa vielä päätään, niin eihän sitä muuta tartte kun yks lause, ja vedän herneet syvälle nenääni :-|
Että se siitä lumen riemusta!!! :bum:

Avatar
Tonttunen
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 315
Liittynyt: 01 Syys 2011, 13:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän kuulumiset

Viesti Kirjoittaja Tonttunen » 28 Marras 2011, 13:32

Aivan järkyttävän kauhean viime viikon jälkeen tänään on ollut pitkästä aikaa ihan hyvä päivä. Kirjoittelinkin toissa viikolla, että meillä sattui keittiössä vesivahinko, kun astianpesukone oli vuotanut parketin alle. Onnettomuuksilla taitaa olla taipumusta kasaantua.

Viime viikolla meidän onnettomuudet jatkuivat, kun kissa sairastui. Lopetti vain syömisen ja juomisen. Juostiin sen kanssa Pieneläinklinikalla monta monituista kertaa. Keskiviikkona olivat antamassa sille kivuliasta pahoinvoinninestolääkettä ja käskivät mun pidellä kovaa kiinni. Kissaraasu säikähti, kun lääke kuulemma kirvelee kovasti, ja nappasi kiinni mun sormeen. Seuraavana päivänä puraisusta kävin työterveydessä näyttämässä turvonnutta ja tykyttävää peukkuani. Siellä oli märkää ja olisin voinut saada verenmyrkytyksen - peukuntyvestä lähti jo punainen juova kyynärtaipeeseen. Lääkäri uumoili, että joutuu pistämään mut suonensisäiseen antibioottitiputukseen. Veriarvot olivat kuitenkin ok, joten tavallinen suun kautta otettava antibiootti riitti. Ai niin ja lisäksi käyttämäni kuntokeskus meni konkurssiin.

Nyt menee jo kivemmin. Perjantaina kuulin, että sain hakemani työpaikan, sormi on paranemassa kovaa vauhtia, haavat ovat umpeutuneet. Kissa sai antibioottia suolistotulehdukseen ja alkoi la juoda omatoimisesti ja sunnuntaina aloitti myös syömisen. Kuntokeskus avaa tänään ovensa, kun toinen yrittäjä otti sen vetääkseen. Nyt jo vähän hymyilyttää! :hei:

Sarppa
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4962
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän kuulumiset

Viesti Kirjoittaja Sarppa » 28 Marras 2011, 14:36

Ihanaa kuulla, että onni onnettomuudessa! :hei: Kekkasinkin just että mistä päin olet tuon kuntokeskuksen perusteella :mrgreen:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa