Päivän kuulumiset

Joulun ulkopuolista elämää.
Vastaa Viestiin
Avatar
Joulutonttu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5004
Liittynyt: 23 Elo 2007, 19:10
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: Päivän kuulumiset

Viesti Kirjoittaja Joulutonttu » 03 Joulu 2011, 11:26

Sain vihdoin ja viimein nukuttua 10 tunnin yöunet :woohoo:
Onhan tässä jo yli viikko kärvistelty 2 tunnin yöunilla/yö, joten tää on jo luksusta.
Tänään pitäisi sitten puunata kämppä taas vaihteeksi, joten siinähän se muutama tunti taas menee kivasti. Katsotaan, jos jaksaisi vielä joulukoristeita hieman laitella esille :see:

Avatar
katsuja
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1172
Liittynyt: 13 Loka 2009, 15:16
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Päivän kuulumiset

Viesti Kirjoittaja katsuja » 03 Joulu 2011, 20:16

Pientä väsymystä havaittavissa tänään.. eilen oli työpaikan pikkujoulut ja tulipahan juhlittua, huhhuh! onneksi olin kotona jo ennen puolta yötä, koska tänään piti mennä iltavuoroon ja täällähän sitä ollaan.. Hauskat bileet oli kasarimeiningillä :mrgreen:

Avatar
Anewielh
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5163
Liittynyt: 10 Huhti 2010, 19:13
Viesti:

Re: Päivän kuulumiset

Viesti Kirjoittaja Anewielh » 29 Heinä 2012, 17:23

Tänään olisi ollut isäni 56. syntymäpäivä. Kävin viemässä kukkia haudalle ja samalla katselin myös tuttuja lapsuusmaisemia.

Avatar
pipari
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 985
Liittynyt: 20 Syys 2008, 11:48
Paikkakunta: Kemi

Re: Päivän kuulumiset

Viesti Kirjoittaja pipari » 01 Elo 2012, 23:41

Mitä muille taikalaisille kuuluu?? Itse olen alkuvuodesta lueskellut palstaa vähemmän, mutta nyt kesän kääntyessä syksyksi, palstaa tulee tutkiskeltua entistä enemmän.. joulukin on pian täällä :laav:
Minulle/meille kuuluu hyvää. Muutettiin pari kuukautta sitten omakotitaloon ja odotankin innolla että saan laittaa valoja pihalle, lyhtyjä ym.. parvekkeelle kun ei kamalan paljoa mitään saanut. Ja sitten.. tänä jouluna meillä on joulu saunakin :laav: Jotain kivaa sinnekkin pitäisi keksiä, kynttilöitä ja joulu lauluja ainakin.. Ihana kesä on ollut. Olen lomalla nyt 4:ttä viikkoa, ensi viikko vielä ja sitten taas töihin. Äkkiä meni kesä kyllä. Lämmintä on ollut, mutta uimaan en uskaltautunut.. tänäkään vuonna! :mrgreen:

Avatar
Teija
Tonttu
Tonttu
Viestit: 172
Liittynyt: 01 Elo 2012, 20:00
Paikkakunta: Oulu

Re: Päivän kuulumiset

Viesti Kirjoittaja Teija » 02 Elo 2012, 16:41

Täällä ollaan samanlaisissa odotusfiiliksissä! Kaksi viikkoa ollaan nyt asuttu omakotitalossa ja minä suunnittelen aivan innoissani, että miten ihana joulu me tänne uuteen kotiin saadaan!! :) Joulukuusia tulee varmasti useampiakin nyt kun on tilaa mihin niitä laittaa. Joka päivä tulee jotain uutta joulusisustusta mieleen. :)

Avatar
Haney
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 42
Liittynyt: 24 Elo 2008, 14:00
Paikkakunta: Jämsä

Re: Päivän kuulumiset

Viesti Kirjoittaja Haney » 02 Elo 2012, 16:48

Mä sain tänään lapset taas kotiin, olivat isänsä luona vajaan viikon - oli jo ikävä mun rakkaimpia :laav:
Joulua suunnittelen kovasti, saatiin exän kanssa sovittua juuri, että lapset on joulun mun kanssa. Meidän eka oma joulu tälläsena kolmen hengen perheenä (erosta siis aikaa jo kolme vuotta, mutta joulua ollaan vietetty joko exän sukulaisten tai mun sukulaisten kanssa).

Yhtenä aamuyönä, kun uni ei maistunut, suunnittelin jo lapsille "joulukalnterin" jossa joka päivä (kun ovat mulla) tulee kirje Tonttu Tomeralta. Kirjeiden sisällötkin on suunniteltu, vähän täytyy sitten tilaisuuden tullen miettiä sanamuotoja ja mikä päivä tulee minkäkinlainen kirje :)

freiska
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 728
Liittynyt: 07 Syys 2007, 22:13
Paikkakunta: hanko

Re: Päivän kuulumiset

Viesti Kirjoittaja freiska » 12 Elo 2012, 14:13

huh mikä viikonloppu ollut. :-P
perjantaina oli yks kesäloma päivä jonka käytin siivoamiseen, pihan siistimiseen.
lauantaina meillä oli tyttären rippijuhlat.koko päivä meni siihen puuhasteluun.
totesin siivotessa et ihan kuin puunais kotia joulua varten :lol:
ja alauantaina tosin et ihan turhaa oli vieraat iskui kokoajan melkein ulkona terassilla .sattui todella hyvä keli meille.
voileipäkakut ja kermakakku oli hyvää :nam: . juhlat meni hienosti .sankaritar oli tyytyväinen juhliinsa ja se oli hyvä niin.

Avatar
athella
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2134
Liittynyt: 04 Heinä 2009, 15:43
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Päivän kuulumiset

Viesti Kirjoittaja athella » 13 Elo 2012, 18:24

Ollut vähän ihme päivä täällä. Kauhea väsymys päällä eilisen Madonnan keikan jälkeen ja mitä tekee athella? Menee aamuvuoroon töihin! Kun laitoin työvuoroja niin ei tullut mieleenkään, että voisin ottaa tämän päivän vapaaksi. Sekoilin vähän väliä asiakkaille, mutta tokkopa ne sitä huomasivat. :lol: Nyt väsyttää, mutta palkkapäivänä ei kaduta tämä työpäivä enää. :see:

joulumaa
Tonttu
Tonttu
Viestit: 249
Liittynyt: 09 Marras 2007, 15:54
Paikkakunta: Länsi- Suomi

Re: Päivän kuulumiset

Viesti Kirjoittaja joulumaa » 13 Elo 2012, 21:19

Esikoinen aloitti tänään ekaluokan ja kyllä mua jännitti. Viime yönäkään oikein kunnolla tullut nukuttua. No hyvin oli mennyt eka päivä ja aapisenki oli jo saanut :inlaav:
Mutta joulua odottelen jo itsekin. Jouluirjan kävin lainaamassa kirjastosta ja suunnitteluja olen tehnyt.

Avatar
Anewielh
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5163
Liittynyt: 10 Huhti 2010, 19:13
Viesti:

Re: Päivän kuulumiset

Viesti Kirjoittaja Anewielh » 13 Elo 2012, 21:36

Meillä jatkui tänään opinnot ja sen(kin) kunniaksi tuli käytyä pienellä shoppailureissulla :mrgreen:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa